Szukaj

Test euroncap Chevrolet Orlando 1.8 litre petrol, LHD

Chevrolet Orlando 1.8 litre petrol, LHD
2011
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
5-drzwiowy pickup
Klasa auta:
Małe auta terenowe
Masa auta:
1544 kg
Wynik testu
95%
Ochrona dorosłego
79%
Ochrona dziecka
49%
Zabezpieczenie przechodnia
71%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

34 pkt | 95 %

Podczas testu zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera oraz wystarczającą ochronę dla pasażerów pozostałych miejsc. Orlando uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę w teście bariery bocznej. Przednie fotele i zagłówki zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.

Uderzenie przodem
15,7pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku przez auto
8,0pkt
Zderzenie ze słupem
7,2pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
3,5pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

39 pkt | 79 %

Na podstawie odczytów z manekinów Orlando zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego w przednich i bocznych testach zderzeniowych. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Przełącznik jest wyraźnie oznakowany i dostarcza jasną informacje o aktualnym statusie poduszki. System ten został nagrodzony. Umieszczone na stałe etykiety wyraźnie ostrzegają o niebezpieczeństwie wynikającym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.

Bazowa ocena auta
4,0pkt
Wydajność
12,0pkt
Instrukcja
4,0pkt
Montaż
2,0pkt
Dziecko 18 miesięcy
Siedzonko:
Britax Roemer Baby-safe
Ustawienie:
do tyłu
Dziecko 18 miesięcy
Dziecko 18 miesięcy
Wydajność
10,5pkt
Instrukcja
4,0pkt
Montaż
2,0pkt
Dziecko 36 miesięcy
Siedzonko:
Britax Roemer Duo Plus
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 36 miesięcy
Dziecko 36 miesięcy

Niechronieni użytkownicy drogi

18 pkt | 49 %

Cała przednia krawędź maski zapewniała słabą ochronę dla bioder i miednicy pieszego. W większości obszarów, które mogły zostać uderzone przez głowę dziecka, ochrona była głównie dobra, słaba w niektórych obszarach testowanych. W obszarach, które mogą uderzyć głowę dorosłego maska oferowała ochronę ocenioną jako słabą.

Głowa
13,1 pkt
Miednica
0,0 pkt
Nogi
4,5 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

5 pkt | 71 %

Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem dla Chevrolet Orlando i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa jest standardem jedynie dla miejsc przednich. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.

Ogranicznik prędkości
0,0 pkt
System stabilizacji pojazdu
3,0 pkt
Przypominacz o pasach
2,0 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca