| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Vany |
| Nadwozie | minivan |
| Masa | 1800 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | - |
Kierownica i poduszka powietrzna przemieściły się znacznie do przodu, przez co spowodowały obrażenia głowy i szyi kierowcy. Podobnie klatka piersiowa. Kolana są bardzo słabo chronione, zabezpieczenie niewystarczające. Podłoga doznała poważnych uszkodzeń przez co stopy i dolne części nóg są narażone. Ochrona klatki piersiowej pasażera również pozostawia wiele do życzenia.
Voyager okazał się efektywny w redukowaniu niebezpieczeństwa obrażeń podczas tych testów. Jak w większości aut tej klasy, siedzenie kierowcy jest umieszczone powyżej punktu, który najczęściej narażony jest na uszkodzenia w innych samochodach. Kierowca jest więc dobrze chroniony.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 0 pkt (0%) |
| Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
| Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
| Potrącenie pieszego | 6 pkt (21%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 18 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Voyager nie zrobił ustępstwa również wobec pieszych. Większość testowanych obszarów nie daje żadnej ochrony. Ostatecznie, pieszy najmniejszych obrażeń doznaje w momencie kontaktu z przednią szybą. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Przednia poduszka pasażera jest w standardzie, a ostrzeżenia przed umieszczaniem fotelika tyłem spełniło wymogi Euro NCAP, poza tym, że były one podane tylko w języku angielskim. Etykiety powinny być dostępne przynajmniej w językach krajów, w których auto jest sprzedawane. Chrysler nie rekomenduje konsumentom europejskim marki fotelika, te użyte w testach były rekomendowane tylko Euro NCAP. Dały one jednak bardzo słabe wyniki w testach. Chrysler uważa, że system fotelików jest dostępny jako dodatkowa opcja, ale tylko konsumentom z USA. |
|
| 1,5 - letniego | Recaro przodem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Storchenm?hleprzodem do kierunku jazdy |