| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Luksusowe auta |
| Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
| Masa | 1816 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Poduszka powietrzna chroni kolana i uda kierowcy, dodatkowo brak twardych elementów deski rozdzielczej. Wysoka ocena Euro NCAP.
Poduszka może być wyłączona co pozwala na umieszczenie fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie spełniła wymogów Euro NCAP. Niestety obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach również nie jest dostatecznie oznaczona.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 14 pkt (88%) |
| Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 28 pkt (100%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 38 pkt (88%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 92 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
C6 jest pierwszym autem jakie uzyskało maksymalną liczbę 4 gwiazdek za ochronę pieszego. Tzw. aktywna maska silnika, urządzenie podnosi maskę na zawiasach w przypadku zderzenia z pieszym i amortyzuje siłę uderzenia, jest tu najważniejszym atutem. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |