| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 1035 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Manekin kierowcy doznał znacznego przesunięcia w odcinku udo-kość piszczelowa, co może grozić poważnymi obrażeniami kolana. Dodatkowo twarde elementy deski rozdzielczej przyczyniły się do "słabej" oceny ochrony kolan, ud i miednicy. Kabina pasażerska pozostaje stabilna w czasie zderzenia.
Poduszka powietrzna osłaniająca głowę nie jest dostępna w standardzie. Z tego powodu auto nie kwalifikuje się to testu zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 10 pkt (63%) |
| Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Potrącenie pieszego | 16 pkt (57%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 33 pkt (77%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 70 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak podobnie jak maska zapewnia wystarczającą ochronę. Jednak przednia krawędź wykazuje bardzo słabą amortyzację, tak jak w przypadku maski jeśli chodzi o głowę dziecka. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Przednia poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona, co umożliwia zamontowanie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Plusem jest wyraźne ostrzeżenie przed niebezpieczeństwem montażu fotelika przy włączonej poduszce. Niestety brak wyraźnego oznakowania mocowań ISOFIX. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |