| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 3-drzwiowy hatchback |
| Masa | 930 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kabina pasażerska okazała się stabilna podczas zderzenia. Poduszka powietrzna zapewnia ochronę kolan kierowcy, ponadto brak twardych elementów deski rozdzielczej zagrażających udom. Fiat udowodnił, że zamontowana poduszka powietrzna będzie chronić pasażerów o różnych wymiarach i siedzących w różnych pozycjach.
Podczas zderzenia bocznego, głowa "3-latka" wysunęła się z fotelika i miała kontakt z fotelikiem młodszego dziecka. W tym samym czasie, głowa 1,5-rocznego pasażera była chroniona dobrze, ale nacisk ze strony fotelika był duży. 500 posiada możliwość unieruchomienia przedniej poduszki powietrznej pasażera, jednak informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Również obecność mocowań ISOFIX nie jest dostatecznie oznaczona.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 14 pkt (50%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 28 pkt (65%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 71 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Zderzak i krawędź przednia nie uzyskały punktów za oferowaną ochronę. Bardzo słaby wynik maski jeśli chodzi o amortyzację uderzenia głowy pieszego. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer Duo przodem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duoprzodem do kierunku jazdy |