| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta rodzinne |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 1300 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Fiat uczynił wiele starań, by usunąć zagrożenia ze strony deski rozdzielczej. Jednak nadal kolumna kierownicza i stacyjka mogą grozić obrażeniami ud podczas zderzenia.
Auto uzyskało maksymalną liczbę punktów za wynik testu zderzenia ze słupem. Tylko ochrona klatki piersiowej nie była oceniona na maksimum.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 16 pkt (57%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 36 pkt (84%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 78 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie jest wystarczająco oznaczona. Przednia poduszka powietrzna pasażera może być unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Niestety informacja o jej statusie nie jest dostatecznie jasna. |
|
| 1,5 - letniego | brak danych |
| 3,0 - letniego | brak danych |