| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Duże auta rodzinne |
| Nadwozie | kombi |
| Masa | 1540 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Poduszka powietrzna chroni kolana i uda kierowcy. Euro NCAP doceniło również brak twardych elementów deski rozdzielczej, które mogły by być źródłem obrażeń w przypadku pasażera.
Przednia poduszka powietrzna pasażera posiada opcję "off", by umożliwić montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie spełnia standardów Euro NCAP. Podobnie obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie jest dostatecznie oznaczona.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 6 pkt (21%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 74 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Zderzak nie uzyskał żadnych punktów za oferowaną ochronę. Również testowane obszary maski nie wykazują żadnej amortyzacji w celu zabezpieczenia głowy pieszego w przypadku zderzenia. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |