| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Minivany |
| Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
| Masa | 1155 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Podczas testu klatka piersiowa kierowcy miała kontakt z kierownicą. Elementy deski rozdzielczej grożą potencjalnymi obrażeniami kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera.
Idea była testowana bez poduszki powietrznej chroniącej klatkę piersiową, jaka jest już dostępna w większości krajów. Odnotowano wysokie obciążenie kręgosłupa, który redukuje nacisk na klatkę piersiową. Ochronę w tym przypadku oceniono więc na "słabą".
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 9 pkt (56%) |
| Zderzenie boczne | 13 pkt (81%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 8 pkt (29%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 23 pkt (53%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 51 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Brak punktów za zderzak i krawędź przednią. Bardzo słaby wynik. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Przednia poduszka powietrzna pasażera posiada opcję "off". Mimo to informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Etykieta ostrzegająca przed używaniem fotelika przy włączonej poduszce nie spełniła wymogów Euro NCAP. 3-punktowe mocowania ISOFIX są dostępne tylko w wyposażeniu dodatkowym, więc foteliki muszą być montowane przy pomocy zwykłych pasów. Przesunięcia głów dzieci do przodu, podczas obu zderzeń, przekraczają normy. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |