| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Vany |
| Nadwozie | minivan |
| Masa | 2169 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Elementy znajdujące się pod maską w przypadku zderzenia przesuwają się do tyłu, co grozi uszkodzeniami podłogi. Sztywne elementy deski rozdzielczej są również potencjalnym źródłem obrażeń kolan i ud pasażera oraz kierowcy. Hamulec przesunął się w tył o więcej niż 100 mm, co stwarza dodatkowe niebezpieczeństwo.
Carnival/Sedona uzyskał maksymalną liczbę punktów w testach zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 10 pkt (63%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 3 pkt (11%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 36 pkt (84%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 62 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak i przednia krawędź nie uzyskały ani jednego punktu za oferowaną ochronę nóg. Również krytyczne dla głowy dziecka obszary maski nie zapewniają amortyzacji. Podobnie w przypadku dorosłego bardzo słabo. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona. Umożliwia to montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna. Etykieta ostrzegawcza po jednej stronie osłony przeciwsłonecznej to stanowczo zbyt mało. Dodatkowo słabo oznaczone mocowania ISOFIX. |
|
| 1,5 - letniego | brak danych |
| 3,0 - letniego | brak danych |