| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 1154 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Podczas zderzenia czołowego, tylne przesunięcie belki spowodowało poważne zniekształcenie podłogi po stronie kierowcy. Dodatkowo twarde elementy deski rozdzielczej mogą powodować potencjalne obrażenia kolan i ud pasażera.
Przednia poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona. Umożliwia to montowanie fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna by spełnić wymagania Euro NCAP. Również etykiety ostrzegające przed niebezpieczeństwem z tym związanym nie są adekwatne. Obecność mocowań ISOFIX słabo oznaczona.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
| Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 13 pkt (46%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 34 pkt (79%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 69 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Brak punktów za oferowaną ochronę. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |