| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Minivany |
| Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
| Masa | 1435 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Sztywne elementy deski rozdzielczej prezentują potencjalne zagrożenie dla ud i kolan kierowcy.
B-Class uzyskało maksymalną liczbę punktów za wyniki w trakcie zderzenia bocznego oraz zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 12 pkt (43%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 42 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak uzyskał maksimum punktów za oferowaną amortyzację dla nóg pieszego. Maska i krawędź przednia zostały słabo ocenione. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
System wykrywający fotelik na przednim siedzeniu i wyłączający poduszkę pasażera jest dostępny jako wyposażenie dodatkowe. Bez niego nie należy montować fotelika tyłem do kierunku jazdy w ten sposób, poduszki nie można dezaktywować w inny ręcznie. Etykiety ostrzegawcze nie spełniają wymagań Euro NCAP. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach słabo oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |