Szukaj

Informacje o Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998

Lata produkcji: 1995 – 1998
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Bravo (trzydrzwiowy hatchback) zaprezentowany wraz z bliźniaczym modelem Brava (pięciodrzwiowy hatchback) to następca udanego, choć wysłużonego Fiata Tipo. W 1996 roku para Bravo-Brava została uhonorowana nagrodą dla Samochodu Roku. Trzy lata później model przeszedł drobną modernizację. Gdy na początku kolejnej dekady, słabła pozycja Bravo na rynku, Fiat zaprezentował jego następcę, model Stilo. Produkcja Bravo zakończyła się w 2001 roku.
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Dane techniczne Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998

Produkowany od 1995 do 1998 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM (108 kW) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 186 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Oceny Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998

Liczba ocen: 26
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Drobne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

3,4
~Petey
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Fiat Bravo I
Ogólnie jak to Włoch. Nie do końca idealny. Wersja 147KM ale pogrzeba na ostrych wałkach i po remontach i wymianie tłoków więc zhamowane 169KM. Chetnie Zrobiłbym swapa na 20VT:). Mała butla bo w bagazniku miejsca dużo nie ma - w sam raz na zakupy lub podróż w 2 osoby na chorwację. Butla w miejscu dojazdówki - 24L żeby nie wystawała ponad płytę bagażnika. Wnętrze ok mogłyby byc czarne plastiki ale nie sa jakies tragiczne skoro wytrzymały 18 lat i nie wygladają źle.
5,0
~danielHGT
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Fiat Bravo I
Auto doskonałe, ładne, szybkie, mocne i nie drogie lecz uważajcie co kupujecie bo to auto sportowe, jeżeli było w rękach jakiegoś maniaka co mu szkoda grosza, żeby coś wymienić woli coś przykombinować.. Auto dla człowieka z duszą, który czuje co jego samochód potrzebuje, nie dla kata.
4,2
~HGT-7
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Fiat Bravo I
świetne autko , nie ma konkurencji w swojej klasie, hondy czy mazdy to stają sie takie malutkie we wstecznym lusterku. za niewielkie pieniadze moźna mieć mała i bardzo piękna rakiete, po co kupowac drogie oszczeden auto jak za te pare zaoszczedzonych tysiecy można fajnie pojezdzić albo lpg założyć, a miny inych kierowców gdy mija sie ich przy 180 BEZCENNE !!!

Raporty spalania Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998

Liczba raportów: 32
Średnie spalanie dla Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998
10,6
l/100 km
11,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,6
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Fiat Bravo I
Nie wiem jak trzeba zamulac tym samochodem, ze komus wyszlo spalanie 7,5 nie wiem! Nie wierze, nie ma takiej możliwosci! Po miescie co prawda nie smigam ale w takiej mieszanej gdzie latam po 140 i praktycznie zawsze raz czy dwa pociagne go w granice 200 to mi jara prawie 14 gazu. Ci co pisza ze im pali poniżej 9 to sami siebie oszukują. Bez jaj to jest stary samochod. Gdy on byl produkowany to 8 na 100 bylo swietnym wynikiem! Jak ktos chce kupic to niech sie liczy z tym ze mniej niz 10 to nie spali. Tyle.
11,1
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Fiat Bravo I
spalanie jak na 2 litry to przyzwoite śrenio ok. 11L LPG co jest zadawalające. 200km łapie bez problemu, aż panowie w krótko ścietych fryzurach w swoich dresach z 4 paskami w samochodach marki BMW pytają sie ile tam mam koników pod maską. z tego co czytama na forum od innch uzytkowników Bravo to kazdemu to samo sie popsuło... czyli wycieraczka tylnej szyby, oberwała sie klamka, problemy ze skrzynią biegów(najczęsciej synchronizator 2 biegu i wstecznego) słabe swiatła z przodu. ogółnie ok i polecam
11,0
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Fiat Bravo I
Na gazie spalanie od 8l do nawet 17l. Zalezy jak się jeździ. trasa do 120km/h potrafi zrobić 8 litrów ale jak sie wpadnie w szał i ostro ze świateł, wyprzedzanie, 170-200 km/h na trasie to 15 litrów trzeba liczyć. Srednia wychodzi jak to w 2.0 - 12l/100km oczywiście na sekwencji. Benzyna to 12 litrów w góre.

Usterki Fiat Bravo I

Liczba wpisów: 34
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
  • Fiat Bravo I 1.6 16V 103KM 76kW 1996-2001
  • inne
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru minutach... Ludzie, pomóżcie, bo ja już sama nie wiem co to może być, a moja głowa już przestaje to ogarniać. Auto potrzebne do codziennego użytku, a rachunek na warsztacie stale rośnie...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
problemy z odpalaniem
  • Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KM 77kW 1998-2001
  • silnik
Witam mam taki problem z moim autem . Przyczynya jest taka ze nie raz nie chce mi odpalic , cos mu sie dzieje i nie chce odpalic nawet jak jest cieply itp . Mialem taki problem jechalem nim w trase bo przejechaniu okolo 500km zrobilem sobie odpoczynek a potem jak chialem jechac dalej to nie odpalil po 1 godzinie przerwy az po jakims 3 godz odpalil bardzo mi sie spieszylo na prom wiec nie z wroclawia dojechalem juz do francji mialem miedzy czasie jeden postuj 15 min na zatankowanie paliwa i poznije spokojnie odpalil , ale gdy wjechalem juz na prom i chcialem po dotarciu na miejsce wyjechac to znow nie odpalil i po koloeknych kilku godzinach odpalil , byl na 2 serwiach i jednym mi mowili ze to wina kluczyka zeby pojechac do fiata i zrobic je bylem w fiacie i tam mi nic nie pokazalo tylko ze tam jakas mala czesc jest do wymiany bo ciagnie lewe popietrze i daltego wiec wyminilem i pojechcalem w trase i tak jak wczesnije opisalem znow mialem z nim problemy bo nie odpala , dzialo mi sie to tez wczesnije ale to bardzo zadko , gdy pytalem sie osobo o pomoc to kilku ludzi mi powidzialo ze to moze byc przez imobilajzer bo ta lapka co swieci od niego nigdy nie gasnie . czy to moze byc jego przyczyna ?? prosze o pomoc na e mial [email protected]
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Układ różnicowy.
  • Fiat Bravo I
  • układ napędowy
W dniu wczorajszym tj. 10-03-2011 podczas ruszania z jedynki usłyszałem tylko takie "hhryyyyy" ruszyłem, ale tylko jakieś 5m. Zjechałem na pobocze i niestety zostawiłem tam cały olej. Po zaciągnięciu samochodu do mechanika okazało się, że to układ różnicowy się rozsypał robiąc w obudowie skrzyni dziurę 5 na 10cm. Najpiękniejsze jest to że samochód z 2000 roku i ma 66700 przejechane (przebieg autentyczny sam. w rodzinie od nowości). Czytałem że w Bravach zdarzały się takie usterki i koszty naprawy nie są małe:// Dodam że silnik to 1.2 16v
Fiat Bravo I