Szukaj

Informacje o Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.4 16V 90KM 66kW 2012-2013

Lata produkcji: 2012 – 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .
czytaj więcej
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1368 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 128 Nm przy 4500 obr/min
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik - Widoczność

Wybrane oceny

4,5
~Jaro
Hatchback 5d Seria 2 1.4 16V 90KM 66kW
Fiat Bravo II
Kupiłem auto jako nowe z salonu. Wcześniej jeździłem Skodą Octavią z 2002 roku, z silnikiem diesla pod maską i tu jest przepaść. Bravo z tym silnikiem niestety nie ma momentu obrotowego. O ile w mieście jest ok, to trasa jest ciężka do pokonania ( szczególnie autostrady ). Jadąc z prędkościami 150-160 km/h na 6 biegu jest w miarę cicho i komfortowo, ale jak ktoś wjedzie przed maskę na lewym pasie, a potem zwolni lewy pas to nie ma czym przyśpieszyć i to jest najbardziej irytujące. a jeszcze niech będzie wzniesienie to bravo stoi w miejscu. Reszta to jest ok.
4,8
~Antoni P.
Hatchback 5d Seria 2 1.4 16V 90KM 66kW
Fiat Bravo II
Rewelacja. Przed zakupem wszyscy w rodzinie odradzali bo to Fiat. Teraz po 3 latach ja nie byłem ani razu u mechanika a fani niemieckiej motoryzacji z rodziny ciągle coś grzebią w swoich autach. Prosta konstrukcja, niezłe wykonanie, rewelacyjny stosunek cena do jakości i najważniejsze - nie jesteś jednym z wielu Januszy w niemieckim złomie.
4,9
~Bravo !
Hatchback 5d Seria 2 1.4 16V 90KM 66kW
Fiat Bravo II
Najwspanialszy i najbardziej niezawodny samochód jaki kiedykolwiek miałem. Najładniejszy na parkingu, nic się nigdy nie popsuło. Nie umiem od niego odejść, by się nie obejrzeć jakie mam ładne autko, a do tego zapomniałem gdzie są w moim mieście mechanicy i to jest cudowne doświadczenie, którego życzę każdemu.

Usterki Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 35
Smarowanie
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
  • silnik
  • 181 tys. km
Witam. Silnik po uruchomieniu stracił moc nierówno pracował. Nie wkręcał się, max 2 tys.obr/min. Po zgaszeniu odzyskiwał wigor na chwilę... Znowu nierówno pracował.... I tak koło kilku takich kombinacjach, zapaliła się dioda silnik i komunikat sprawdź silnik. Zaprowadziłem.do mechanika (niedawno była zrobiona obsługa olejowa z uszczelką smoka "poprawioną"). Błąd to niby EGR dziwne odgłosy pozostały... Okazało się: panewki korbowe.... Po odbiorze... niby ok... Ale zdarzyło się, coś nieswojo pokekotywał krótkimi chwilami silnik. Co mu się zaczyna (nie daj Boże jego kres?). Mam ochotę na taką modyfikacje https://www.olx.pl/oferta/uszczelka-smoka-opel-insignia-astra-zafira-pompa-oleju-CID5-IDDnY1S.html
Oczekuje na rozwiązanie
Wyrzucanie na ekranie komputera komunikatu o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
  • 14 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 7
Krótko po zakupie używanego Fiata zauważyłem, że przy odpalaniu na zimnym silniku na ekranie komputera pojawia się komunikat o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego. Przeszukałem internet i trafiłem na rozwiązanie. Powodem jest zły stan akumulatora. Przy odpalaniu napięcie w układach samochodu spada do bardzo niskich wartości co czasami wpływa na pracę komputera, który wyrzuca różne komunikaty (najczęściej opisany przeze mnie). Akumulator wymieniłem i problem ustąpił. Podobno przy jeszcze większym rozładowaniu akumulatora wyrzucany jest komunikat o uszkodzeniu wspomagania kierownicy, które zaczyna działać dopiero po dogrzaniu silnika.
2 komentarze
Przepływomierz.
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
brak mocy, ale co ciekawe nie zapaliła się kontrolka check engine. W trasie raz miał moc a za chwilę ją tracił. Od rana zawsze było dobrze, problem zaczynał się jak się nagrzał. I raz tylko wyświetlił mi informację "wyłacz silnik!" Później gdy elektryk się podpiął komuterem to wyczytał błąd który nawet po usunięciu i przejażdzce wyskakiwał ponownie. Wystarczyło odpiąć przewód podłączony do przepływomierza a moc wracała tyle że palił jak smok. Po wymianie i skasowaniu błędu już problem nie powrócił. Stało się to przy przebiegu ok 125 tyś km uszkodzony przepływomierz Wymiana przepływomierza i wykasowanie błędu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2