Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.6 MultiJet 16V 105KM 77kW 2012-2013

Lata produkcji: 2012 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.6 MultiJet 16V 105KM 77kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 63
Koszt ogólny 28,45 PLN
ON28 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 36,44 PLN

Autodiagnoza Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 16
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
dodał: ~Zdołowana., ponad rok temu
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru...
dziwny dźwięk
dodał: DanielHGT, 6 lat temu
jakiś podzespół rzędzi pod maską. Co to jest?: rolka od paska rozrządu?, łożysko na alternatorze? na sprężarce klimy? tu link z filmem: http://youtu.be/A5H8fTB3WPI
Gaśnie po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy
dodał: Heniek, 4 lata temu
Problem pojawia się na rozgrzanym silniku podczas redukcji biegu. Po obrotomierzu widać, że obroty po wciśnięciu sprzęgła lecą gwałtowanie do 0. Czasami silnik zgaśnie, czasami obroty wrócą do ustalonych wartości biegu jałowego. Z tego co zauważyłem jest to dość powszechny problem w silnikach 1.6 16V z logo Fiat z roczników 1996-2000, występujący zarówno w autach z LPG jak i bez. W więkoszości przypadków diagnostyka komputerowa nie wykazuje błędów. Jakieś pomysły?

Dane techniczne Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.6 MultiJet 16V 105KM 77kW 2012-2013

Podstawowe parametry Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.6 MultiJet 16V 105KM 77kW
Produkowany od 2012 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM (77 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 1500 obr/min
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.6 MultiJet 16V 105KM 77kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Fiat Bravo

Newsy o Fiat Bravo

Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2
Aktualnie przeglądasz Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2