Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat Doblo III Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW 2010-2016

Lata produkcji: 2010 - 2016
Segment: Dostawcze

Najsłabsze motory są naprawdę ospałe. Benzynowy silnik 1.4 95KM nie jest ani elastyczny, ani zrywny. Diesla 1.3 ratuje wyższy moment obrotowy i znikome spalanie. To dobre propozycje dla wersji użytkowej, bo w niej osiągi nie są istotne. W przypadku nadwozia osobowego warto sięgnąć po mocniejsze propozycje. Diesel 1.6 105KM chętniej współpracuje z kierowcą, ale najciekawsze i tak są dwa silniki – wysokoprężny 2.0 135KM i benzynowy 1.4 T-Jet 120KM, który może być też zasilany gazem CNG. Oba są elastyczne i dość dynamiczne.

Powagosław
Bardzo zgrabny, bardzo proporcjonalny, po prostu ładny. Trudno uwierzyć, jak bardzo zmienił się ten samochód. Doblo pokazuje, że bycie kombivanem to żadna wymówka – kombivan ten może być atrakcyjnym atutem. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak mawiał klasyk, doblo jest po to, by zło nim zwyciężać. Nie jest Doblo jeszcze dobrem samym w sobie, nie wiem, czy kiedykolwiek będzie (hej, to przecież dostawczak), ale są auta w tej klasie powabne niczym jesienna plucha w Łomży. W tej kategorii Doblo zwycięża. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Doblo III Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 36
Koszt ogólny 25,15 PLN
ON22 PLN
Wydatki serwisowe 3,66 PLN Pozostałe wydatki 7,53 PLN

Dane techniczne Fiat Doblo III Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW 2010-2016

Podstawowe parametry Fiat Doblo III Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
Produkowany od 2010 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM (77 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 1500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie intercooler
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail

Autorentgen Fiat Doblo III

Liczba wpisów: 14

Rozrząd.

dodał: ~hary15, 7 lat temu
A nieprawda, rozrząd pada już po 85 tysiącach, i to przy bardzo rozsądnej, spokojnej jeździe i pełnym serwisowaniu.

Sposób mocowania tylnej lampy - idiotyzm pierwszej wody.

dodał: ~max wnerwiony, 7 lat temu
ylko "dorozwiniety" włoski inżynier wymyslił mocowanie tylnego reflektora fiata doblo. Spali ci się żarówka- nic trudnego poprostu wymień!. Stop - całkowita pomyłka w rozumowaniu!!! Bez klucza do kół nawet nie podchodź ( do reflektora???).Dodatkowo zdemontować trzeba osłone głośnika gdzie nie wiadomo po jakiego grzyba tę mocującą śrubke 19 -ke wsadzono. Za to jak ci wytłoczka blaszana szumnie mianowana jako nakrętką nr 19 wpadnie w oblachowanie (a z uwagi na luz fabryczny w 9 na 10 przypadków tak się stanie) ten mądry włoski inżynier wymyslił w dole słupka specjalny otwór do jej...

Tarcze hamulcowe - zużyte kompletnie przez jedną parę klocków.

dodał: ~BrunoTrawa www.szkolka-ochmanow.pl, 9 lat temu
Auto na gwarancji jeszcze pół roku. Tarcze hamulcowe ASO zaleciło do wymiany już przy pierwszej wymianie klocków hamulcowych (przebieg 40 tys. km)! Normalnie powinny się zużyć po przebiegu 100-140tys. Koszt naprawy ok. 1k zł. Dlaczego użytkownik ma za to płacić? (Za klocki - rozumiem, ale czemu aż 350zł?). Tani zamiennik made in China pociągnąłby dłużej. Taka jakość nie zachęca do zakupu oryginalnych części Fiat. Chyba wszyscy wytwórcy zamienników robią lepsze tarcze od producenta za cztery razy mniejszą cenę. :) Oryginalne części w cenie 2x wyższej niż do Toyoty Land Cruiser, trwałość 3x...

Publikacje o Fiat Doblo

Newsy o Fiat Doblo

Fiat Doblo III Van