Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Fiat Punto II Hatchback 1.3 16V Multijet 70KM 51kW 1999-2010

Fiat Punto II Hatchback 1.3 16V Multijet 70KM 51kW 1999-2010
Lata produkcji: 1999 - 2010
Segment: Auta małe
W 1999 roku, dokładnie w setną rocznicę istnienia marki Fiat, rozpoczęła się sprzedaż drugiej generacji Punto, co sprawiło, że było pierwszym od lat autem Fiata ozdobionym tradycyjnym, okrągłym logo marki. Otrzymał nazwę Nuova („Nowy”). Choć większość mechanizmów i podzespołów pochodziła z modelu pierwszej generacji, to linia nadwozia zmieniła się znacząco – stała się bardziej agresywna. Podobnie jak poprzednik, druga generacja modelu odniosła sukces rynkowy. W 2003 roku z taśmy zjechało ostatnie Punto II. W tym samym roku zadebiutowała gruntownie zmodernizowana wersja tego modelu, dzięki której, jeszcze w tym samym roku Fiat świętował wyprodukowanie pięciomilionowego egzemplarza Punto. Po faceliftingu w Punto zmienił się przede wszystkim przód nadwozia i choć sylwetka stała się masywniejsza, to zarazem mniej dynamiczna. Pomimo że kolejna generacja modelu – Grande Punto, została wprowadzona na rynek w 2005 roku, Punto II FL, jest produkowany także przez serbską Zastavę (na licencji Fiata) jako Zastava 10.
Powagosław
Bardzo udany powrót do oryginalnej koncepcji zapoczątkowanej przez Grande Punto. Fiat znów ma swoje małe Maserati. ~Powagosław
Luzacjusz
Jestem reżyserem popularnego serialu i muszę zrobić trzy odcinki. Trzeci jest najfajniejszy, publika klaszcze. W czwartym tylko psuję to, co fajne w trzecim, publika zdycha, w ekran lecą pomidory. Więc dumnie prezentuję epizod numer pięć, w którym naprawiam to, co popsułem w odcinku nr 4. Na widowni znów owacje. Nadążacie? Zrobiłem jeden odcinek w trzech wersjach, a ludzie myślą, że widzieli trzy odcinki, z których dwa były dobre. Dobrze kombinują w tym Fiacie. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Punto II Hatchback 1.3 16V Multijet 70KM 51kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 403
Koszt ogólny 17,19 PLN
ON25.45 PLN
Wydatki serwisowe 6,43 PLN Pozostałe wydatki 1,55 PLN

Autodiagnoza Fiat Punto II

Liczba wpisów: 88
Parujące szyby
dodał: katerinaaa, 6 lat temu
Witam, Gdy wlączę ogrzewanie momentalnie zaczynaja parować mi szyby,nawiew ustawiony może być na maksa a i tak to nic nie zmienia wieje i leci cieple powietrze a szyby cale paruja nie tylko przednia ale wszystkie,dopiero po przejechaniu ok 15 km zaczyna cos sie dziac i odparuje pol szyby ale oczywiscie przy maksymalnym nawiewie zalezy mi na zidentyfikowaniu przyczyny bo mozna oszalec jazda w takich warunkach jest straszna, do tego jeszcze szyba robi się tlusta, Prosze bardzo o pomoc i z gory dziekuje za podpowiedzi
zanikanie pracy jednego cylindra
dodał: laziorz, 6 lat temu
po przejechaniu ok 20 km, przestaje pracować jeden z cylindrów( świeci kontrolka wtrysku), żeby było śmieszniej często po zdjęciu kapturka świecy i ponownym jego założeniu auto znowu pracuje normalnie (choć nie jest to regułą) a podczas kontynuowania jazdy na trzech cylindrach co jakiś czas auto zaczyna pracować normalnie i za chwilę znowu wykazuje awarię, po ochłodzeniu auta wszystko wraca do normalności tj 20 km normalnie i później zabawa; wymieniłem świece, kable, cewki... bez efektu
Kontrolka silnika.
dodał: Pawcore, 3 lata temu
Najczęściej przy zapłonie zapala się kontrolka silnika i samochodem bardzo mocno trzęsie, gaśnie. Gdy zapali się w trakcie jazdy silnik wyraźnie traci na mocy. Wydaje mi się że może to być cewka lub wytryski (świece i kable odpadają, wymieniałem 5 tys. km temu, jakieś pół roku na oryginalne). Proszę o podpowiedź czy dobra diagnoza szacunkowy koszt wymiany, cewki i wtrysku, czy możliwe jest aby obie rzeczy uległy uszkodzeniu? A przebieg 210 tys.

Dane techniczne Fiat Punto II Hatchback 1.3 16V Multijet 70KM 51kW 1999-2010

Podstawowe parametry Fiat Punto II Hatchback 1.3 16V Multijet 70KM 51kW
Produkowany od 1999 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1248 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 70 KM (51 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 180 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbodoładowanie o zmiennej geometrii (Variable Geometry Turbo)
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 69,6 x 82 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Fiat Punto II Hatchback 1.3 16V Multijet 70KM 51kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Fiat Punto

Newsy o Fiat Punto