Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Focus III Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW 2011-2014

Lata produkcji: 2011 - 2014
Segment: Niższa klasa średnia
W Focusie też zawitały 3-cylindrowe motory benzynowe z doładowaniem. 1.0 Ecoboost startuje z mocą 100KM i w tym wariancie zapewnia przeciętną dynamikę. Znacznie przyjemniejsza jest wersja 125-konna – elastyczna i chętna do pracy już poniżej 2000 obr./min. Miłośnicy bardziej konserwatywnych silników powinni się z kolei zainteresować poczciwym 1.6l. Podstawowa, 85-konna wersja jest za słaba, ale wariant 105 lub 125KM jeździ już całkiem nieźle – wymaga tylko wspinaczki po obrotach. Warto rozważyć też diesla, jeśli w grę wchodzi niskie spalanie. 1.6 TDCi 95KM to propozycja dla spokojnych kierowców, ale ten o mocy 105- i 115KM w zupełności wystarczy do jazdy na co dzień. Coś ostrzejszego? Doładowany motor benzynowy 1.6 Ecoboost oferuje od 150 do 182KM, a moc diesla 2.0 dochodzi do 163KM. Z tymi jednostkami można już czerpać sporo przyjemności z jazdy i świetnego zawieszenia. A jest przecież jeszcze wersja 2.0 250KM i RS…
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Ford Focus III

Liczba wpisów: 117
Przy 160km/h podczas długej jazdy ma duże obroty
dodał: sosin, 4 lata temu
Dzień dobry , mam problem z moją foką gdyż podczas autostradowej jazdy 140-160km/h łapie duże obroty zamiast ponad 850 jak na diesla przystało, ma 1400 . Po zgaszeniu silnika i małym postoju wraca do normy na jakiś czas i od nowa . Dzieje się też to w korkach .Auto było dawane na komputer i nic nie wykazał . Pomocy
Elektryczna szyba pasażera
dodał: michalwro, 3 lata temu
Od jakiegoś czasu mam problem z szybą pasażera. Otóż w ogóle nie reaguje ona na przełącznik w drzwiach kierowcy, natomiast jeśli chodzi o przełącznik w drzwiach pasażera to szyba bez problemu się opuszcza, a podnosić podnosi się raz na milion wciśnięć przycisku i to pod odpowiednim kątem. Przy tych nieefektownych wciśnięciach przycisku silniczek szyby nie wydawał nawet najmniejszego odgłosu. Wczoraj rozebrałem przełącznik, poczyściłem blaszki, założyłem i dalej to samo... Pomóżcie proszę, bo nie wiem czy problem leży w dalszym ciągu w przełączniku, czy może w silniczku a może jeszcze gdzie...
Drgania przy 120 km/h delikatne zarzucanie tyłem
dodał: Arkpra, 3 lata temu
Witam. Od jakiegoś czasu jak przekroczę prędkość 120 km/h to kierownica i całe auto drga. Poza tym jak najadę np tylnym kołem na dziurę/nierówność, to mam wrażenie że tył ucieka/myszkuje/zarzuca. Nie wpadam co prawda w poślizg, ale czuję się z tym niepewnie. Auto ma przejechane 105 000 km, czyżby to amortyzatory? Pozdrawiam Arek

Dane techniczne Ford Focus III Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW 2011-2014

Podstawowe parametry Ford Focus III Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Ford Focus III Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Ford Focus

Newsy o Ford Focus

Ford Focus III Hatchback 5d