Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Focus III Sedan 1.6 Duratec 85KM 63kW od 2011

Lata produkcji: 2011 - 2014
Segment: Niższa klasa średnia
W Focusie też zawitały 3-cylindrowe motory benzynowe z doładowaniem. 1.0 Ecoboost startuje z mocą 100KM i w tym wariancie zapewnia przeciętną dynamikę. Znacznie przyjemniejsza jest wersja 125-konna – elastyczna i chętna do pracy już poniżej 2000 obr./min. Miłośnicy bardziej konserwatywnych silników powinni się z kolei zainteresować poczciwym 1.6l. Podstawowa, 85-konna wersja jest za słaba, ale wariant 105 lub 125KM jeździ już całkiem nieźle – wymaga tylko wspinaczki po obrotach. Warto rozważyć też diesla, jeśli w grę wchodzi niskie spalanie. 1.6 TDCi 95KM to propozycja dla spokojnych kierowców, ale ten o mocy 105- i 115KM w zupełności wystarczy do jazdy na co dzień. Coś ostrzejszego? Doładowany motor benzynowy 1.6 Ecoboost oferuje od 150 do 182KM, a moc diesla 2.0 dochodzi do 163KM. Z tymi jednostkami można już czerpać sporo przyjemności z jazdy i świetnego zawieszenia. A jest przecież jeszcze wersja 2.0 250KM i RS…
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Ford Focus III

Liczba wpisów: 117
Elektryczna szyba pasażera
dodał: michalwro, 3 lata temu
Od jakiegoś czasu mam problem z szybą pasażera. Otóż w ogóle nie reaguje ona na przełącznik w drzwiach kierowcy, natomiast jeśli chodzi o przełącznik w drzwiach pasażera to szyba bez problemu się opuszcza, a podnosić podnosi się raz na milion wciśnięć przycisku i to pod odpowiednim kątem. Przy tych nieefektownych wciśnięciach przycisku silniczek szyby nie wydawał nawet najmniejszego odgłosu. Wczoraj rozebrałem przełącznik, poczyściłem blaszki, założyłem i dalej to samo... Postanowiłem zajrzeć do silniczka szyby. Jednak wyskoczył kolejny problem- wszystko dało się odkręcić oprócz dwóch śrub...
brak mocy po czipowamiu
dodał: ~Aleksander Kostrzew, ponad rok temu
silnik po usunięciu DPF i czipowaniu - nie można uzyskać 130 KM - zaczyna kopcić. Uzyskano 120 KM i 300 NM z 240 przy 1800-2000 obr. Powyżej 120 KM zaczyna kopcić jakby nie przepalał dawki paliwa
Focus mk2 FL - Pali bezpiecznik 136 (15A) od spryskiwaczy.
dodał: erykuss, 4 lata temu
Witam. Coś notorycznie przepala mi bezpiecznik numer 136 (15A) od spryskiwaczy. Po założeniu nowego i odpaleniu silnika samochodu od razu przepala bezpiecznik. Nawet nie muszę uruchamiać spryskiwaczy. Za pierwszym razem udało się uruchomić spryskiwacze przód i tył (działają). Zanim wybiorę się do jakiegoś magika zapytam na forum. W marcu robili w tym aucie instalację gazową - czy mogli coś skopać? Samochód mam od miesiąca więc ciężko coś więcej napisać. Poradzicie coś...

Dane techniczne Ford Focus III Sedan 1.6 Duratec 85KM 63kW od 2011

Podstawowe parametry Ford Focus III Sedan 1.6 Duratec 85KM 63kW
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1596 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 85 KM (63 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 141 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Ford Focus III Sedan 1.6 Duratec 85KM 63kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Ford Focus

Newsy o Ford Focus

Ford Focus III Sedan