Szukaj

Informacje o Ford Focus IV Hatchback 1.0 EcoBoost 100KM 74kW 2018-2021

Lata produkcji: 2018 – 2021
Segment: Niższa klasa średnia

Klienci mogą wybierać spośród następujących zespołów napędowych:

  • Wielokrotnie nagradzany silnik Forda EcoBoost o pojemności skokowej 1.0-litra, dostępny w wersjach o mocy maksymalnej 85  KM, 100  KM i 125  KM, został udoskonalony, aby zapewnić spalanie na poziomie 4,7 l/100 km i poziom emisji CO2 wynoszący 107 g/km.
  • W nowym 1.5-litrowym silniku EcoBoost, dostępnym w wersjach 150  KM lub 182 KM, uzyskano spalanie na poziomie 5.3 l/100 km i emisję CO2 na poziomie 121 g/km.
  • Nowy 1.5-litrowy silnik EcoBlue oferuje moc 95 KM oraz 120 KM, przy spalaniu 3.5 l/100 km i emisji CO2 na poziomie 91 g/km.
  • Silnik EcoBlue o pojemności 2,0 litra zapewnia moc 150  KM i spalanie 4.4 l/100 km oraz emisję CO 2 na poziomie 114 g/km.

Klienci mogą również wybrać pomiędzy manualnymi sześciobiegowymi przekładniami, zwiększającymi przyjemność z jazdy dzięki wyższej jakości zmiany biegów i cichszej pracy oraz nową ośmiobiegową automatyczną skrzynią, która optymalizuje momenty wyboru przełożeń i dostosowuje płynność zmiany biegów do stylu jazdy.

czytaj więcej
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2021 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71,9 x 82 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,6
~Wojtek Wrocek
Ford Focus IV
Hatchback 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Pojazd oceniam pozytywnie i polecam. Silnik trochę bardziej warczy w porównaniu z poprzednim (osobowe Tourneo) -prawdopodobnie wynika to z jego zmian konstrukcyjnych (przeniesienie turbiny) Posiada 3 tryby jazdy. "Sport" w połączeniu z warkotem silnika dobrze "udaje", że ma więcej niż 100 KM. Auto wygodne, komfortowe i dynamiczne (do 140 km/h) - dla spokojnych kierowców. Ładna linia nadwozia przyciąga uwagę. Uwaga- Ford produkuje obecnie tyko błotniki przednie z poszerzeniem i otworami na dole ! Po ewentualnej wymianie jednego będą się różnić wyglądem !
4,6
~Wojtek Wrocek
Ford Focus IV
Hatchback 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Pojazd oceniam pozytywnie i polecam. Silnik trochę bardziej warczy w porównaniu z poprzednim (osobowe Tourneo) -prawdopodobnie wynika to z jego zmian konstrukcyjnych (przeniesienie turbiny) Posiada 3 tryby jazdy. "Sport" w połączeniu z warkotem silnika dobrze "udaje", że ma więcej niż 100 KM. Auto wygodne, komfortowe i dynamiczne (do 140 km/h) - dla spokojnych kierowców. Ładna linia nadwozia przyciąga uwagę. Uwaga- Ford produkuje obecnie tyko błotniki przednie z poszerzeniem i otworami na dole ! Po ewentualnej wymianie jednego będą się różnić wyglądem !
4,6
~Krzysztof
Ford Focus IV
Hatchback 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Samochód do codziennej jazdy dom - praca - dom wręcz idealny, cichy, wygodny, mało pali. W dłuższych trasach nie męczy, dużo miejsca w środku. Niezłe standardowe wyposazenie - np systemy bezpieczeństwa. Pre-colision assist raz mnie uratował przed wjechaniem komuś w bagażnik. Line keeping alert (czy jakoś tak) tez działa OK - aktywnie skręcając lub wibrując kierownicą przy najechaniu na linię. Za to Inteligentny ogranicznik prędkości to pomyłka - strach pomyslec że to będzie obowiązkowe. Polecam kupić wersję z SYNC 3 (nie SYNC 2.5) - sterowanie głosowe po polsku działa bezproblemowo i intuicyjnie, (nawet czyta SMS-y) . Apple car Play i Androud Auto (niestety na kablu) działa bezproblemowo. Multimedia SYNC3 standardowe dają radę i pracują stabilnie a dla wymagajacych - patrz cennik opcji dodatkowych.
Ford Focus IV Hatchback