Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford Kuga I

Lata produkcji: 2008 - 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2008-2012. Jego koncepcyjnym pierwowzorem był prototyp o nazwie Iosis X z 2006 roku. W europejskiej ofercie Forda Kuga był jedynym typowym crossoverem (3 lata wcześniej z rynku europejskiego wycofano niezbyt popularny model Maverick), obok modelu Fusion, bardziej przypominającego rodzinnego vana. Samochód został zaprojektowany w duchu obowiązującej w Fordzie filozofii Kinetic Design, zapoczątkowanej w modelu S-Max. Zbudowano go na płycie podłogowej Ford C1 Platform, którą dzielił m.in. z Fordami C-Max i Focusem II. W 2010 roku Kuga został poddany face-liftingowi.

Powagosław

Kuga był/była pozytywnym zaskoczeniem Forda, więc dobrze, że przygotowując drugą generację, nie zepsuto tego, co nie wymagało naprawy i naprawiono to, co faktycznie szwankowało. Czyli jednym zdaniem - stylistycznie nadal ciekawie, a nowe rozmiary bardziej umilają użytkowanie tego modelu.

~Powagosław
Luzacjusz

Ja też nadal nie wiem, czy Kuga to kobieta czy mężczyzna. Nowy model trochę pachnie mi „Gangnam Style” czy jak kto woli – transformersami z japońskich kreskówek, ale niech będzie. Wydaje się, że to nowa konkurencja dla większych SUV-ów na rynku.

~Luzacjusz

Ford Kuga I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Autorentgen Ford Kuga I

Liczba wpisów: 18

Krótkie przełożenia skrzyni biegów 1-3.

dodał: ~Bodzian, 8 lat temu
Bardzo krótkie przełożenie skrzyni biegów. Z powodzeniem można ruszać z dwójki, a jazda nawet w mieście na biegu 4-6.

Przednie światła.

dodał: ~Jan, 9 lat temu
Światła zapalają się automatycznie podczas rozruchu silnika, niestety jeśli nie przekręcimy włącznika i tak, nie będziemy mieć możliwości włączenia na stałe świateł długich na stałe, powinni powiadamiać o tym w salonie podczas odbioru samochodu, instrukcja niestety tego nie zawiera!

Brak blokady, klapki zamykającej wlew paliwa.

dodał: ~Bodzian, 8 lat temu
Według mnie, bardzo nieprzemyślane rozwiązanie zamykania wlewu paliwa. Konstruktor w swoich zamierzeniach, by ułatwić czynność tankowania pozbawia wlew typowego korka (co jak sam przyznaję jest bardzo wygodnym rozwiązaniem), zapomina o blokadzie klapki centralnym zamkiem.

Buczenie pod tablicą zegarów.

dodał: ~Bodzian, 7 lat temu
Witam Wszystkich użytkowników KUGA. Po 20000 km. pojawiło się głośne BUCZENIE w rejonie zegarów. Przy włączeniu zapłonu, zaczyna głośno buczeć i słyszalne jest przez cały czas, aż do momentu wyłączenia silnika. Głos zbliżony do dźwięku jaki wydaje transformator np. w prostowniku. Serwisant lekceważąco stwierdził że to " pewnie silniczek od klimy, ale nie opłaca się nic robić bo pewnie znowu się pojawi" (miał pewnie na myśli to buczenie). Buczenie występuje nawet wtedy gdy klimatyzacja jest CAŁKOWICIE wyłączona !.

Trzeszcząca tapicerka drzwi.

dodał: ~Bodzian, 8 lat temu
Do Waldka. Proponuję wizytę w serwisie, nawet kilka razy aż do skutku. Usterka jest do usunięcia! W moim samochodzie trzeszczał również środkowy słupek od strony kierowcy. Tak zgrzyty w drzwiach, jak i w słupku zostały wyeliminowane.

Dane techniczne Ford Kuga I

Moc silników 140–200 KM
Pojemność silników 2,0–2,5 l
Prędkość maksymalna 182–210 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,2–10,7 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford Kuga I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 221
Koszt ogólny 35,63 PLN
ON34.55 PLN
Wydatki serwisowe 13,13 PLN Pozostałe wydatki 28,51 PLN

Publikacje o Ford Kuga

Newsy o Ford Kuga

Ford Kuga I