Szukaj

Informacje o Ford Kuga III

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Ford Kuga to produkowany od roku 2008 kompaktowy crossover SUV (segment I). Na rynku europejskim, jako drugi model Forda w tej klasie, zastąpił model Maverick, który z kolei był europejską wersją Forda Escape. Powiązany od początku tak technicznie, jak i konstrukcyjnie z Fordami C-Max i Focus (powstały na tej samej płycie podłogowej), był pierwotnie zaprojektowany zgodnie z „Kinetic Design” – nową filozofią marki. Począwszy od roku 2012, gdy Ford zaprezentował drugą generację samochodu, stał się modelem globalnym w ramach strategii „One Ford”. Do dnia dzisiejszego z taśm produkcyjnych zjechało ponad 700 tys. egzemplarzy Forda Kugi.
czytaj więcej
Powagosław

Kuga był/była pozytywnym zaskoczeniem Forda, więc dobrze, że przygotowując drugą generację, nie zepsuto tego, co nie wymagało naprawy i naprawiono to, co faktycznie szwankowało. Czyli jednym zdaniem - stylistycznie nadal ciekawie, a nowe rozmiary bardziej umilają użytkowanie tego modelu.

~Powagosław
Luzacjusz

Ja też nadal nie wiem, czy Kuga to kobieta czy mężczyzna. Nowy model trochę pachnie mi „Gangnam Style” czy jak kto woli – transformersami z japońskich kreskówek, ale niech będzie. Wydaje się, że to nowa konkurencja dla większych SUV-ów na rynku.

~Luzacjusz

Ford Kuga III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Ford Kuga

Cena od: 162 010 PLN

Oceny Ford Kuga III

Liczba ocen: 44
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,7
~Arek
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Porównuje auto do wielu innych jakimi jeździłem ale z segmentu D. To mój debiut w SUV. Auto dobrze wygląda w wersji ST ale nie porywa za bardzo. Dobrze się prowadzi, przyjemnie brzmi przy ruszaniu i ogólnie jest bardzo ciche. Skutecznie działają tryby jazdy eko, sport, śnieg/piasek i śliska nawierzchnia. Doskonale działa aplikacja do zdalnej obsługi, można nagrzać auto zimą lub schłodzić latem bez wychodzenia z domu. Wnętrze daje wrażenie przestrzeni, nic nie zawadza ani nie ogranicza kierowcy. Mnie przeszkadzają krótkie siedziska z przodu i brak płaskiej podłogi od strony kierowcy. Spalanie zaskakuje pozytywnie, w cyklu mieszanym nie przekracza 6l/100km (dystans 9tys.km). Przez 2 lata i 60 tys. km tylko wymieniałem oleje i 2 żarówki w lampach przednich. Auto nigdy mnie nie zawiodło. Ogólnie auto nie szokuje, jest przyjemne, przyjazne kierowcy i rodzinie, takie w eksploatacji i dobrze wykonane.
4,4
~Kierowca Forda
Ford Kuga III
SUV 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Kiepska jakość - usterki fabryczne z półosiami i spora przeprawa przed diagnozą i usunięciem usterki. Zgłoszone i nie naprawione przez Serwis piszczenie hamulców, generalna głośna ich praca (szuranie). Piszczenie z tyłu po ruszeniu, jakby hamulec postojowy potrzebował chwili na odpuszczenie, albo łożysko? Brzęcząca szyba przednia od strony kierowcy i tylna pasażera. Zimny silnik brzmi jak klekoczący diesel. Piszczące zimą klapki nawiewów, które pracują po uruchomieniu silnika. W incydentalnych sytuacjach wyłącza się Auto Hold. W jednym z takich przypadków skończyło się stoczeniem auta i uderzeniem w słup - człowiek przyzwyczaja się do automatyki i musiałem zmienić nawyki. Zawsze ręcznie zaciągam od tego wydarzenia hamulec postojowy. Piąty i raczej ostatni Ford w życiu.
3,1
~Mariuszpp
Ford Kuga III
SUV 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Samochód mam od nowości, 10 mscy, 10k km. Plusy Silnik, spodziewałem się słabej kosiarki, daje rade. Dobrze się prowadzi(jeżeli wszystko działa). W trasie też można przyspieszyć, w miarę cicho jak ten segment. Chyba faktycznie dobrą aerodynamike posiada, to jedyna prawda jaką mówili w salonie. Minusy, Multimedia, mapy i apple car. Raz na 10 podłączeń apple car nie działa. Trzeba wyłączyć samochód odczekać chwilę i potem zadziała. Mapy nieaktualne - kilka miesięcy po otwarciu eskpresówki nie widoczne(serwis mówi, że aktualne) - wg mnie nieużytyczne. Nie domykające się drzwi z tyłu, najlepsze jest to, że w modelu który stał w salonie drzwi chodziły idealnie. Piszczące halmuce przy powolnym hamowaniu na światłach. To, że te nowe samochody sa gó...ne to się spodziewałem, ale że serwis od 10 mscy nie potrafi zidentyfikować i naprawić chociaż piszczących hamulców?? Z drzwiami to samo.
Średnie spalanie dla Ford Kuga III
5,0 – 7,2
l/100 km
5,1 – 6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Ford Kuga III
SUV 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Auto jest całkiem dynamiczne nawet z rodzina na pokładzie. W trybie Sport wręcz zaskakuje do 120 km/h. Jak na wymiary tego auta nic więcej nie potrzeba do normalnej jazdy. Napewno nie jest to auto do pałowania itp. ale jest zdecydowanie zaskoczony tym motorem na plus. Brakuje mu trochę kultury pracy na niskim 2 biegu na zimno i tyle. Jedyne czego nie rozumiem to dlaczego nie ma wersji z automatem do tego silnika. Wtedy byłoby już kompletnie komfortowo a i automat pozwoliłby jeszcze ograniczyć spalanie w trasie bo miałby niższe przełożenie przy 120-130kmh. Zdecydowanie polecam, zresztą te silniki Ford opracowywał ze specjalistami od Yamahy .
7,6
Ford Kuga III
SUV 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Auto jest całkiem dynamiczne nawet z rodzina na pokładzie. W trybie Sport wręcz zaskakuje do 120 km/h. Jak na wymiary tego auta nic więcej nie potrzeba do normalnej jazdy. Napewno nie jest to auto do pałowania itp. ale jest zdecydowanie zaskoczony tym motorem na plus. Brakuje mu trochę kultury pracy na niskim 2 biegu na zimno i tyle. Jedyne czego nie rozumiem to dlaczego nie ma wersji z automatem do tego silnika. Wtedy byłoby już kompletnie komfortowo a i automat pozwoliłby jeszcze ograniczyć spalanie w trasie bo miałby niższe przełożenie przy 120-130kmh. Zdecydowanie polecam, zresztą te silniki Ford opracowywał ze specjalistami od Yamahy .
6,0
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Jest jak narazie jeden raport na temat tej hybrydy I jest on nie w nie odpowiednim miejscu bo z treści użytkownika wynika że dostał sms iż nie wolno ładować akumulatorów z sieci czyli hybryda plug in Tam są duże akumulatory i duży ciężar więc nie naładowane zawyżają spalanie Tej hybrydy nie ma możliwości ładowania z gniazdka Co do mnie, milaem duży dylemat czy cx5 czy kuga Już po złożeniu zamówienia na kuge chciałem się wycofać i zmienic na Mazde Teraz po użytkowaniu Forda bym nie zrobił tego kroku Spalanie zwykłej hybrydy to bajka jak na takie gabaryty Mieszkam w CG iwypad poza miasto 9 km i powrót jazda PRZEPISOWA nie dziadkowa daje podsumowanie z ukończonej trasy 4.8 l na 100 km Auto kupiłem w Warszawie i na trasie do CG w dziewiczej jeździe wyszło 6,1 Prędkości do 120km/h średnia z trasy 78 km/h Więc nie ma co porównywać z sky aktiv G O cx5 jest dużo raportów ale takich wartości nie widziałem Co do samochodu Codziennie mnie zaskakuje nie mam szklanych dachów (i dobrze bo jest bardzo ciężki, ma duży mechanizm bo jest otwierany) klapy otwieranej ruchem nogi itd za to wszystkie wspomagacze bezpieczeństwa Asystent pasa mój pierwszy to bajka Jakby mi ktoś zawiązał oczy samochód sam prowadzi mnie na środku pasów omijając wysepki i na zakrętach Tempomat adaptacyjny no bajka Sam.,jadąc po mieście zatrzymuje auto jadąc za innym samochodem Wystarczy w obu przypadkach tylko trzymać ręce na kierownicy Mam dużo znajomych którzy lubią pojeździć tak ostrzej kilku z nich próbowało kuge i zaden nie wydał krytycznej opinii Skrzynia ectv nie sprawia jazy z wyciem Nawet pedał w pologe to to zjawisko trwa kilka sekund więc dla zwykłego użytkownika jest nie zauważalne Jestem zadowolony z mojego wyboru i nie zamieniłbym teraz na cx5 Chodź podoba mi się bardziej Ale nie kupuje się oczami tylko rozumem i tu rozum mi mówi BARDZO DOBRY WYBÓR Zostanę z fordem na dłużej bo moim zdaniem jest to nie doceniona marka Wszystko przez te głupie powiedzenie samochód na f a ta marka za te same pieniądze co inni producenci daje więcej Forda zaczelem brać od uwagę jak dostałem samochód zastępczy na szkodę i było to mondeo mk5 1.5 ecobost Miałem go 4 tygodnie to co przeszedł że mną to o zgrozo Miał przebieg 107 tys Ale nie wziął ani grama oleju a Max prędkość jaka jechałem to 240km/h Mam zdjęcia :) Szkoda ze nie ma możliwości wrzucania fot Bym pokazał raporty spalania kugi na koniec trasy Będę polecał te auto Nie mam możliwości ładowania z gniazdka więc dla mnie ta hybryda była najlepsza Jazda nią to przyjemność A ta cisza w aucie bezcenna
Ford Kuga III