Szukaj

Ford Mondeo V Liftback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Ford Mondeo V Liftback Facelifting

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2014, najnowsza i obecnie produkowana V generacja modelu. Jego debiut poprzedziło zaprezentowanie prototypu Ford Evos koncept w roku 2011. Zaprojektowana przez Chrisa Hamiltona wersja produkcyjna modelu bazuje na części zastosowanych w prototypie rozwiązań stylistycznych. Był pierwszym europejskim Fordem który powstał na platformie podłogowej Ford CD4 platrfom. Model stał się także absolutną realizacją idei globalnego samochodu Forda – jego design ujednolicono zarówno na Starym Kontynencie jak i w Ameryce, choć tam występuje jako Ford Fusion.
czytaj więcej
Powagosław
Najciekawsze i najbardziej spójne Mondeo od czasu drugiej generacji tego modelu. Projekt na miarę pozycji i renomy tego samochodu w Europie. ~Powagosław
Luzacjusz
Mustang wśród rodzinnych sedanów. Żarty żartami, ale fakt taki, że Mondeo nigdy nie był równie drapieżny i tak dynamicznie wystylizowany, jak jest dziś. A że trochę przy tym „Aston Martin wannabe”… Może być. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Promień skrętu 5,9 m
Długość 4871 mm
Długość z hakiem holowniczym 4978 mm
Szerokość 1852 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2121 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1911 mm
Wysokość 1482 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Rozstaw kół - przód 1599 mm
Rozstaw kół - tył 1595 mm
Prześwit 145 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1446 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 550 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

3,7
~Janek
Ford Mondeo V
Liftback Facelifting 2.0 EcoBlue 190KM 140kW
Samochód wypada blado prawie pod każdym względem, ale i zarzucić mu coś poważnego nie można. Gdy patrzymy na mondeo jako na zwykły samochód i nie oczekujemy jakichś emocji, to jest w porządku. Kupiłem sobie Mondeo tylko dzięki tylnej kanapie, która jest miękka dla 3 osoby po środku i ma odpowiedni kąt pochylenia oparcia - dzieciom nie opadają głowy kiedy śpią. Gdyby nie to, że trudno znaleźć dobrą tylną kanapę, wybrałbym inny samochód. Sprawdziłem chyba wszystkie modele: kanapę, przyjaźnią dla 3 osób mają tylko Mondeo, BMW 5 bez skóry i niektóre SUVy. Samochody z grupy VAG, niestety mają zbyt pionowo ustawione oparcie i brak pianki po środku.
Dodane 3 lata temu
4,7
~center
Ford Mondeo V
Liftback Facelifting 2.0 EcoBlue 190KM 140kW
Konstrukacja ma swoje lata co można uważać za wadę jak i zaletę patrząc na obecną motoryzację. Komfort, wyciszenie, dynamika i brak poważnych usterek w moim odczuciu stawiają Mondeo dość wysoko w rankingu.
Dodane 10 miesięcy temu
4,1
~Piterek
Ford Mondeo V
Liftback Facelifting 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
Bardzo kiepskie wykonanie materiałów w środku, wszystko jest bardzo słabej jakości , pomimo deski rozdzielczej. Podsufitka w kontakcie z naciskiem palców , sprawia wrazenie jak bybyła wykonana z folii.... Fotele, miekkie jak tapczan w domu , powyzej 200km jazda jest bardzo meczaca , wg nie trzymają w zakrętach ... bo są tak bardzo miekkie.
Dodane 4 lata temu
Średnie spalanie dla Ford Mondeo V Liftback Facelifting
6,5 – 6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Ford Mondeo V
Liftback Facelifting 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
Podaje wg wskazań komputera pokładowego. Auto mam od nowego a 1 pamięć z pamięci komputera nigdy nie resetowałem. Głównie jeżdzę po mieście ze sporymi korkami i na odcinkach do 10 km. Proporcja jazdy miasta do trasy 80/20. 8,2 to moje średnie spalanie z 4 lat z 73 kkm 4,5 to wskazanie podczas jazdy w trasie by zejść jak najniżej ze spalaniem. 5,9 to spalanie z 4kkm z wyjazdy zapakowanym autem do Francji praktycznie samymi autostradami. Ogólnie jak jesteś cierpliwy i się nie śpieszysz, zajedziesz za minialne koszty (nie dotyczy stania w korkach).
Dodane 8 miesięcy temu
5,8
Ford Mondeo V
Liftback Facelifting 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
Samochód na trasie spala naprawdę minimalne ilości paliwa. Przy jeździe na tempomacie 120km/h spalanie 4,8-5,0 nie jest wyczynem. W mieście zależnie od nogi. Można osiągnąć 5,5 ale można i 7 spalić. Zazwyczaj wychodzi około 6,0-6,2
Dodane ponad rok temu
5,2
Ford Mondeo V
Liftback Facelifting 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
Silnik bardzo oszczędny, średnia z 2.600 km to 5,3 l/100 km. Śmiało można mówić o możliwych 4 l/100 na drogach jednojezdniowych przy jeżdzie +10 powyżej ogrzniczeń. Co ciekawe, u mnie komputer wskazuje dokładnie tyle, co wychodzi z liczenia po tankowaniu.
Dodane 2 lata temu

Usterki Ford Mondeo V

Liczba wpisów: 21
Wysokie spalanie + wymiana DPF przy 15 tys,
  • Ford Mondeo V Kombi Facelifting 2.0 EcoBlue 190KM 140kW 2019-2021
  • silnik
  • 16 tys. km
Witam Auto ma ledwo rok wersja Vignale. Diesle 140 kW. Auto było juz 4-5 razy w serwisie. Wysokie spalanie.... według mnie cos koło 8,8l.100 - cykl autostrada 100-130. tak ma byc ? Kultura pracy silnika daje wiele do życzenia.. przy zapalaniu długa praca rozrusznika. W aucie za ponad 139tys wymienione juz było: wtryski kpl przewody wysokiego ciśnienia + czujniki. pompa wysokiego ciśnienia rozrząd a teraz - świece. Auto po hamowaniu - nie ma fabrycznej mocy - 168km - a gdzie 190km. Serwis tłumaczy sie ze robią co mają - decyzyjność inżyniera z forda polska. w tym aucie raczej silnik już klęka a dopiero ma 16tys. Moze mam pecha albo to takie ma byc ? Wygląda ładnie ale trwałości - raczej lipna. Raczej nie skorzystam z zakupu nowego samochodu w przyszłości a szczególnie będę unikał tej marki.
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Elektryczna maniana
  • Ford Mondeo V Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW 2014-2019
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 21
Nalot 111 tyś piękna sylwetka mocny silnik ale elektryka to nieporozumienie. Auto pachnie jeszcze nowością posiadam od 2 miesięcy i już był na serwisie i wybieram się po raz drugi. Za pierwszym razem po 300 kilometrach w trasie pojawił się klucz serwisowy a potem check engine i tryb awaryjny. Na serwisie odnaleźli błąd skasowali potrzymali dwa dni obserwowali i oddali jako że sprawne no ok. Teraz znowu mi się to stało ale jako że był weekend nie mogłem nic zrobić. Auto postawiłem a następnego dnia samo się naprawiło i było zupełnie sprawne co mnie zszokowało. Postanowiłem zabrać go na spacer i tu przy zapaleniu silnika któryś tam raz podczas wycieczki auto chce wcisnietego sprzęgła do rozruchu które było juz wcisniete ponadto zielona dioda na guziku zaczęła mrygac i zglupialem. Wciskam puszczam i tak parę razy ale nic się nie dzieje sprzęgło wcisniete a on dalej chce żeby je wcisnąć wkoncu przyciskam guzik start i momentalnie klucz serwisowy i check engine i brak mocy. Szlag mnie trafił. Zgasilem dziada zapalilem fajkę z nerw i wsiadam po raz drugi no i czary mary wszystko gra i buczy. Auto się naprawiło. Zglupialem do reszty. Niestety na jakieś 20 odpalen jakies 5 razy jest problem ten sam. Jeżeli to wada elektryki lub choroba wieku dziecięcego to ja go oddaje do domu dziecka. Za kupę siana oczekuje czegoś co mnie nie zawiedzie bo teraz to wielka niewiadoma za każdym razem jak jadę co się wydarzy. Do serwisu hulam i niech robią co chcą. Wstyd tak spieprzyc naprawdę śliczne auto. Zawiodłem się.
Dodane 6 lat temu
5 komentarzy
uszczelka pod głowicą
  • Ford Mondeo V Kombi Facelifting 2.0 Hybrid 187KM 138kW 2019-2021
  • silnik
  • 224 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Zakupiłem używany 5-letni egzemplarz z 2019 roku, z przebiegiem 224tys. km jako sprawny i okazało się że miał przepaloną uszczelkę pod głowicą. Naprawa w ASO około 10k PLN, koszty pokryła ubezpieczalnia. W serwisie rzekli, że to pierwszy taki przypadek w historii, bo ogólnie te auta są bezawaryjne :)
Dodane ponad rok temu
Ford Mondeo V Liftback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów