Szukaj

Informacje o Ford Mustang IV Coupe

Lata produkcji: 1993 – 2004
Segment: Auta sportowe
Produkowany od roku 1964 samochód sportowy (segment G) jest ikoną marki i zarazem popkultury. Ford Mustang to jeden z najsłynniejszych samochodów w swojej klasie, który sprzedał się w liczbie niemal 10 milionów egzemplarzy. Zapoczątkował za Oceanem tzw. „pony cars” – nową klasę samochodów sportowych, które charakteryzowało to, że są atrakcyjne cenowo i stylistycznie, szybkie i skierowane do młodszej klienteli. Od pierwowzoru odchodzono jednak w kolejnych generacjach i powrotem do niego był dopiero Ford Mustang piątej generacji z roku 2004, zaprojektowany w stylu retro. Jednakże dopiero od najnowszej, VI generacji auta jest ono oferowane na całym świecie, pierwszy raz na Starym Kontynencie, w tym także w Polsce.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 11,7 m
Długość 4610 mm
Szerokość 1824 mm
Wysokość 1344 mm
Rozstaw osi 2573 mm
Rozstaw kół - przód 1539 mm
Rozstaw kół - tył 1501 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 200 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~JerzyK
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 152KM 112kW
Auto bardzo trwałe - zwłaszcza zawieszenie i jak zadbane - nie do zajeżdżenia. Silnik też niezły pod warunkiem zadbania o uszczelki głowic. Sporo komponentów jest tzw wiecznych. Nadwozie też praktycznie nie koroduje. Moja auto to \'swap\' - karoseria od modelu 1995, silnik 1998, złożony jeszcze w Stanach (przyjrzałem się silnikowi, gdyż do instrukcji od modelu do 1997 kompletnie nie pasowała instalacja elektryczna). Mimo 15 lat na karku (z tego ponad połowa w moich rękach w Polsce)i niecałych 200000 przebiegu wygląda jak nowy.
Dodane 15 lat temu
3,9
~Tasunka-kokipapi
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 147KM 108kW
To jest legenda. Gdzie nie pojedziesz, będziesz zauważony. Zyskujesz miano tego \"co jeździ mustangiem\" Ludzie mogą nie pamiętać Twojego imienia, ale zapamiętają że jeździsz mustangiem. Na stacjach benzynowych zawsze ktoś cię zaczepi wypytać o auto. Prowadzi się bardzo przyjemnie, czuć pod nogą mocny silnik. Jakbym nie tłumaczył,trzeba po prostu się nim przejechać. Ja tak zrobiłem. I kupiłem od ręki.
Dodane 13 lat temu
4,5
~gilegile@interia.pl
Ford Mustang IV
Coupe 4.6 V8 Cobra 305KM 224kW
Naprawdę świetne auto, ale zaznaczam, że mam mustanga cobra svt , nie wiem jak jeżdżą stangi z mniejszymi silnikami. Jak ktoś chce szczegółowych danych technicznych tej cobry, to znajdzie je na stronie www.mustangspecs.com/years/98.shtml
Dodane 17 lat temu
Średnie spalanie dla Ford Mustang IV Coupe
11,1 – 16,2
l/100 km
11,6 – 14,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,1
Ford Mustang IV
Coupe 4.6 V8 32V Cobra 324KM 238kW
Miałem kiedyś Forda Mustang GT 1995 w automacie. Auto miało 220KM ale przez automatyczną skrzynię nie było czuć tej mocy. Zawieszenie bujało. Największym plusem był silnik. Całą resztę należało być zamienić częściami aftermarket´owymi, których pełno w USA i wtedy było by to świetne auto i koniecznie wrzucić manual. Natomiast od kwietnia 2012 mam Forda Mustanga SVT Cobra i to już jest zupełnie inna bajka. Po 99 roku amerykanie zrobili duży postęp w swej motoryzacji. SVT to dla Forda jak M-Power dla BMW i to czuć! To auto już fabrycznie jest zrobione pod ostrą jazdę, a silnik 4.6 V8 4V ma wielki potencjał. Znajomy z Kanady zrobił 1200KM. Ja mam zrobione parę modyfikacji i moc skoczyła o 100KM w porównaniu do fabrycznych 320KM. Wielki moment obrotowy powoduje, że auta w większą mocą nie dają mojemu rady. Zawieszenie doskonałe ze szperą (mit amerykańca co jedzie tylko na przód legł w gruzach). Lubi jak się go pogoni bokiem. Trzyma się w zakrętach nie gorzej niż M-Power. Jedynie co to obniżyłem go i jest jeszcze lepiej. Najlepsze są opony szerokie 275 bo fabryczne 245 nie dają rady niestety i to jest jedyny minus. Bez szerokich opon, obniżonego zawieszenia ciężko wystartować na maksa żeby tyłkiem nie zarzucało i nie było tzw. wheel hop´u. Po modach jest prawie idealnie. Cobra to topowy model więc i trzeba liczyć, że będzie droższa w zakupie od GT jakieś 2 razy ale warto. Spalanie też mniejsze niż 95 GT. Na trasie ok.100km/h z 3 dorosłymi osobami spalił 9,7l/100km PB98. Ostra jazda mieszana 14,7l/100km i ani kropli więcej. Średnie minimalne spalanie dałem orientacyjne bo nie testowałem ale gdzieś takie będzie. Co dobre to jak tylko zdejmie nogę z gazu i pojedzie ok.90km/h na V biegu obroty jakieś 1200RPM i spalanie prawie jak katalogowe 9,5l/100km. Wyjątkowość tego auto sprawie, że każdy się za nim obejrzy. Czy ma 10 lat czy 80, również kierowcy drogich niemieckich sportowych samochodów oraz jest to lep na płeć piękną.
Dodane 13 lat temu
19,3
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 147KM 108kW
To auto swoje spalić musi ! Mam znajomych co chwalą się spalaniem 12-14 litrów. Gratuluję im, ale mój pali 18-20. Zmiana na gaz może pomóc - te silniki dosyć dobrze je znoszą pod warunkiem że założy to fachowiec. Jak chcesz oszczedzić na samej instalacji - to się wkopiesz na minę. W opinii znajomych poruszających się "econoboxami" to mustang pali "masakrycznie dużo" Jako że robie nim tyle km co z domu do pracy i czasami jakiś wypad za miasto, mi to spalanie w ogóle nie przeszkadza. Nie polecam jako jedynego auta w rodzinie.
Dodane 13 lat temu
12,0
Ford Mustang IV
Coupe 4.6 V8 Cobra 305KM 224kW
Nikt mi nie powie, że auto dużo pali!!! Po pierwsze silnik ma dużą pojemność, 8 cylindrów, ale ma gigantyczny moment i nie trzeba go "gonić po obrotach", żeby dynamicznie jechać. Po drugie filtry, kable i świece są TAńSZE niż np. do renault clio (wiem bo mam!!!). Po trzecie nic, zupełnie nic w aucie się nie psuje! Auto mam 3 lata i oprócz przeglądów (tanich zresztą) nie dołożyłem do niego ani złotówki! Bałem się przed zakupem o trwałość auta, przecież to amerykaniec, na dodatek w limitowanej wersji, a tu takie wielkie i przede wszystkim miłe zaskoczenie. Miałem samochody przeróżne: niemieckie, włoskie i francuskie, ale przy mustangu (10 letnim!!!) wszystko z czym miałem kontakt wysiada! Najlepszy mój zakup i samochód.
Dodane 17 lat temu
Ford Mustang IV Coupe

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów