Szukaj

Ford Mustang VI Fastback 3.7 V6 304KM 224kW 2015-2017

Informacje o Ford Mustang VI Fastback 3.7 V6 304KM 224kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Auta sportowe
Wprowadzona na rynek w roku 2014 najnowsza i obecnie produkowana, szósta generacja modelu, jest największym w dotychczasowej historii Mustanga przełomem – jest pierwszym Mustangiem oferowanym oficjalnie na Starym Kontynencie. Stało się to za sprawą fordowskiej strategii „One Ford”. Już w roku 2009 ruszyły prace na tym modelem, który korzysta ze stylistycznych rozwiązań prototypu Evos z roku 2011, w przeciwieństwie natomiast do swoich poprzedników, jest oparty konstrukcyjnie na nowych rozwiązaniach, które zostały opracowane właśnie dla nowego Mustanga.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 3726 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 304 KM (224 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 366 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 95,5 x 86,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność

Wybrane oceny

3,9
~Kajetan
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Moje pierwsze spotkanie z amerykańską motoryzacją. Mustang jest dokładnie taki, jakiego sobie wyobrażałem. Prosty, plastikowy i wulgarny. Jeżdżę nim na co dzień ponad 3 lata, zrobiłem ponad 50 tys km. Poza wymianami oleju i filtrów, wymieniłem sworzeń wahacza 600zł, cewki zapłonowe 3700zł i olej skrzyni biegów 900zł (ceny z robocizną) i 400zł klocki przód (cena samych klocków). Ceny części są na akceptowalnym poziomie, ale trzeba go serwisować u ludzi, którzy robią i znają te auta. Mimo swojej prostoty, zwykły mechanik albo coś schrzani albo będziesz się zastanawiał czy nie pojechał na "jazdę próbną" i nie koryguje bieżnika w oponach. Stąd serwis bywa uciążliwy ze względu na terminy i koszty, ale nie będziesz musiał brać kredytów. Chyba nie ma usterki, która zakończyłaby się wydaniem pięcio-cyfrowej kwoty Cały silnik kosztuje kilka tysięcy a kompletna skrzynia 2000zł - są pancerne :) Mustang to zabawka, odhaczone marzenie. Jeśli masz możliwość, kup go, warto. Da masę frajdy, nie zawiedzie Cię i nie zrujnuje finansowo, ale po jakimś czasie się znudzi. Nie jest to auto, które będziesz chciał zachować w garażu do końca życia.
Dodane 9 miesięcy temu
4,6
~Piotr
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Jestem szczęśliwym posiadaczem auta od 2 lat. Auto sam sprowadzałem ze stanów, oczywiście było uszkodzone. Sam naprawiałem na orginalnych częściach, co nie było to tanie rozwiązanie, ale wiem że jest naprawione perfekcyjnie i nie będzie problemu z dalszym urzytkowaniem, tak jak by to mogło być, przy pomocy zamienników. Dzięki temu auto zachowało swój orginalny kształt bez jakiś body kitów. Trzeba przyznac że do mustangów jest ogrom rużnych pakietów i można się tym bawić jak kloskami lego. Pamiętajmy że klocki lego są drogie :-) Trzeba wspomnieć że wersja amerykańska rużni się do europejskiej np: brakiem tylnych przeciwmgłowych i trzeba je zrobić wraz z żułtymi kierunkowskazami z tyłu Koszt około 2500 zł. Wersja amerykańska ma zdalny start (odpalanie z kluczyka) wersja europejska nie ma takiej opcji nawet za dopłatą w salonie kupując nowego mustanga. Auto prezentuje się świetnie i wzbudza zainteresowanie. Trzeba też wspomnieć, że jest również społeczność posiadaczy mustangów i podczas mijania się na drodze, pozdrawiają się kierowcy podnosząc rękę. Gorąco polecam autko osobom które nie chcą być nudnymi użytkowikami polskich dróg
Dodane 3 lata temu
4,6
~JZT
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Dobre osiągi za uczciwe pieniądze. Wygląď i legenda.
Dodane 4 lata temu
Średnie spalanie dla Ford Mustang VI Fastback 3.7 V6 304KM 224kW 2015-2017
11,4
l/100 km
14,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,5
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Spalanie 13.6L LPG (benzyny palił 11) osiągnięte przy cyklu mieszanym + trochę szybsza trasa, trasa 100% spokojnie do 120km/h bez zbytniego wyprzedzania wychodzi 10L LPG. Przy jeździe miejskiej wyjdzie 15-20 w zależności od miasta i stylu jazdy. Auto bardzo oszczędne.
Dodane 2 lata temu
9,8
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Użytkownikiem jestem od roku, jeden z komputerów wyzerowałem pierwszego dnia użytkowania - średnie spalanie z 11 000 km to 9,8l (cykl mieszany, do pracy dojeżdzam 30 km krajówką, reszta jazdy miasto) Najogólniej można przyjąć 8 spokojna trasa, 12 miasto, srednio 10. Bardziej szczegółowo to minimalnie w trasie to 7,5l, bardziej energicznie 8,5-9, spalanie przy 140-150 to juz około 10 litrów. Polecam auto z tym silnikiem, silnik pancerny i bezawaryjny, na pewno lepszy wybór niż 2.3
Dodane 5 lat temu
13,0
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Minimalne spalania - trasa, sprawdzenie ile auto jest w stanie spalić najmniej. ( Drugi raz tego nie potrafiłem powtórzyć ) Przy dobrej zabawie w mieście wychodzi czasem ponad 20. Średnio 12-14L cykl mieszany Nomalna jazda w trasie, do ok 120km/h - delikatnie ponad 10L
Dodane 6 lat temu
Ford Mustang VI Fastback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów