Szukaj

Informacje o Ford Mustang VI

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Auta sportowe
Wprowadzona na rynek w roku 2014 najnowsza i obecnie produkowana, szósta generacja modelu, jest największym w dotychczasowej historii Mustanga przełomem – jest pierwszym Mustangiem oferowanym oficjalnie na Starym Kontynencie. Stało się to za sprawą fordowskiej strategii „One Ford”. Już w roku 2009 ruszyły prace na tym modelem, który korzysta ze stylistycznych rozwiązań prototypu Evos z roku 2011, w przeciwieństwie natomiast do swoich poprzedników, jest oparty konstrukcyjnie na nowych rozwiązaniach, które zostały opracowane właśnie dla nowego Mustanga.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz

Ford Mustang VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Ford Mustang

Cena od: 179 610 PLN

Oceny Ford Mustang VI

Liczba ocen: 17
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Stosunek jakość/cena

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~SS
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Ford Mustang VI
Mustang jest samochodem do codziennego użytku, patrząc na niego wg powiedzenia "co kto lubi" to nie można się przyczepić do jego drobnych niedoskonałości. Po przejechaniu 20 000 km wydaje się na paliwo ponad 10 000 zł, co daje 50 gr za kilometr, to nie tak tragicznie prawa? (Civic za km to 35 gr). Jest komfortowy i szybki, ale można się nim też przyjemnie toczyć po mieście 50km/h i spalać mniej niż 7 litrów. Co do zasięgu, 400 km na baku zrobisz w trasie, i jeszcze zostaje 10-15 l zapasu, czyli "ok". Szaleństwo daje ponad 20l/100kmh przy zabawie na zakrętach, ale w trasie 160-200 km/h nie przekroczysz 12-14 litrów spalania. V8 to kwintesencja tego samochodu, silnik jest naprawdę solidny i ma potencjał na dalsze modyfikacje. Tylko po co, skoro jest tak dobrze, że nie masz chęci tego poprawiać :)
4,4
~Y
Fastback 5.0 Ti-VCT 421KM 310kW
Ford Mustang VI
Mustang to taka wyuzdana piękna dziewczyna, z którą obcowanie dostarczy ci zawsze moc niezapomnianych wrażeń, kupę adrenaliny i zazdrosnych spojrzeń sąsiada. Niekiedy może cię irytować, drażnić, możesz się go bać - ale za każdym chcesz więcej i więcej, bez względu czy gnasz nim na najwyższych obrotach czy jedziesz spokojnie 50km/h, a wolnossące V8 wydaje z siebie bulgot od którego masz ciarki na plecach. Niestety, to nie może być twój jedyny samochód - chcesz żyć kup na zimę i deszcz inne auto :-) Musisz być przygotowany, że codziennie znajdą się tacy, którzy stojąc obok na światłach będą chcieli się z tobą próbować. NIe będzie to irytujące jeśli nauczysz się z tym żyć :-)
4,6
~SS
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Ford Mustang VI
Świetny samochód, wart swojej ceny, komfort na długich trasach i spalanie 8.5 litra przy 125km/h :) Mocy pod dostatkiem, skrzynia 10AT spisuje się doskonale, emerycko na normalu i doskonale na sporcie. Jest miękko na oponach, twardsza była Civic IX na 17 stkach :) W praktyce do 100 km h nie łapie trakcji jeśli gaz jest w podłodze, trzeba uważać. Masa ponad 1750 kg pozwala czuć się pewnie w zakrętach przy wyższej prędkości.
Ford Mustang VI