Szukaj

Informacje o Honda Accord VI Sedan 2.0 16V 147KM 108kW 1998-2002

Lata produkcji: 1998 – 2002
Segment: Klasa średnia
Szósta generacja modelu debiutowała w 1998 roku. Podobnie, jak to było w przypadku jego poprzednika, auto zostało zaprojektowane tak, by sprostać gustom europejskich klientów. W porównaniu do Accorda V, model szóstej generacji jest znacznie krótszy, za to szerszy i wyższy. Sylwetka jest nieco bardziej konserwatywna, choć zgodna z eleganckim i sportowym stylem swoich poprzedników. W 2001 roku model przeszedł face-lifting. Rok później został wycofany z produkcji.
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM (108 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 184 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Sławek
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Honda Accord VI
Wersja 2.0 ES, najlepsze auto jakie miałem, teraz żałuję trochę, że ją sprzedałem. Może zacznę od tego, że po prawie 20 latach nie miała praktycznie żadnych śladów zużycia wewnątrz oprócz wytartej skóry na kierownicy i bardzo delikatnie wgniecionego fotela kierowcy. Jakość wykonania po prostu powala, przez 2 lata nie usłyszałem ani jednego skrzypnięcia w środku, w 18-letnim aucie. Druga sprawa: komfort jazdy: ileż to razy myślałem, że mi zgasł, a to po prostu brak jakichkolwiek odgłosów i wibracji silnika na wolnych obrotach; widoczność jak na sedana dobra, polecam zamontować czujniki parkowania z tyłu. Na trasie super. Wygodne, łyka kilometry aż miło, mocy nie brakuje, może delikatnie zbyt głośno jak na ten segment przy większych prędkościach (szum). Główny minus to niestety rdza, która pojawia się w miejscach typowych dla tego modelu: łączenie ściany grodziowej z nadkolami, sanki(!) zawieszenia z przodu bardzo trudno dostępne i nadkola. Dodatkowo u mnie (i nie tylko) kilka dziur nad i pod uszczelką przedniej szyby, w podłodze niestety też, w tylnych nadkolach już dziury na przelot no i zaczynało brać progi, które nie istnieją jako część - trzeba wyciągać z innej. Resztę napiszę w osobnych kategoriach.
3,9
~beasdazel
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Honda Accord VI
Zakupiłem to auto dlatego... bo chciałem... nie zważałem na ostrzeżenia innych. Nie mogę powiedzieć, że żałuję, bo nie. Na zakup dla małej rodziny w zupełności wystarczy. Stosunkowo bezawaryjny i wygodny
3,2
~V-Power
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Honda Accord VI
Ogólnie jak na swoje lata Accord spisywał się nie najgorzej, mogło być lepiej... 10 letnie auto 160tyś km przebiegu korozja, problemy z chłodzeniem, problemy z automatem... To trochę nie na miejscu, Przecież to niby Honda... Przy zakupie sprawdzać dokładnie blacharkę, Accord lubi rdzewieć...
Średnie spalanie dla Honda Accord VI Sedan 2.0 16V 147KM 108kW 1998-2002
9,9
l/100 km
10,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,5
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Honda Accord VI
Hondzia jest niezawodna po peugeotach, mercedesach i citroenach (nie wspomnę o fiatach) polecam tylko hondę, oprócz wymiany zawieszenia (powód polskie krajowe drogi polne) nigdy nic nie szwankuje. Mankament to: hamulce ręczne i blacha, i słaba wentylacja wewnątrz - parują szyby. Ale w ogólnym rozrachunku - a jeździmy różnymi markami - to Honda jest godna polecenia - ekonomiczna i niezawodna, codziennie robię Hondą 40 km trasy i 20 miasta, spalanie ok. 12,5 (tankuję 38,6 l LPG i przejeźdźam 300 km w zimie a 320 km w lecie) jestem super zadowolona - ostatnia wymiana zawieszenia tj. jeden przegub, jeden wahacz, wszystkie sworznie i klocki tył oraz końcówki drążka - koszt razem z robocizną 650 zł. Serdecznie polecam, auto naprawdę komfortowe, ekonomiczne i niezawodne.
11,1
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Honda Accord VI
Honda jak to honda kusi by jej wcisnąć no i wtedy mamy 14 l gazu w mieście. Jak w miarę zrównoważona jazda to 11 l. Trasa(autostrada) prędkości 160-200 12 litrów. Jak dziadek czyli nie więcej niż 100 na godzinę to mi wyszło 8.4 l gazu. Butle mam w kole 36 l wchodzi wtryski hana reszta stag 4 generacja.
9,8
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Honda Accord VI
Ceny części nie należą do najtańszych. Fakt - nie często odwiedzałem sklep motoryzacyjny. Hamulce, tarcze czy inne części eksploatacyjne nie różnią się ceną od części do aut europejskich. Inne (np tłumik końcowy, który zmieniałem) są o ok 30% droższe. Accord nadrabia bezawaryjnością - koszty utrzymania są naprawdę niskie.
Honda Accord VI Sedan