Szukaj

Informacje o Honda Accord VI Sedan 2.3 16V 154KM 113kW 2001-2002

Lata produkcji: 2001 – 2002
Segment: Klasa średnia
Szósta generacja modelu debiutowała w 1998 roku. Podobnie, jak to było w przypadku jego poprzednika, auto zostało zaprojektowane tak, by sprostać gustom europejskich klientów. W porównaniu do Accorda V, model szóstej generacji jest znacznie krótszy, za to szerszy i wyższy. Sylwetka jest nieco bardziej konserwatywna, choć zgodna z eleganckim i sportowym stylem swoich poprzedników. W 2001 roku model przeszedł face-lifting. Rok później został wycofany z produkcji.
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2001 do 2002 roku
Pojemność skokowa 2254 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 154 KM (113 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 206 Nm przy 4700 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 97 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~patryk.dob@gmail.com
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
Honda Accord VI
zaczne od tego ze to autko to brytyjczyk. Nie zaden anglik, tylko szkot. Zastanawialem sie takze nad kupnem volvo S60 w tym samym roczniku, diesel D5 ktore bylo troche drozsze ,ale zona postawila na accorda. Wiec szukalem accorda. Auto kupilem dwa tygodnie temu i do razu sie w nim zakochalem! Moj accord to Vtype czyli wszystko co moze byc w accordzie VIgen. tam jest(poza silnikiem z type R :)) bezowa skorka, full electric pack, klimatronik i 4 biegowy automat z sekwencja. Auto kupione od pierwszego wlasciciela(a raczej -ki)za posrednictwem komisu. Pelna ksiazka serwisowa z kompletem pieczatek, rachunki, poprzednie przeglady. nieuzywana zapalniczka(moim zdaniem na 99% palone w srodku nie bylo) tylna kanapa wyglada jak nowa. Po prostu bajka, najlepiej to bym tam zamieszkal. Po przesiadce z 1.4 civica jestem w innym swiecie. tam wogole mocy nie bylo, tu te 154 kuce daja rade. Fura smiga do przodu od razu, a po zalaczeniu VTECa slychac przyjemne ryczenie silnika i dodatkowa moc pod pedalem gazu. Troche sie obawialem automata, szczegolnie ze to 4 biegowy, ale teraz moje obawy odeszly w zapomnienie. skrzynia chodzi plynie, czasami wydaje mi sie ze za dlugo mysli jak wcisne gaz do podlogi, ale chwile pozniej 6 tys. obrotow na blacie powoduje moj usmiech od ucha do ucha. Wczesniej zastanawialem sie nad 2 litrowa wersja, jednak jak zobaczylem tego Vtypa wogole sie nie zastanawialem. I mozecie mi wierzyc...malo kto by nie postapil wlasnie tak jak ja...czyli biorac go na wlasnosc :)))hmm...a raczej to moja zonka go wziela bo to ona byla zakochana w accordzie.
4,6
~kbr11@wp.pl
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
Honda Accord VI
Zawsze chcialem ta wersje Accordy i udalo mi sie kupic bardzo zadbany egzemplarz z bogatym wyposazeniem chodz wolalbym 2,0 ale przekonalem sie szybko do 2,3 ze wzgledu na elastycznosc. To auto kupuja ludzie z zamilowania, a nie ktorym sie poprostu tylko podoba.
4,9
~arekdavid@poczta.gazeta.pl
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
Honda Accord VI
Polecam komus kto lubi miec samochod i nie miec to bolesnie przypominane ( usterki). Samochod kupilem z mysla o rodzinie - jako taki na ktorym mozna polegac i nie zawiodlem sie. Mam go juz dwa lata i pomimo poczatkowych finansowych watpliwosci zastanawialem sie nad kupnem - teraz wiem ze jest warto. Cena moze wydawac sie za wysoka ale to co otrzymujemy w zamian jest warte o wiele wiecej.
Średnie spalanie dla Honda Accord VI Sedan 2.3 16V 154KM 113kW 2001-2002
10,4
l/100 km
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,0
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
Honda Accord VI
Tutaj niestety powiem, ze jest nie zaciekawie, a to tylko dlatego ze silnik 2,3 ma tylko 154 KM i pali srednio 10-11 litrow przy oszczednej jezdzie i to z nowymi oponami i powymienianymi filtrami paliwa i powietrza, bo wczesniej palila wiecej. Jakby bylo min. 180 KM to bym nie marudzil, a tak jest to dla mnie nie wypal, bo 2 litrowe palą dużo mniej a moc porównywalna. Ale w sumie przy małej mocy chyba ciezko zajechac taki silnik i to moze byc chyba plus. A na marginesie jesli chodzi o isntalacje gazową to japonczykow sie nie gazuje, bo jak mialem Toyote i teraz Honde to kazdy sie dziwi ze nie instaluje gazu.Dla mnie to kastracja takich aut..
12,0
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
Honda Accord VI
Powiem tak...jestem po pierwszym tankowaniu, auto niedawno kupione czyli dosc czesto mi sie zdaza wcisnac gaz do dechy...metoda pomiaru:zalanie do pelna, po paruset kilometrach dolanie do pelna i obliczenie ile auto zuzylo paliwa. Na razie robilem tylko miasto wyszlo mi 13.5 przy 3-4 osobach w aucie jak jade do pracy. Troche duzo i pomimo tego ze zyje obecnie w UK i paliwo tu jest tanie, zdecydowalem sie ze hondzinke zagazuje...wychodze z zalozenia ze dobrze zalozony gaz nie psuje silnika, wrecz przeciwnie. Takze raport spalanie brac orientacyjnie
8,5
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
Honda Accord VI
Przy spokojnej jeździe w trasie (do 3000 obrotów) 7,5 l gazu. Przy szybkiej na autostradzie (170 km/h) ok. 15 l gazu z włączoną klimą. Dla mnie super. Przejechałem na gazie ponad 100 tys. km i chodzi bez problemów. Trzeba regulować zawory.
Honda Accord VI Sedan