Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Civic VI Kombi 1.5 16V 114KM 84kW 1998-2000

Honda Civic VI Kombi 1.5 16V 114KM 84kW 1998-2000
Lata produkcji: 1998 - 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Szósty model Hondy Civic pojawił sie na rynku w roku 1995. Samochód znów powiększył swoje rozmiary. Auto wyróżniało się dzięki charakterystycznym, dużym lampom, wyraźnemu zarysowi linii dachu, a także bardziej konserwatywnej stylistyce, co było wyjściem naprzeciw preferencjom europejskich klientów. W 1996 roku Civic VI zdobyło nagrodę magazynu „Car and Driver”. W 1999 roku model został poddany solidnej modernizacji. Rok później został wycofany z produkcji.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda Civic VI Kombi 1.5 16V 114KM 84kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2117
Koszt ogólny 21,34 PLN
LPG17.7 PLN
PB38.33 PLN
Wydatki serwisowe 4,77 PLN Pozostałe wydatki 4,61 PLN

Autodiagnoza Honda Civic VI

Liczba wpisów: 89
Szuranie, chrupanie,
dodał: ~marcin, 5 lat temu
witam mam taki problem przy obrotach 1,5-2 tys/obr. slychac szuranie, chrupanie dość głośno nie zawsze, szczegolnie mocno przy puszczaniu gazu na biegu jałowym i po przejechaniu 1km na zimnym silniku i w zimie, jak jest cieplo to objawy sa znacznie mniejsze, potem hałas jest mniej wiecej stały, w silniku zostało prawie wszystko wymienione: rozrząd, pompa wody, rolki, alternator, turbosprezarka, dzwieki nadal są bez zmian, prosze o porade osób które mialy te same objawy w tym silniku. 1.7 CTDI civic 2004
działanie wycieraczek, szyb
dodał: ~Mariusz, 5 lat temu
Wycieraczki przedniej szyby pracują jak chcą, bez względu na ustawienie trybu pracy, potrafią się zatrzymać w połowie szyby. Ponadto szyby przednie po zamknięciu przy użyciu trybu automatycznego całkowitego podnoszenia samoczynnie się opuszczają. Proszę o wskazanie przyczyn.
Przewody wysokociśnieniowe zasilające wtryskiwacz : pękają.
dodał: Woźniak, 5 lat temu
Do silnika poprowadzone są cztery przewody wysokociśnieniowe zasilające wtryskiwacz. Problem polega na tym, że w ciągu roku od zakupu samochodu i przejechaniu nieco ponad 8000 km, rurki te naprzemiennie pękły osiem razy! Pomóżcie zrozumieć tę anomalię, bo sam i mechanicy u których to naprawiałem nie mają pojęcia o co chodzi [a Ci skasowali mnie na niemałą już kwotę!!]. Kilka szczegółów: - Rurki te pękają w newralgicznych dla siebie miejscach: przy zakrzywieniu lub przy wejściu/wyjściu. - Jeden z mechaników zmniejszył w jakiś sposób ciśnienie przepływające przez te przewody. Niestety, to...

Dane techniczne Honda Civic VI Kombi 1.5 16V 114KM 84kW 1998-2000

Podstawowe parametry Honda Civic VI Kombi 1.5 16V 114KM 84kW
Produkowany od 1998 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1493 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 114 KM (84 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 138 Nm przy 5200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 84,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Honda Civic VI Kombi 1.5 16V 114KM 84kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Honda Civic

Newsy o Honda Civic

Honda Civic VI Kombi