Szukaj

Honda CR-V III SUV Facelifting 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2010-2012

Informacje o Honda CR-V III SUV Facelifting 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2204 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5

Usterki Honda CR-V III

Liczba wpisów: 25
Zepsuta stacyjka
  • Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012
  • ukÅ‚ad kierowniczy
  • 155 tys. km
Po włożeniu klucza do stacyjki i przekręceniu, czuło się, że klucz gdzieś haczy. Po pewnym czasie klucza nie szło włożyć, a kiedy już wszedł, nie można było przekręcić, co oznaczało, że auta nie można było uruchomić. Był to trzeci dzień urlopu w Austrii, do domu prawie 700 km. Było to w Salzburgu.
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
3 komentarze
Myszkowanie auta
  • Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010
  • inne
  • 999 tys. km
Witam, zakupiłem Hondę Crv z roku 2007 problem polega na tym że samochód myszkuje. Ciężko się jedzie w trasie trzeba cały czas pilnować toru jazdy. Kierownica nie odbija trzeba jej pomagać. Przy kontrolowaniu toru jazdy czuć opór na kierownicy a gdy przeskocze ten opór auto za bardzo zmienia tor i trzeba odkręcać w drugą stronę. Szukam pomocy
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
10 komentarzy
kąt pochylenia koło tylne
  • Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012
  • zawieszenie
Wg stacji obsługi kąt nachylenia obu kół tylnych jest 4 stopnie - czego następstwem jest nadmierne zużycie opon tylnych od środka. Nie są pewni czy wymiana wahaczy tylnych na większe coś da - proszę o poradę. ....
Dodane 12 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
7 komentarzy
Honda CR-V III SUV Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów