Szukaj

Honda CR-V III SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW 2006-2010

Informacje o Honda CR-V III SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2354 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 218 Nm przy 3600 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~zabka05
Honda CR-V III
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
Samochód prawie bezawaryjny. W przeciągu 4 lat od nowości padła jedynie sprężarka klimatyzacji, reszta to jazda od przeglądu do przeglądu. Niestety dość delikatna jest kierownica, która zaczęła wycierać się w granicach 60 tys km i wypełnienie siedzenie, (gąbka), które w tym samym okresie "odgniotło się do szkieletu" w miejscu naciskania uda w momencie wsiadania do samochodu. Może to nie jest typowe, ale co najmniej raz na rok pada chociaż jedna żarówka od świateł mijania (H1).
Dodane 5 lat temu
4,7
~Kierowca
Honda CR-V III
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
Bardzo fajne auto bez koniecznosci wymiany rozrzadu...jest na lancuchu wiec niski koszt serwisowania....wlasciwie auto bez problemowe bez usterkowe. W swojej klasie polecam. Jezdzilem Rawka i nie wiem moze taki modeltrafilem wszystko sie trzesie stuka mialem wrazenie ze jezdze blaszanym dostawczakiem, ale to moje zdanie. Poza tym Rawka to auto dla kobiet.
Dodane 12 lat temu
4,8
~KB
Honda CR-V III
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
Świetny samochód, bezawaryjny, wygląd nie powala,ale mimo to jest elegancki (alufelgi, przyciemniane szyby, chromowane ramki szyb). W środku estetycznie, idealny montaż, nic nie trzeszczy, mimo że plastiki nie są najwyższej jakości (w końcu nie jest to samochód klasy premium). Montaż w Japonii! Jeździłem civic\'iem montowanym w UK, tam była tragedia, zupełnie inna jakość.
Dodane 12 lat temu

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 5
5,0
Honda CR-V III
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Generalnie jestem bardzo zadowolony. Auto na gazie spisuje się bardzo pozytywnie, a koszty utrzymania nieporównywalnie mniejsze. Jedynie po prawie 10 latach musiałem wymienić listwę spryskiwaczy (drogo: około 1tys zł), no i butla straciła homologacje, ale w tzw. międzyczasie tylko drobne regulacje i wymiany filtrów.
Dodane 5 lat temu
5,0
Honda CR-V III
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Opinia po dwóch latach użytkowania. Przejechanych ok 70 tys.km. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Od momentu montażu nic niepokojącego się nie działo. Co ważne nie ma spadków mocy, nawet przy wyprzedzaniu, czy wkręceniu na wysokie obroty nawet pow. 4 tys. nie przechodzi na Pb. Spalanie w granicach 11l/100km w zależności od stylu jazdy. W instalacji wymieniane jedynie...
Dodane 6 lat temu
5,0
Honda CR-V III
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja bezobsługowa bardzo dobrze się sprawuje. Odpowiednio wystrojona nie powinna nikomu stwarzać problemów dlatego polecam poświęcić nieco czasu i poszukać fachowców z prawdziwego zdarzania i nie zrażać się kolejkami. Sama instalacja zwróciła się w niespełna rok.
Dodane 6 lat temu
Honda CR-V III SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów