Szukaj

Honda CR-V IV SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Honda CR-V IV SUV Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana Honda CR-V czwartej generacji pojawiła się na rynku w roku 2012 (w USA model dostępny był już pod koniec roku 2011). Rok wcześniej odbyła się prezentacja prototypu CR-V Concept, zapowiadając debiut nowej CR-V. Zastosowane w studyjnym modelu rozwiązania stylistyczne w dużej mierze wdrożono w produkcyjnej wersji CR-V. Auto powstało na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika. Samochód był (po zakończeniu produkcji modelu Element, powiązanego zresztą z CR-V) najmniejszym SUV-em w ofercie Hondy do momentu ponownego wprowadzenia na rynek Hondy HR-V.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4605 mm
Szerokość 1820 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2095 mm
Wysokość z anteną 1685 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Prześwit 155 mm
Prześwit 4x4 165 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1100 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1146 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 589 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Jarek
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Jeśli ktoś szuka auta, która jeździ i się nie psuje to zdecydowanie polecam. CR-V jeździłem 9 lat, kupiona w salonie Hondy, regularne przeglądy przez okres gwarancji w ASO a później u lokalnego mechanika znającego się na Hondzie. Niezniszczalne i legendarnie trwałe mechanicznie auto. Zadbane odwdzięcza się TOTALNĄ niezawodnością. Gdyby ktoś kazał mi objechać świat dookoła i miałbym na szybko wybrać auto, któremu bym zaufał w takiej podróży, byłaby to Honda C-RV. Zamieniłem na Lexusa RX 2023 i pomimo różnicy klas, brakuje mi w Lexie kilku praktycznych rozwiązań z CR-V, jak choćby świetnego i ustawnego kształtu bagażnika.
Dodane 7 miesięcy temu
3,2
~Artur
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód w moich rękach od sześciu lat, kupiony oczami, bez zastanowienia. Oprócz przestrzeni w środku, to coś nie oferuje nic więcej. Silnik mułowaty, jak żaden inny. Nie ma mowy o dynamicznej jeździe, strach cokolwiek wyprzedzać. Skrzynia automatyczna 5 biegowa chyba z lat 80-tych. Może niezawodna, ale biegi przerzuca jakby w smole pracowała. Fotele to dramat!! Siedzi się jak na starym krześle. Nie chcę nawet pisać o debilnym ekranie bezdotykowym, kompletnie nieintuicyjnym, i tym dodatkowym powyżej, który kompletnie nie wiadomo do czego służy. Po dwóch latach męczarni, zostawiłem tego demona prędkości w garażu i służy jako auto po bułki do sklepu, lub zwodować łódkę parę razy do roku.
Dodane 4 lata temu
2,4
~Arturross
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód jest bardzo mułowaty - dlatego posiadając jeszcze 2 inne - jakoś wybieram jazdę tymi pozostałymi - stąd tak niski przebieg po ponad 4 latach od zakupu. Jeżeli chcę faktycznie przyśpieszyć, to trzeba jechać powyżej 4-5 tys obrotów, bo dopiero wówczas się zaczyna jako tako zbierać. Silnik bez turbodoladowania jest za słaby do takiej masy i tak dużego samochodu. Zbyt mały zbiornik paliwa - powodujący, że zasięg jazdy jest śmieszny. Nie wspomnę o usterce klimatyzacji, którą zauważyłem przy przebiegu 8500 km, a której ASO Hondy nie potrafi po kilku wizytach dotychczasowych usunąć.
Dodane 5 lat temu
Åšrednie spalanie dla Honda CR-V IV SUV Facelifting
8,9 – 9,4
l/100 km
5,0 – 6,9
l/100 km
13,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Auto zakupione przed zimą także dane dotyczą okresu zimowego. Trasy bardzo krótkie czasem 3 kilometry silnik nie zdąży się nawet zagrzać. Auto w większości użytkowane w dużym mieście (milion świateł korki itp). Olej wymieniony na 0w30 zobaczymy czy będzie to miało wpływ na spalanie. Najlepszy wynik osiągnięty to 4.4L/100 km (trasa spokojna jazda max 100km/h) 4 osoby. Średnio w mieście około 6.5 litrów co jak na gabaryty auta oceniam na super wynik. Auto przestronne mega wielki bagażnik bardzo wygodne. Polecam każdemu kto szuka i się zastanawia...
Dodane 3 lata temu
10,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
2.0 i-VTEC 4WD manual. W trasie: 4 dorosłych, 800 km autostradą z tempomatem średnio 140 km/h przez większość drogi w zmiennych warunkach pogodowych, AC zawsze włączona, średnie spalanie 10,4 l/100km. Bardzo wiarygodne spalanie z komputera do wyliczanego z tankowania. Miasto z jazdą względnie dynamiczną plus korki ok. 11,3 l/100km. Nie jest to auto wyścigowe ale jeśli ktoś wie co daje redukcja biegu potrafi nim dobrze przyspieszyć. Auto jak na swoją masę dość zrywne na wyższych obrotach ok 4000rpm.
Dodane 7 lat temu
5,2
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
wynik 5.0 po 10tys kilometrów, nie kasowałem licznika B i tyle pokazuje komputer. Jazda turystyczna -bez wyprzedzania z oglądaniem widoków 4.0, miasto czy autostrada wiadomo idzie w górę. Generalnie mam z 10km do pracy wyjazd z miasta i kawałek dwupasmówki 50:50 powyżej 6l/100 nie wchodzę.
Dodane 3 lata temu
Honda CR-V IV SUV Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów