Szukaj

Informacje o Honda CR-V V SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2022-2023

Lata produkcji: 2022 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Poczatkowo model oferowany będzie z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO, który zastąpi bardzo cenioną jednostkę wolnossącą 2.0 i-VTEC. Silnik ten będzie łączony z przekładnią manualną lub automatyczną CVT, a także z napędem na przednie lub wszystkie cztery koła. Nowością jest wersja hybrydowa, która na polski rynek trafi w pierwszym kwartale 2019 roku. Bazowąl on będzie na wolnossącym silniku 2.0 znanym z obecnej generacji Hondy CR-V. Został on przekonstruowany tak, by pracował w cyklu Atkinsona i wydajnie współpracował z silnikiem elektrycznym. Wersja hybrydowa dostępna jest z napędem na dwa lub cztery koła.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2022 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1993 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 96,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Silnik - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Michal
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Zanim detale to 4 ważne kwestie dotyczące oceny: 1) samochód jest samochodem służbowym - więc nie zapłaciłem za niego 2) został wybrany/narzucony - gdyż jest hybrydą, był dostępny w miarę od ręki, mieszczę się (mam 2 metry wzorstu) 3) mój poprzedni samochód to był VW Arteon 190KM (diesel) 4) jest to mój pierwszy samochód hybryda i pierwszy japoński Mam przejechane tym samochodem 8k km. Niestety ten samochód nie spełnił moich w większości aspektów. Najpierw minusy: Ponieważ trochę więcej niż połowę przejechałem po autostradzie i drogach ekspresowych to mityczne oszczędności w spalaniu absolutnie mnie nie dotyczą. Jeżeli jedzie się zgodnie z przepisami z max dozwoloną prędkością to przy 140km/h auto pali ponad 10 litrów, o hałasie nie ma co wspominać. Przy 120km jest to ponad 8 litrów na 100km. Jeżeli ktoś chce go używać do podróżowania to unikać jak ognia. Hałas, hałas, hałas - podczas jazdy próbnej nie odczułem tak tego, ale przy normalnym użytkowaniu niestety jest to strasznie irytujące. Systemy multimedialne, komputer pokładowy, schowki... - są. Nic więcej. Konkurencja odjechała na kilometry. Mniej więcej podobne rozwiązania miałem w Octavii w 2015 roku. Bagażnik mógłby być większy - Arteon miał większy - mieściły się 3 walizki bez najmniejszego problemu - tutaj 2 to jest max. Z plusów to jest duży w środku, spokojnie się do niego wsiada, jak ktoś ma małe dzieci to usadowienie ich na fotelikach nie będzie problemem. Płaska podłoga po złożeniu tylnych foteli. Fotele składają się z bagażnika co też jest miłym rozwiązaniem. Podsumowując nie jest to samochód dla mnie. Co więcej wydaje mi się, że wyleczyłem się z samochodów japońskich i hybryd (szczególnie po ocenach, że system hybrydowy Hondy jest jednym z lepszych). Największy plus tego samochodu to jest to, że jeżeli kierowca ma 2 metry to może zapakować do niego 5 osób (raczej ich bagaże mogą się nie zmieścić :)). Nie jest to samochód na trasy - do miasta i to bardziej zakorkowanego - powinien się sprawdzić.
5,0
~Pawel
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto kupione w pełni świadomie. Sprawdza się idealnie jako samochód rodzinny. Pewne prowadzenie, dużo systemów bezpieczeństwa. Używam go głównie w mieście i na sporadyczne wyjazdy rodzinne. Naprawdę wystarczająca dynamika. Jestem bardzo zadowolony z mojego CRV. Autem zrobiłem 18000 tys km.
4,6
~V4V-15
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Nie jest to Hyundai Santa Fe czy Kia Sorento. Ale pod względem prowadzenia, przestrzeni, komfortu podróżowania czy jakości wnętrza - przewyższa RAV4. Spory SUV z napędem 4x4 konsumujący średnio 6l/100km. Do pełni szczęścia przydałoby się lepsze wyciszenie (jak Santa Fe czy Sorento) oraz większy bagażnik. Po 9 miesiącach mogę potwierdzić, że auto sprawdza się na co dzień jak i w trasie czy na wakacyjne / zimowe wyjazdy.
Honda CR-V V SUV Facelifting