Szukaj

Informacje o Honda CR-V V SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW 2018-2022

Lata produkcji: 2018 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Poczatkowo model oferowany będzie z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO, który zastąpi bardzo cenioną jednostkę wolnossącą 2.0 i-VTEC. Silnik ten będzie łączony z przekładnią manualną lub automatyczną CVT, a także z napędem na przednie lub wszystkie cztery koła. Nowością jest wersja hybrydowa, która na polski rynek trafi w pierwszym kwartale 2019 roku. Bazowąl on będzie na wolnossącym silniku 2.0 znanym z obecnej generacji Hondy CR-V. Został on przekonstruowany tak, by pracował w cyklu Atkinsona i wydajnie współpracował z silnikiem elektrycznym. Wersja hybrydowa dostępna jest z napędem na dwa lub cztery koła.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2022 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 173 KM (127 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1900-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,3 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 89,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Kylo
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Witam Kupiłem jako auto używane, sprowadzone ze Szwecji jak na 4 lata użytkowanie bardzo zadbane. Szukając samochodu wiedziałem, że nie będzie to nowy z salonu ale używany, zadbany, najlepiej po jedynym właścicielu. Patrząc na sylwetkę podobała mi się BMW X3 g01, brałem tez pod uwagę Tucsona II generacji. BMW odpadło po zapoznaniu się z opinią zużywania oleju aut z przebiegiem 50 tyś km. Został Tucson i CRV. Jak dla mnie, przednie światła Hyundaia są przekombinowane, cała reszta bardzo ładna. Wybór padł na Hondę również dlatego, że ma opinie bezawaryjnej i w V generacji sporo się zmieniło zwłaszcza w silniku i trakcji. Tył CR V nie poraża pięknem ale jak już wspomniałem, nie kierowałem się tylko względami estetycznymi ale głownie tym, aby nie stać w serwisie czy warsztacie. Muszę zaznaczyć, ze to pierwszy mój SUV, jest mega przestronny, wygodny, trochę plastikowy ale plastik wygląda jak imitacja skóry czy innych szlachetnych materiałów. Po dłuższym użytkowaniu podzielę się jeszcze ewentualnymi usterkami.
4,9
~Radosław
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
HONDA CRV LIFESTYLE 1.5 T MANUAL 4X4 Wybierałem między VW Tiguanem, Skoda Kodiaq , Hyundai Tuscon, Toyota Rav . Po 2 latach nie żałuje świetny samochód przestronny, świetne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy, dobrze wyciszony do 165 km/h przy 190 robi się głośniej ale nadal nie trzeba krzyczeć :) . Auto które ma 1.5 T zasuwa jak na gabaryt kiosku Ruchu wzorowo .Jadąc S ką lub autostradą nie jesteś zmuszony zmieniać biegu przy wyprzedzaniu .Ładnie ciągnie od samego dołu w IV rzeszy na autostradach spokojnie dawała radę :) Co mnie wnerwia - Nic, dostałem dokładnie to za co zapłaciłem .Przestronność , bezpieczeństwo, niskie spalanie do gabarytu, przyjemność z połykania kilometrów . Co mnie boli ... nie jest już oferowany 1.5 T :( w modelu CRV a szkoda bo to bardzo udany silnik . Jaka była różnica pomiędzy RAV -Honda ma dłuższe siedzisko , jest lepiej wykonana w środku i wyciszona od Toyoty Rav. Co do korozji nie ma , co do wnętrza fabryka nic nie puka nic nie trzeszczy w zawieszeniu nic nie stuka
4,9
~Radosław
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
HONDA CRV LIFESTYLE 1.5 T MANUAL 4X4 Wybierałem między VW Tiguanem, Skoda Kodiaq , Hyundai Tuscon, Toyota Rav . Po 2 latach nie żałuje świetny samochód przestronny, świetne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy, dobrze wyciszony do 165 km/h przy 190 robi się głośniej ale nadal nie trzeba krzyczeć :) . Auto które ma 1.5 T zasuwa jak na gabaryt kiosku Ruchu wzorowo .Jadąc S ką lub autostradą nie jesteś zmuszony zmieniać biegu przy wyprzedzaniu .Ładnie ciągnie od samego dołu w IV rzeszy na autostradach spokojnie dawała radę :) Co mnie wnerwia - Nic, dostałem dokładnie to za co zapłaciłem .Przestronność , bezpieczeństwo, niskie spalanie do gabarytu, przyjemność z połykania kilometrów . Co mnie boli ... nie jest już oferowany 1.5 T :( w modelu CRV a szkoda bo to bardzo udany silnik . Jaka była różnica pomiędzy RAV -Honda ma dłuższe siedzisko , jest lepiej wykonana w środku i wyciszona od Toyoty Rav. Co do korozji nie ma , co do wnętrza fabryka nic nie puka nic nie trzeszczy w zawieszeniu nic nie stuka
Średnie spalanie dla Honda CR-V V SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW 2018-2022
7,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Generalnie ważne jest określenie wersji (u mnie ELEGANCE 2WD standard) lżejszy model z manualną skrzynią pali mniej i jest bardziej dynamiczny w kabinie jest ciszej! Różnica pomiędzy najbardziej wypasioną wersją to na katalogu 150 Kg jeśli ktoś sobie jeszcze dożuci jakieś super gadżety będzie więcej!!) Druga sprawa to jazda z silnikiem turbo tego trzeba się nauczyć i tyle. Jeśli ktoś ciśnie w podłogę za każdym razem to nie może się dziwić spalaniu przy turbo na co dzień operuje się bardzo subtelnie i tylko wtedy gdy trzeba dajemy po garach. Przycisk ECON no cóż skorzystałem z tego na autostradzie i drodze krajowej w mieście to nie ma sensu. Jeśli suniesz spokojnie i wiesz, że tak będziesz jechał można włączyć czy pomaga jeszcze nie wiem zrobiłem dopiero 3000 km. Co do spalania jadać typową polską krajówką do 90-momentami nawet 110 zgodnie z przepisami w terenie zabudowanym 50 km wynik na poziomie 6,4 przy pełnym bagażniku (raz udało mi się jadać naprawdę wolno do 80 km uzyskać 5,6 przy czy byłem na pusto z dwiema osobami). Autostrada to 7,4 do 8,5 jadąc w przedziale 130 – 150 km. W mieście skłaniam spalanie jest uzależnione od odległości im krótsze odcinki tym gorzej – na krótkich od 7,5 do 8,5 l/100km w zimie pewnie będzie koło 9 zobaczymy. Bardzo się obawiałem spalania ale powyższe wyniki są dla mnie bardzo przyzwoite to było duże zaskoczenie po kupnie tego auta.
6,8
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Witam. Poprzedni mój wpis to ze średnią 7,3 przy przebiegu 2500km. Mówiłem, że "układam auto pod siebie". Obecnie jest 6200 i spalanie zauważalnie spadło. Oczywiście bardzo wiele zależy od stylu jazdy. Tą samą trasę można " zrobić" spalając 5,3, ale można jechać mocno drapieżnie i spalić 7,6. Nie mówię o jeździe autostradowej, gdzie trzeba się liczyć przy prędkości 140- 150km/godz. na poziomie 8,5 - 9,2l. Mocno się obawiałem tak małego silnika przy takiej masie samochodu, ale po półrocznej eksploatacji mogę śmiało powiedzieć, że Japończycy wypuścili sprawdzone auto i nie ma się czego obawiać.
7,3
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Przebieg 2500 tys. średnia z całego przebiegu 7,4 , trasa miasto 40% krajowe 30% autostrada 30% każde kolejne tankowanie miej pali w tej chwili średnia 7,1. Nie używam funkcji ECO (na kolejnym baku przetestuje) fajnie się prowadzi, komfortowo tłumi zawieszenie, no i małe zdziwienie podczas przyśpieszania przy obrotach 4000 tyś odgłos silnika jest dokuczliwy dziwny ciężko to opisać (taki rezonans odgłosu). Przy prędkościach 140 150 km/h jest cichy i przyjemny w prowadzeniu, systemy bezpieczeństwa są pomocne i poprawnie działające
Honda CR-V V SUV