Szukaj

Informacje o Honda Jazz

Lata produkcji: 1983 – teraz
Segment: VANy
Produkowany w latach 1982-1986, a następnie od roku 2012 model segmentu B, zaliczany jest również do klasy minivanów. Honda Jazz I generacji był wersją europejską modelu City. Zostało to wymuszone przez Opla, który posiadał prawa do nazwy City na Europę. W katalogu Hondy dzisiejszy Jazz zastąpił model Logo. Czwarta generacja modelu oferowana jest od roku 2013 (na Starym Kontynencie od 2015). W niektórych krajach (m.in. w Japonii) Honda Jazz jest sprzedawana pod szyldem Fit, wcześniej natomiast pod nazwą Jazz Honda oferowała w Japonii także skuter miejski oraz terenowy Isuzu MU.
czytaj więcej
Powagosław
Designerzy Hondy długo szukali pomysłu na ten samochód. A wystarczyło tylko popatrzeć na coś, co z powodzeniem zastosowano dawno choćby w modelu Civic. Czasem najciemniej pod latarnią. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak śpiewał Tymon Tymański: „Jazzu nikt nie kuma”. Tak właśnie było z poprzednią generacją – trudno było zrozumieć, co to za samochód i po co on komu. Dziś jest lepiej, to taki „modern jazz”, całkiem zgrabny. Umówmy się, że kumamy. ~Luzacjusz

Oceny Honda Jazz

Liczba ocen: 523
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,6
~Magoor
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
To jest moja kolejna honda jazz. Posiadam również Jazz z 2005 i zachęcony ogólnym wrażeniem z tamtej zakupiłem nowszy model z 2019. Podsumowując i porównując, to nowy jest przyjemniejszy w prowadzeniu, szczególnie po wyjechaniu na trasę, gdzie nie czuć że jedzie się czymś małym, a układ kierowniczy nie jest taki nadreaktywny. Równie pojemny w środku (poza miejscem na stopy i o dziwo na miejscu pasażera), ale ma mniejszy bagażnik. Silnik za słaby i nie czuję różnicy w koniach podczas jazdy oboma autami. Spalanie jest na podobnym poziomie, może ciut niższe niż 1,4 w starym. Lakier niestety podobnie beznadziejny (miałem czerwony, który stał się różowy a teraz posiadam kolor pomarańczowy, który podobno nie płowieje ale jest bardzo delikatny na metalowych elementach). Gorzej się nim parkuje, bo ma większy promień skrętu, jest niżej zawieszony i niestety większy na zewnątrz. Skrzynia dramat - gorzej niż w starym. Wyciszenie średnie, ale ogólnie lepsze niż w starym. Lepszy na trasę w stosunku do Jazz II ale gorszy do miasta.
Dodane 2 dni temu
4,3
~AleJazzHardkorowoPadaDeszcz
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.2 78KM 57kW
Miałem to auto 2 lata, trafił mi się egzemplarz bez korozji (zabezpieczany). Generalnie jest to trochę taka taczka wożąca z punktu A do punktu B, ale za to bezawaryjna taczka - jeśli dla kogoś jest to priorytet. Całość auta jest względnie w porządku, wymienię dwie irytujące wady - układ kierowniczy (elektryczny) bardzo dziwnie chodzi, kierownica nie zawsze wraca - nie kontruje się na prosty tor jazdy przez co trzeba cały czas korygować tor jazdy. Wyciszenie od około 110km/h przestaje w tym aucie istnieć. Na pewno do 10 tys jeśli szukamy bezawaryjnego auta do jazz 2 robi robotę - i jest dużo lepszą opcją niż jakiś yaris czy inny strup. Zamontowałem w tym aucie po roku LPG i staga i działał bez zarzutu. Na pewno jeśli chcemy komfortowe auto na trasy, to to auto średnio się nadaje. Fotele co prawda są w miarę wygodne ale auto męczy w trasie dłuższej niż 3h - nie do tego też zostało stworzone.
Dodane 1 miesiąc temu
3,6
~utwor2001
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Auto tanie w utrzymaniu - głównie przez bezawaryjność oraz BARDZO niskie spalanie, bo jeśli chodzi o eksploatacje są rzeczy które potrafią kosztować więcej niż w innych samochodach. Przykładowo mechaniczna regulacja luzów zaworowych która nie jest niestety taka prosta przez to, jak to w aucie tego segmentu, ma układ dolotowy poprowadzony bezpośrednio nad silnikiem oraz ogólnie mało miejsca w komorze silnika. Prowadzi to do większych kosztów napraw. Środek wygodny i ergonomiczny. Przełożenia skrzyni tragedia na trasę, typowy mieszczuch. Zawieszenie mam wrażenie że jak na Hondę naprawdę okropne, tylna oś ucieka na zakrętach na których totalnie nie powinna. W porównaniu z dużo większą Hondą Stream mającą z tyłu wielowahacz prawie identyczny co Civic VII jest przepaść mimo gabarytów. Ba, nawet porównując do samochodów o takim samym typie tylnego zawieszenia i w tym samym segmencie, Jazzem jeździ mi się najmniej przewidywalnie. KOROZJA, KOROZJA, KOROZJA, zjada je w mgnieniu oka niestety i tylko dlatego nie kupiłbym ponownie.
Dodane ponad rok temu

Raporty spalania Honda Jazz

Liczba raportów: 572
Średnie spalanie dla Honda Jazz
4,6 – 7,2
l/100 km
6,6 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,6
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Szczerze mówiąc nie do końca wierzyłem w raporty publikowane w tym portalu. Dla benzynowego silnika 1,4 spodziewałem się raczej zużycia w okolicach 7-8 l/100 km. Ale kupiłem ten samochód i jestem pozytywnie zaskoczony. Trasa Warszawa-Gdańsk-Warszawa (3 osoby, 2 walizki) krajową 7 - mniej więcej połowa to drogi ekspresowe i prędkości do 130 km/h to wynik 5,4 l/100 km. Generalnie rzadko przekracza 6 l. Raz zdarzyło mi się przekroczyć, kiedy byłem spóźniony na spotkanie i mocno cisnąłem - wyszło 6,4 l. Zastanawiałem się nad gazem, ale przy takich wynikach to raczej nieopłacalne ...
Dodane 4 lata temu
5,9
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Mieszkam w Poznaniu choć większość przebiegu robię poza miastem. Umiem korzystać z ekodrivingu i stosuję go w 90% przebiegu ale kiedy potrzeba potrafię w pełni wykorzystać charakter wolnossącej Hondy tj. przy wyprzedzaniu z prędkości 70-80km/h Absolutnie ZAWSZE redukcja do 2 biegu i w chwilę przed 6600obr/min zmiana biegu na 3. Staram się jeździć dokładnie tak samo jak skrzynia automatyczna. Na drogach krajowych jeżdżę z prędkościami 90-100km/h. Na autostradach i S-kach 120-130km/h. Przy powyższym stylu jazdy wychodzi tak: miasto 6,7-7.5 w zależności od korków. W trasie minimalne spalanie drogami krajowymi Poznań-Czestochowa 4.7l. W większość jazdy 5.3l. Na s -kach ok 6.0l. Średnia z 213tys km 5,7l.
Dodane 5 lat temu
6,3
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Średnio mi pali 6 do 6,5 licząc z dystrybutora, przy jeździe wokół komina pół na pół miasto i drogi podmiejskie. Przy bardzo oszczędnej jeździe idzie zejść poniżej 6l. Na autostradzie do 120 jest znośnie, powyżej spalanie idzie w górę. Przy 140 to już 7.5l. przy 160 to 9-10 litrów. Komputer zaniża spalanie w moim egzemplarzu o 0.3-0.5 l.
Dodane ponad rok temu

Usterki Honda Jazz

Liczba wpisów: 39
Zestaw głośnomówiacy
  • Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
W mojej JAZZ 1,3 CVT od nowości jest problem jakości dźwięku zestawu głośnomówiącego. Otóż połączenie telefonu z honda connect jest szybki i nie zrywa, ale bardzo mocno dokucza mi jakość rozmów podczas jazdy. Rozmówcy skarżą się że mnie zrywa lub dźwięk jest pogłosu metalicznego. NIE DA SIĘ CZASAMI ROZMAWIAĆ. Zmieniałem telefony na inne modele z różnymi systemami android i nic Jest to tak wkurzające (drobny problem) , że wiem , że nie kupie już nigdy hondy, choć jako samochód jest OK. Od strony niezawodności i mechaniczki nie narzekam. Taka duperela potrafi tak obrzydzić markę. Jest to bardzo przykre. Nadmienię , że z tą usterką (sprawą) byłem w serwisie ASO dwa razy i mnie zbyli. Pisałem do Hondy Polska i też mnie zbyli w żaden sposób nie pomagając. Myślałem, że chociaż skierują mój samochód do jakiegoś sprawdzonego serwisu. Najlepsze było jak uczył mnie Pan jak się łączyć bezprzewodowo i powiedział, że podczas rozmowy poprzez zestaw musze mieć w telefonie wyłączone wi-fi bo wtedy system Connect może , źle działać. Uśmiałem się mówiąc że mamy XXI wiek. Ręce mi opadły i żyje z tym felerem.
Dodane 3 lata temu
Silniki
  • Honda Jazz II 1.4 83KM 61kW 2002-2008
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Dzień dobry mam pytanie bo w niedzielę w tamtym tygodniu zaświeciła mi się kontrolka silnik a puźniej zgaś do jechałem na miejsce się nie świecił a jak wracałem do domu to sie zaświeciła i nie zgasła ale samochód normalnie chodził nie szarpał ani nie przerwał puźniej sprawdziłem błąd to mi sie po301 i po302 sprawdziłem to pisało że świece zapłonowe albo pojedyncza cewka wymieniłem świece zapłonowe i to samo a teraz się nie świeci ale sprawdziłem błąd to P1 351 i P1 352 i P1 353 co to może byś jak jest zimny to sie nie świeci a jak się zagzeje to się swieci
Dodane 4 lata temu
3 komentarze
Szarpanie.
  • Honda Jazz II 1.4 83KM 61kW 2002-2008
  • silnik
dzien dobry - znalazlem sie na tej stronce bo szukam pomocy w rozwiazaniu problemu z moja Honda Jazz - mianowicie: po odpaleniu samochodu normalnie samochod ma wyzsze obroty (ssanie) gdy juz silnik sie nagrzeje przy ruszaniu bez dodania gazu samochod szarpie i czasem nawet gasnie - i tak na kazdym biegu gdy sciagne noge z gazu zaczyna nim szrpac.na biegu jalowym wyglada to tak jakby co sekunde silnik sam delikatnie dodawal sobie gazu - ogulnie to mam wrazenie ze silnik jakby sobie sam dodawal gazu co chwile leciutko - czy to silniczek krokowy? ale wtedy to chyba ssanie na zimnym silniku nie dzialaloby poprawnie - bede wdzieczny za wskazowki - Honda Jazz 1.4 iDsl 2003 rok pozdrawiam dodam ze nie ma zednych lampek ostrzegawczych na desce - zadne bledy sie nie swieca
Dodane 12 lat temu
Problem rozwiązany
7 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 20
5,0
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 106 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Opinia z dnia 13.06.2024 dotyczy Hondy fit i-vtec z roku 2013 poj.1.5 o mocy 117 km instalacja założona w 2013 roku w auto mix Skrzyszów i serwisowana 1x/ na rok w auto mix Skrzyszów w pierwszym roku 2x regulacja na gwarancji aktualnie kolejne 7 lat bez problemów i to jakichkolwiek tylko roczne przeglądy LPG , silnik pracuje na LPG tak samo jak na benzynie aktualnie na E10...
Dodane ponad rok temu
5,0
Honda Jazz III
Mikrovan 1.5 i 117KM 86kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 86 tys. km
O instalacji : Samochód to Honda FIT silnik 1.5 vtec 120km (pisze bo takiej konfiguracji nie można ustawić w panelu gdzie sie wybiera swoje auto ;-) zresztą modelu FIT też tam niema ;-) ) Zbiornik 37 l elpigaz toroid w miejscu koła rezerwowego (pokrowiec na koło w cenie zestawu) , sterownik STAG Q box wlew gazu przy wlewie Paliwa , czas montażu zgodny z umową przejechane...
Dodane 3 lata temu
5,0
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 42 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
instalacja zamontowana w : Auto Mix Klapuch Krystian ul. Dębowa 14 B 44-384 Skrzyszów tel. 693-931-321 www.gazautomix.pl O instalacji : Samochód to Honda FIT silnik 1.5 i-vtec 120km (pisze bo takiej konfiguracji nie można ustawić w panelu gdzie sie wybiera swoje auto ;-) zresztą modelu FIT też tam niema ;-) ) Zbiornik 37 l elpigaz toroid w miejscu koła rezerwowego (pokrowiec...
Dodane 5 lat temu
Honda Jazz

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów