Szukaj

Hyundai i20 – wybierz generacjÄ™

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Hyundai i20

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od 2008 roku, miejski model segmentu B, który stał się następcą modelu Getz na większości rynków. Hyundai i20 w gamie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy kompaktowym i30 a najmniejszym i10, uzupełniając tym samym nową gamę samochodów miejskich Hyudaia i kontynuując jego nową filozofię nazewnictwa. Druga generacja modelu (Elite i20) jest dostępna od roku 2014. Zarówno pierwsza, jak i druga generacja Hyundaia i20 została zaprojektowana w położonym w Russelsheim Europejskim Centrum Stylizacji Hyundaia. Model okazał się dużym sukcesem marki – sprzedano do tej pory już ponad 500 tysięcy aut.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Nowy Hyundai i20

Cena od: 80 400 PLN

Oceny Hyundai i20

Liczba ocen: 183
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Michał
Hyundai i20 III
Hatchback Facelifting 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Przymierzałem się do zakupu tego pojazdu. Podobał mi się, bo ma autentycznie ładnie narysowaną linię nadwozia. Wnętrze też wygląda rozsądnie, w tym: virtual cockpit. Dobre wrażenie prysło w trakcie jazdy testowej. Dźwięk silnika 3-cylindrowego 1,0 (jedyna opcja z automatem) i jego niska kultura pracy, podbijanie obrotów przy hamowaniu do świateł, średnia aczkolwiek akceptowalna praca skrzyni automatycznej (powolna). Co było najgorsze? Trzy rzeczy: - dźwięk i kultura pracy 3-cylindrówki, - asystent pasa ruchu, który WALCZY z Tobą o kierownicę, - nieustannie pikające ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości. Generalnie: wyszedłem z salonu zawiedziony...
Dodane 20 dni temu
3,5
~2man
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Samochód fajny i zwrotny do miasta.. Nie najgorsze spalanie przy 1.2 i 84 km.. Z minusów: trzeba sporo wachlowac z uwagi krótkie przełożenia w skrzyni biegów za wyjątkiem 5 biegu.. Klima czyli np chłodzenie dobrze odczuwalna od 3... Miękki lakier i aluminiowe felgi.. Raz dwa po jeździe na gorszej drodze widac ubytki.. Jeszcze zdziwiło mnie dziwne wyposażenie auta.. Z jednej strony klima, kamerka cofania, kontrola pasa ruchu czy podgrzewana kierownica a z drugiej brak podłokietnika.. Dodam że autko z 2015 r. kupione jako używane z Niemiec od handlarza i wykonany serwis w ASO już na mój koszt..
Dodane 3 miesiÄ…ce temu
4,6
~Bolo
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Auto użytkuje na gazie od 39kkm a mam 214kk, przejechalem nim 180kkm w 4 lata. Pierwsze wrażenia jak przesiadłem się z focusa z 2008 r. do i20 - jak tu cicho i dużo miejsca, a samochod 60cm krótszy. Generalnie przejechałem 180kkm na gazie i w aucie nie dzieje się nic niepokojącego. Jak ludzie piszą, że niewygodny, sprzęgło, klocki itd. do wymiany, to nie powinni jeździć. Ja wymieniam co 15kkm olej i filtr + przeglad gazowy to koszt 350zl, co 30kkm olej, filtry, swiece + przeglad gazowy - 500zl. Wymieniłem klocki tył po 100kkm - 200zl, przod po 210kkm - 250zl, pasek po 160kkm - 200zl. I żarówki co roku - 30zl co rok. Ubezpieczenie - 500 zł OC., przeglad 162zl. Dywanik sie wytarl - 50zl. Więcej kosztów nie ma. Spalanie miasto lub trasa 120km/h - 7l gazu. 140km - 8l gazu. Benzynę tankuje raz na 4 m-ce zbiornik 45l. Pobiera benzyne przy obr. pow. 3500 i przy rozruchu. W zimie lubi benzynę na rozgrzewkę gdy poniżej zera. Generalnie auto miejskie, takie jego przeznaczenie, ale w trasach dobrze sobie radzi do 120km/h. Jak ktoś lubi jeździć szybciej niech szuka innego auta. Generalnie auto lubi obroty, nie jest ospale. Wyprzedzam wszystko ,co możliwe jak się śpieszę, trzeba mieć tylko umiejętności. Trzeba wiedzieć jak operować biegami, redukować, odwzajemnia się wtedy dynamiczna, szybka jazda, inni kierowcy w szybszych autach są w szoku. Auto nigdy mnie nie zawiodło, nigdy nie stanęło, jest super ekonomiczne i super tanie w eksploatacji, a jeżdżę dużo 4000km/m-c. Nie bierze oleju, dobrze hamuje, dobra widoczność. Z tyłu nic nie widać, trzeba patrzyć przez ramię, w lusterka i pasuje. Nie mam czujników. Nigdy w nic nie wjechałem. Z minusów, ale każde auto ma swoje minusy, to parują szyby jak pada, zmienia się sama godzina w zegarku czasami, słaby lakier szybko się rysuje, niskie zawieszenie, powoli na progach, auto dla 1-2 osób, powyżej tego traci zupełnie dynamikę. Krótka jedynka tylko do ruchu auta, wsteczny jest starego typu asynchroniczny i musi wejsc w tryby żeby zaskoczył. Ale to mi nie przeszkadza. Nauczyłem się go obsługiwać. Jak szukacie taniego auta, niezawodnego bez wizyt u mechaników, jeździcie do 120km/h (powyżej jest glosno), lubicie bawić się skrzynia biegów, redukować, dla mnie to jest zabawa, nie potrzebujecie auta do pokazania się, a później do mechanika, to auto jest dla was. Byłem nim we Włoszech, na Węgrzech, na Slowacji, codziennie dojeżdżam do pracy 40km, dużo jeżdżę po Polsce i nigdy mnie nie zawiodło i tankuje gaz za 100zl i 500 km przejeżdżam i mam awaryjnie 700km w baku benzynowym za 200zl. Polecam.
Dodane 5 miesięcy temu

Raporty spalania Hyundai i20

Liczba raportów: 258
Åšrednie spalanie dla Hyundai i20
4,6 – 7,7
l/100 km
4,2 – 6,2
l/100 km
6,2 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Samochód kupiony z przebiegiem 147tys dla dziewczyny i to był strzał w dziesiątkę mimo że szukaliśmy wersji z silnikiem 1.4 ale po zakupie 1.2 jesteśmy bardzo zadowoleni zwłaszcza niskiego spalania. Auto jeździ mieście jak i w trasie do 130km/h i średnie spalanie benzyny to 4.7-4.9 na komputerze 10 tys km, lecz po zatankowaniu i przeliczeniu wychodzi 4.9-5.3 co i tak jest rewelacyjnym spalaniem. Auto czasami trochę uspale lecz gdy kręci się je do 5tys obrotów staje się naprawdę żwawe. Jeśli chodzi o eksploatację to ceny są śmiesznie niskie. Jeśli ktoś szuka bezawaryjnego i oszczędnego auta to i20 z silnikiem 1.2 to świetny wybór. Początkowo planowaliśmy montaż LPG leć po przeliczeniu instalacja zwracała by się przy tym spalaniu bardzo długo więc zrezygnowaliśmy z tej możliwości. Serdecznie polecamy autko.
Dodane 1 miesiÄ…c temu
4,4
Hyundai i20 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Jeżdżę nim od Nowości, odbierając był na 16 strach Michelin i wtedy po przejechaniu około 2 tys km pojechałem w trasę, chciałem sprawdzić jak spali najmniej i przy 80 na tempomacie zeszło na 3.2 z kolei przy licznikowych 94 km/h 3.7, gdzie końcowy wynik z tej trasy był 4.2 lub 4.4, od razu mówię, że jazda bardzo delikatna nie przekraczając 105 km/h trasa około 500 km. A teraz na zimowych 15 Stach semperit na mieście i poza miastem też przepisowo do 90 km/h średnio wychodzi około 5.5 według dystrybutora, a na trasie bardzo delikatnie do 90 km/h da się zejść na około 4.4l
Dodane 9 miesięcy temu
4,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Rewelacyjne auto pod względem spalania. Mieszkam w terenie raczej płaskim a dojazd do pracy mam po trasie, bez konieczności stawania co chwilę na światłach. Z racji tego, że to tereny na których nie da się szybko jechać moja prędkość oscyluje w wartościach 80km/h. Przy takich wartościach komputer pokazuje spalanie na poziomie 3,3-3,5l/100km jadąc na tempomacie. Ogólnie na moją jazdę ogólne średnie spalanie wg komputera pokazuje 4.2 litra. Mogę się z tym zgodzić bo faktycznie stację benzynową odwiedzam bardzo rzadko :) w porównaniu do poprzedniego auta myślę, że na 100km tamtym autem tym zrobię 180km. Autko bardzo ciche, na postoju silnik niemal niesłyszalny będąc na zewnątrz. Od czasu do czasu przycisnę autko by go nie zamulić i jak na 1.2 zbiera się bardzo dobrze. W warunkach miejskich spalanie pewnie pójdzie do góry z racji jazdy na niskich przełożeniach i korkach ale tak jak ja jeżdżę czyli głównie trasy spalanie jest super. Dla zainteresowanych - przy 80km/h obroty ma na poziomie 2050RPM na 5 biegu. Bardzo fajnie wystopniowana skrzynia biegów.
Dodane ponad rok temu

Usterki Hyundai i20

Liczba wpisów: 26
Remont silnika
  • Hyundai i20 III Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW 2020-2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Auto z 2023r zrobiło 41tys i skończył się silnik hymm dziwne tak mówią w serwisie remont kapitalny/wymiana silnika na drugi problem z głowicą itp. w ciągu roku 7razy go laweta zabierała nie widzieli usterek które były i się powtarzały coraz częściej mimo braku kodów błędu. Nie polecam szkoda kasy i nerwów, jak takie auto sprzedać które w ciągu roku ma taką historię serwisową w moich rękach 9miesięcy i 3 w serwisach. Ale co zrobić tak wygląda nasza przyszłość jazdy kosiarkami które po max 100tys idą na szrot. poza tym autko zwinne ale tylko do miasto po za miastem to tylko z lawetą za sobą. Moja ocena 3/10
Dodane ponad rok temu
Elektryczna tylna szyba, nie podnosi siÄ™
  • Hyundai i20 III Hatchback 1.0 T-GDI 100KM 74kW 2020-2023
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Przy 10 tyś km przebiegu opuściłem tylną szybę po stronie pasażera i została w tej pozycji. Słychać że silniczek działa ale mechanizm nie podnosi jej. Mija 3 dzień w serwisie i bez kontaktu z ich strony.
Dodane ponad rok temu
Korozja klocków hamulcowych
  • Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 60 tys. km
Samochód w 4 roku eksploatacji - regularnie jeżdżony i serwisowany. Ostatni serwis - gwarancyjny 10.2022. Po kilku dniach postoju w styczniu 2023 spowodowanych śniegami, skorodowały blachy klocków hamulcowych z tyłu. Marne zabezpieczenie. Wskutek tego na dłuższej trasie zapiekły się hamulce i przegrzały tarcze.
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 18
4,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 170 tys. km
Auto na bieżąco serwisowane z wymianą świec i filtrów co 30 tys. km, filtr oleju i olej co 15 tys. + przegląd instalacji gazowej. Jeżdżę na gazie od 4 lat. Nic się nie dzieje, żadnych spadków mocy, brak różnicy na benzynie i gazie. Jeżdżę średnio 4 tyś. km na m-c. Auto ma już 205 tys. nie oszczędzam go, ale nie katuje. Spalanie na emeryta to 6,2l gazu, normalnie 7-7,5l,...
Dodane 7 miesięcy temu
4,8
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Nasze I20 ma fabryczną instalację gazową i o ile jeździ się na niej dobrze o tyle nie da się powiedzieć, że nie sprawia żadnych problemów. Sonda lambda, że niby szwankowała. Wymieniana kilka razy, okazało się że to jednak coś w instalacji LPG do wymiany. Generalnie przez 4 lata użytkowania samochodu (od nowości) poza przeglądami byliśmy w serwisie z 10 razy i prawie zawsze...
Dodane 9 lat temu
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 145 tys. km
Bardzo dobra instalacja, bezawaryjna, bezproblemowa, co roku wymieniane filtry fazy gazowej i fazy ciekłej. Silnik pracuje równo bez żadnych skoków ani nierównej pracy, przyspiesza tak samo jak na gazie czy benzynie. Nie było żadnych problemów z sondą lambda. Przejechane ponad 14000 km na gazie i żadnych usterek. Regularnie wymieniany olej co 15000 km i świece zapłonowe co...
Dodane 3 lata temu
Hyundai i20

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów