Szukaj

Informacje o Hyundai i20 I Hatchback 5d 1.4 CVVT 100KM 74kW 2008-2012

Lata produkcji: 2008 – 2012
Segment: Auta małe
Ten model jest na tyle obszerny, że dla wielu może stanowić namiastkę auta rodzinnego, a co za tym idzie - jeździć wszędzie. Dlatego omińcie benzynowy silnik 1.2l. Ma 85KM i faktycznie jest dobrą konstrukcją, ale jeśli to ma być główne auto w rodzinie, to lepiej sięgnąć po 1.4l 100KM. Warto tylko wiedzieć, że auto nie będzie jechało na wolnych obrotach - moc czuć bliżej czerwonego pola obrotomierza. Diesle są dwa – 1.1 75KM i 1.4 90KM. O ile ten mocniejszy napędza samochód całkiem żwawo, to ten słabszy już nie. Jednak flotom powinien się spodobać.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 137 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie
Średnie spalanie dla Hyundai i20 I Hatchback 5d 1.4 CVVT 100KM 74kW 2008-2012
6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.4 CVVT 100KM 74kW
pozytywnie zaskoczony... na codzień dojeżdżam 35 km do Warszawy - spalanie w trybie mieszanym utrzymuję zwykle pomiędzy 6,1-6,5 l/100 km - w zależności od zatłoczenia na trasie wyjazdowej z miasta i układu świateł. Nie testowałem w dłuższej trasie - na tą chwilę, w zależności od "ciężaru nogi", spalanie układa się mniej więcej następująco - przy utrzymywaniu średniej prędkości na poziomie 70-80 km/h spalanie na poziomie 5.5-5.6 l/100 km. przy utrzymywaniu prędkości 90-100 km/h spalanie około 6 l/100, przy predkości 110-120 km/h spalanie na poziomie około 6,3 l/100 km (informacje z komputera pokładowego). Styl mojej jazdy to stosunkowo szybko rozpędzić się by potem utrzymać prędkość. Udało mi się ze spalaniem zejść poniżej katalogowego - do 5,1 l/100 km - przy resecie komputera w czasie podróży
5,8
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.4 CVVT 100KM 74kW
Jeśli nam się nie spieszy, lubimy stateczną jazdę i chcemy zaoszczędzić to w trasie poruszając się z prędkością około 80kh/h (5 bieg) możemy zejść ze spalaniem do 4.8 litra (zimowe opony, dwie osoby na pokładzie). Na autostradzie przy 140 km/h spalanie między 7.2 a 7.5 litra. Na trasie Poznań - Częstochowa, pokonanej szybkim tempem (choć bez wariowania) spalanie średnie to 5.8 litra.
6,5
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.4 CVVT 100KM 74kW
Założono całoroczne opony 195/50, i spalanie jest jakieś 0.5l wyższe niż wcześniej
Hyundai i20 I Hatchback 5d