Szukaj

Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2014, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, której dokładna nazwa to Elite i20. Samochód zaprojektowany został przez Caseya Hyuna według nowej filozofii stylistycznej Hyundaia o nazwie „Fluidic Sculpture 2.0”. Hyundai i20 II został zbudowany na nowej platformie podłogowej, dzięki czemu jest odrobinę większy od poprzednika (dłuższy o 4,5 cm rozstaw osi). Podstawowym wariantem modelu (odwrotnie w stosunku do i20 I generacji) jest pięciodrzwiowy hatchback, natomiast zmieniona nieznacznie wersja 3-drzwiowa nosi nazwę i20 Coupe.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,2 m
Promień skrętu 5,1 m
Długość 4035 mm
Szerokość 1734 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1985 mm
Wysokość 1474 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Rozstaw kół - przód 1514 mm
Rozstaw kół - tył 1513 mm
Zwis przedni 815 mm
Zwis tylny 650 mm
Prześwit 140 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1098 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 794 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1365 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1350 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1301 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1252 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1042 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 326 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 70 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,9
~Andrzej
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Bardzo przyzwoite auto dla spokojnie jeżdżących. Oferuje jak na swoją klasę naprawdę dużą przestrzeń dla 4 osób. Wnętrze też jak na swoją klasę i cenę auta prezentuje się naprawdę dobrze. Przejechałem 86000km i nigdy nie stałem na poboczu. Jedna naprawa gwarancyjna skrzyni biegów ale dojechałem do serwisu o własnych siłach. Właśnie ta skrzynia to według mnie jeden z dwóch głównych minusów tego auta. Jest nieprecyzyjna, haczy i operowanie nią denerwuje. Co ciekawe wcześniej miałem też i20 pierwszej generacji z takim samym silnikiem i tam skrzynia pracowała wzorowo. Czyli niestety krok w tył Hyundaia. Drugi minus to słabowity silnik z bardzo małą elastycznością. Zużycie paliwa realne 6 - 8 l/100km. Jedyny plus silnika to 86000km przejechane bezproblemowo.
Dodane 9 miesięcy temu
4,4
~Patryk
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi sobie "nie wejść" i z wbiciem wstecznego jest na prawdę ciężko. Jeśli chodzi o trasę to faktycznie, moc jest zbyt niska (ale to auto miejskie w końcu!), natomiast przy redukcji na 3 bieg i zbliżaniu się do czerwonego pola da się wyprzedzić bezpiecznie samochody ciężarowe. Do 100km/h jest cicho i przyjemnie, do 130 znośnie, a później to już prędkość jest odczuwalna. Natomiast jeszcze raz powtórzę, to auto miejskie. Spalanie mnie miło zaskoczyło, ponieważ przy jeździe głównie w trasie 30%, mieście 10% i autostradzie 60% i20 spala około 7,5l gazu na 100km. Co jest ciekawe, a niestety w salonie tego mi nie powiedzieli, to że powyżej 3,5 tyś obrotów/min i znaczącym obciążeniu samochód prócz LPG zużywa również pewną ilość benzyny, Jest to jednak bardzo mała wartość, Miesięcznie na 1000zł wydane na LPG płacę między 50-100zł na benzynę (w tym jazda na nierozgrzanym silniku). Bardzo zadowolony jestem z AppleCar Play, super się sprawdza. Nie wyobrażam sobie teraz samochodu bez takiego rozwiązania. Na koniec jeszcze jeden mankament, a mianowicie wentylacja w samochodzie. Niezależnie od stopnia włączenia wentylatora im szybciej jedziemy tym bardziej wieje, co jest uciążliwe. Tak samo jak nierównomierność temperatury powietrza. Ten sam poziom temperatury i w mieście przy małym obciążeniu jest ok, wyjeżdżamy w trasę, wyprzedzamy parę razy i już jest za ciepło. W drugą stronę podobnie. W poprzednich samochodach tak nie miałem. Klimatyzacja działa raczej przeciętnie, ale dzięki temu się nie pochorujemy :). Podsumowując, zdecydowanie bym jeszcze raz kupił ten samochód, ale jeśli by miał klimatyzację automatyczną i tempomat.
Dodane 5 lat temu
4,4
~D-sub
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Ogólne wrażenie - fajny, ale ..... czegoś mu brakuje. Po prostu nie ma kopa. To ma być auto miejskie, a nie karawan. Mam 18 letnią MIcrę z silnikiem wolnossącym 80 KM i to jest przykład auta do miasta - w każdej chwili mogę wdepnąć i na V biegu jedzie od 40 km/h do maksa. Tu - moment na niskich obrotach ledwo zipie. Trzeba redukcję co najmniej do III. Szkoda, że nawet za dopłatą nie dają silnika 100 KM montowanego w dużo droższej wersji ACTIVE. Dokładnie tyle mu brakuje do pełnej przyjemności z jazdy. Warunki serwisu i gwarancji - BEZKONKURENCYJNE.
Dodane 6 lat temu
Średnie spalanie dla Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting
5,5 – 7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Rewelacyjne auto pod względem spalania. Mieszkam w terenie raczej płaskim a dojazd do pracy mam po trasie, bez konieczności stawania co chwilę na światłach. Z racji tego, że to tereny na których nie da się szybko jechać moja prędkość oscyluje w wartościach 80km/h. Przy takich wartościach komputer pokazuje spalanie na poziomie 3,3-3,5l/100km jadąc na tempomacie. Ogólnie na moją jazdę ogólne średnie spalanie wg komputera pokazuje 4.2 litra. Mogę się z tym zgodzić bo faktycznie stację benzynową odwiedzam bardzo rzadko :) w porównaniu do poprzedniego auta myślę, że na 100km tamtym autem tym zrobię 180km. Autko bardzo ciche, na postoju silnik niemal niesłyszalny będąc na zewnątrz. Od czasu do czasu przycisnę autko by go nie zamulić i jak na 1.2 zbiera się bardzo dobrze. W warunkach miejskich spalanie pewnie pójdzie do góry z racji jazdy na niskich przełożeniach i korkach ale tak jak ja jeżdżę czyli głównie trasy spalanie jest super. Dla zainteresowanych - przy 80km/h obroty ma na poziomie 2050RPM na 5 biegu. Bardzo fajnie wystopniowana skrzynia biegów.
Dodane ponad rok temu
7,3
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
Obiecanki cacanki. W marciu 2020 mogłem zejść do średniej 6,2 w pustym mieście, ok Covid, ale jeżeli przy spokojniej jeździe z klimą wciąga 8 litrów, lub 7,5 jak zresetuję licznik po 1km, to coś jest nie tak. Srednia z tankowania waha się 7,6-8,3, a komputer zaniża o 0.3..0.4, ale dużo mniej zaniżał wiosną 2020. Przeglądy tip-top, filtr powietrza sam wymieniłem po niecałym roku. Docierałem wg instrukcji. Podejrzewam, ze komputer nie mierzy przepływu benzyny tylko liczy ilość wtrysków i układ wtryskiwacza się rozkalibrował, bo jak wytłumaczyć średnią ze spalania 8 litrów mieście klimą? W maju z cięższą nogą było 6.1..6.8 z tankowania i to byłoby ok. Stary, cieżki mercedes 1.6 benzyna z kompresorem, z 4 biegowym klasycznym automatem, wygodami, klimą automatyczną włączoną i szarżą na obwodnicy + trochę korku w mieście i postój na oczekiwanie na myjni - wyszło 9.6. Tucson GDI 1.6 130KM pali wg komputera średnia długookresowa 8.6/100. Jestem bardzo rozczarowany, bo miało być oszczędnie a jest lipa. Downsizing to bzdura i oszustwo, skoro 1.5 TSI VW benzyna może zejść na trasie do 3.5/100. Do tego strasznie twarde zawieszenie, głośny w środku, za to hamulce żyleta. Do miasta na krótkie trasy ok, ale wtedy pali jeszcze więcej. Samochód z potencjałem (wnętrze), ale widać pozycjonowanie produktu. Było brać na wynajem na rok albo Ibizę czy Aronę lub opluwaną Fabię. Jestem bardzo rozczarowany, no chyba, że to awaria, ale komputer nic nie pokazuje.
Dodane 5 lat temu
6,7
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów