Szukaj

Informacje o Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Auta małe
Podczas jazdy miejskiej warto rozważyć podstawowe jednostki benzynowe – 1.2 75KM lub 1.2 84KM. Trzeba tylko pamiętać, że moc uwalniają dopiero w drugiej połowie obrotomierza, a na trasę znacznie lepszy będzie 100-konny motor 1.4l. To właśnie on jest też najbardziej uniwersalny. Co z dieslami? Podstawowy 1.1 CRDi 75KM nie grzeszy dynamiką, ale 1.4 CRDi 90KM to już ciekawa propozycja. Jest dość elastyczny i oszczędny – w sam raz na długie trasy.
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1248 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM (62 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 122 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 71 x 78,8 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,4
~Patryk
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi sobie "nie wejść" i z wbiciem wstecznego jest na prawdę ciężko. Jeśli chodzi o trasę to faktycznie, moc jest zbyt niska (ale to auto miejskie w końcu!), natomiast przy redukcji na 3 bieg i zbliżaniu się do czerwonego pola da się wyprzedzić bezpiecznie samochody ciężarowe. Do 100km/h jest cicho i przyjemnie, do 130 znośnie, a później to już prędkość jest odczuwalna. Natomiast jeszcze raz powtórzę, to auto miejskie. Spalanie mnie miło zaskoczyło, ponieważ przy jeździe głównie w trasie 30%, mieście 10% i autostradzie 60% i20 spala około 7,5l gazu na 100km. Co jest ciekawe, a niestety w salonie tego mi nie powiedzieli, to że powyżej 3,5 tyś obrotów/min i znaczącym obciążeniu samochód prócz LPG zużywa również pewną ilość benzyny, Jest to jednak bardzo mała wartość, Miesięcznie na 1000zł wydane na LPG płacę między 50-100zł na benzynę (w tym jazda na nierozgrzanym silniku). Bardzo zadowolony jestem z AppleCar Play, super się sprawdza. Nie wyobrażam sobie teraz samochodu bez takiego rozwiązania. Na koniec jeszcze jeden mankament, a mianowicie wentylacja w samochodzie. Niezależnie od stopnia włączenia wentylatora im szybciej jedziemy tym bardziej wieje, co jest uciążliwe. Tak samo jak nierównomierność temperatury powietrza. Ten sam poziom temperatury i w mieście przy małym obciążeniu jest ok, wyjeżdżamy w trasę, wyprzedzamy parę razy i już jest za ciepło. W drugą stronę podobnie. W poprzednich samochodach tak nie miałem. Klimatyzacja działa raczej przeciętnie, ale dzięki temu się nie pochorujemy :). Podsumowując, zdecydowanie bym jeszcze raz kupił ten samochód, ale jeśli by miał klimatyzację automatyczną i tempomat.
4,4
~D-sub
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Ogólne wrażenie - fajny, ale ..... czegoś mu brakuje. Po prostu nie ma kopa. To ma być auto miejskie, a nie karawan. Mam 18 letnią MIcrę z silnikiem wolnossącym 80 KM i to jest przykład auta do miasta - w każdej chwili mogę wdepnąć i na V biegu jedzie od 40 km/h do maksa. Tu - moment na niskich obrotach ledwo zipie. Trzeba redukcję co najmniej do III. Szkoda, że nawet za dopłatą nie dają silnika 100 KM montowanego w dużo droższej wersji ACTIVE. Dokładnie tyle mu brakuje do pełnej przyjemności z jazdy. Warunki serwisu i gwarancji - BEZKONKURENCYJNE.
4,4
~Jars
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Żadnych usterek. Ekonomiczny, zwrotny, duży zbiornik paliwa (wchodzi faktycznie 56-57 l) Mało pali - przy 100 km/h na trasie 700km spalił właśnie 4,9 l (komputer pokazuje 4,4 ale zawsze przekłamuje i zaniża zużycie o 0,5). Po wytłumieniu maski i podłączeniu chipa power racing (w zrost momentu w dolnym zakresie i mocy o ok 10%) zlikwidowałem jego wady czyli mułowatość w dolnym zakresie obrotów i głośność w kabinie pow 120 km/h. teraz jest cichy jak auto wyższej klasy:-)

Usterki Hyundai i20 II

Liczba wpisów: 10
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting