Szukaj

Hyundai i20 III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Hyundai i20 III

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od 2008 roku, miejski model segmentu B, który stał się następcą modelu Getz na większości rynków. Hyundai i20 w gamie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy kompaktowym i30 a najmniejszym i10, uzupełniając tym samym nową gamę samochodów miejskich Hyudaia i kontynuując jego nową filozofię nazewnictwa. Druga generacja modelu (Elite i20) jest dostępna od roku 2014. Zarówno pierwsza, jak i druga generacja Hyundaia i20 została zaprojektowana w położonym w Russelsheim Europejskim Centrum Stylizacji Hyundaia. Model okazał się dużym sukcesem marki – sprzedano do tej pory już ponad 500 tysięcy aut.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Nowy Hyundai i20

Cena od: 80 400 PLN

Oceny Hyundai i20 III

Liczba ocen: 25
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(56%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Całokształt - Wyciszenie - Silnik

Wybrane oceny

4,1
~Michał
Hyundai i20 III
Hatchback Facelifting 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Przymierzałem się do zakupu tego pojazdu. Podobał mi się, bo ma autentycznie ładnie narysowaną linię nadwozia. Wnętrze też wygląda rozsądnie, w tym: virtual cockpit. Dobre wrażenie prysło w trakcie jazdy testowej. Dźwięk silnika 3-cylindrowego 1,0 (jedyna opcja z automatem) i jego niska kultura pracy, podbijanie obrotów przy hamowaniu do świateł, średnia aczkolwiek akceptowalna praca skrzyni automatycznej (powolna). Co było najgorsze? Trzy rzeczy: - dźwięk i kultura pracy 3-cylindrówki, - asystent pasa ruchu, który WALCZY z Tobą o kierownicę, - nieustannie pikające ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości. Generalnie: wyszedłem z salonu zawiedziony...
Dodane 20 dni temu
3,8
~Tadeusz
Hyundai i20 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Kupiony jako drugi samochód - do miasta. Jest to mały, zwrotny, pojemny miejski samochód. Bardzo ładny z zewnątrz. Ponury, plasikowy i tani wewnątrz. Sporo systemów wspomagających. Wybrałem silnik wolnossący bo ma dobre opinie odnośnie trwałości ale ten silnik (1,2 -79 km) jest zbyt słaby do tego auta - szczególnie na trasie. Niedopracowane multimedia - np. brak nawigacji fabrycznej pomimo ikony na wyświetlaczu (brak właściwej aktualizacji). Być może kupiłby ponownie ale z silnikiem 1,0 T-GDI i 6 biegową skrzynią oraz pakietem LED.
Dodane ponad rok temu
3,6
~RobertBydzia
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Pracowałem jako mechanik wiele lat, opisy wykonane rzetelnie. Osobiście za te pieniądze DRAMAT. Pojazd służbowy, mamy kilka sztuk w firmie, wszystkie maja te same bolączki. Zaczynam; radio często gubi fale, nie da się słuchać, zgłaszałem w ASO -ten typ tak ma. Z radiem jest jeszcze 1 problem; słuchając muzyki przez Bluetooth jest wszystko Ok, jednak po ponownym odpaleniu radio włącza się na fale MW a nie Bluetooth -nie pamięta ostatniej zadanej pozycji, kolega sprawdzał w instrukcji, nie ma opcji zapamiętania ostatniego użytkowanego położenia. Radio pamięta fale FM jeśli pozostanie na nich wyłączone, co z tego skoro ciagle je gubi!!! Zbiornik spryskiwacza ma pojemność około 2,5L masakra! Hitem jest zbiornik paliwa; tankując do pełna odbija przy około 32-34L (wszystkie egzemplarze tak odbijają) ale kiedyś sprawdziłem lejąc cienkim strumieniem (licznik wskazywał zasięg 2km) WLAŁEM PONAD 49L!!!!!!!! Szacunkowo zbiornik można napełnić do 70% pojemności. Całościowo, dzielnie znosi codzienną pracę, ale wolałbym Skodę niż tego plastikowego kartofla.
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Hyundai i20 III
4,6 – 7,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,4
Hyundai i20 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Jeżdżę nim od Nowości, odbierając był na 16 strach Michelin i wtedy po przejechaniu około 2 tys km pojechałem w trasę, chciałem sprawdzić jak spali najmniej i przy 80 na tempomacie zeszło na 3.2 z kolei przy licznikowych 94 km/h 3.7, gdzie końcowy wynik z tej trasy był 4.2 lub 4.4, od razu mówię, że jazda bardzo delikatna nie przekraczając 105 km/h trasa około 500 km. A teraz na zimowych 15 Stach semperit na mieście i poza miastem też przepisowo do 90 km/h średnio wychodzi około 5.5 według dystrybutora, a na trasie bardzo delikatnie do 90 km/h da się zejść na około 4.4l
Dodane 9 miesięcy temu
7,3
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadamy od nowości. Po mieście jeździmy przez 99% czasu. Przy dynamicznej jeździe po mieście wychodzi 8l/100km (liczone od tankowania do kolejnego), komputer natomiast pokazuje 7,2l, czyli widać, że przekłamuje. Przy spokojnej jeździe po mieście do 50km/h pali ok. 5/5.5litra. Ale w naszym przypadku ciężko uzyskać taki wynik. W trasie jadąc płynnie do ok 90/100km/h spali ok 5.5l/100km. Tragedia robi się jadąc prędkościami wyższymi. Do 110km/h pali 6,8l a przekraczając 130km/h, dobijając nawet do 140 pali już 9 litrów. Samochód idealny na miasto, nie w trasy gdzie brakuje mu mocy i spalanie drastycznie rośnie. W mieście da się uzyskać spalanie 4.5l/100km ale to nie jest jazda, człowiek staje się zawalidrogą i lewarek chodzi co kilka kilka sekund :D
Dodane ponad rok temu
5,1
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Na razie samochodem przejechałem 4500 km. Jadąc na drodze ekspresowej z prędkością około 130 na godzinę zużycie paliwa wyniosło 5, 5 litra realnie na 100 km jechałem na tempomacie z Warszawy do Lublina i z powrotem
Dodane ponad rok temu
Hyundai i20 III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów