Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi 125KM 92kW 2003-2005

Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi 125KM 92kW 2003-2005
Lata produkcji: 2003 - 2005
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości crossover SUV (segment I) produkowany od 2000 roku. Pierwszy model produkcji Hyundaia w tej klasie, nie licząc wcześniejszego modelu Galloper, który de facto był przemianowaną wersją Mitsubishi Pajero. Nieoczekiwanie, Santa Fe, okazał się sukcesem rynkowym, szczególnie w USA, gdzie od debiutu jest jednym z najpopularniejszych SUV-ów. Na bazie Santa Fe powstał Hyundai ix55, a jego bliźniaczym modelem jest Kia Sorento. Od 2006 roku na rynku dostępna była druga generacja modelu, kilkakrotnie modernizowana w kolejnych latach. W roku 2012 zastąpił ją najnowszy, Santa Fe trzeciej generacji.
Powagosław
Santa Fe chce być konkurencją dla SUV-ów premium i choć na razie to raczej alternatywa, pragnienia Hyundaia nie są bezpodstawne. Santa Fe wygląda znakomicie. Model wyrósł na jednego z najładniejszych w klasie. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreański samochód, meksykańska nazwa, europejski styl – to się nazywa globalizacja. Dodajmy, że Santa Fe od początku istnienia najlepiej sprzedaje się w USA. Teraz Europejczycy też chyba zaczną kupować to auto, bo każdy chciałby mieć taką ładną zabawkę. ~Luzacjusz

Oceny Hyundai Santa Fe I Terenowy 2.0 CRDi 125 KM 92 kW

Ogólna ocena
4,08
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Drobne usterki
WADY - Koszty utrzymania - Wyciszenie - Karoseria

Autodiagnoza Hyundai Santa Fe I

Liczba wpisów: 8
brak mocy i przyśpieszenia
dodał: ~POTER, 7 lat temu
Od pewnego czasu w samochodzie jest widoczny spadek mocy i przyspieszenia.samochud miał wykryte na badaniu komputerowym dwie przyczyny takie jak.zawór egr i czójnk temperatury paliwa.Obydwie rzeczy zostały wymienione lecz problem w zasadzie nie ustąpił ponieważ po dłuższym postoju ponownie jest zamulony i brak mu siły lecz coraz częściej po przejechaniu paru kilometrów i gazowaniu zaczyna jechać szybko i odzyskał siłę,ponowne uruchamianie i jazda odbywa się bez problemów lecz dłuższe postoje paro godzinne ponownie problem powraca.Pomiar wtryskiwaczy pokazał że wtrysk sterujący ma +2,60 i...
sporadyczne gaśnie na wolnych obrotach
dodał: ~floyd, 5 lat temu
sporadyczne gaśnie na wolnych obrotach brak możliwości ponownego odpalenia po około 10-15 minutach odpala bez problemów
Przekazania napędu.
dodał: mar_p, 3 lata temu
auto ma napęd 4WD i podczas jazdy po łuku zachowuje się jakby mechanizm różnicowy był zblokowany, tzn koła prubują się blokować cały napęd się pręży. Prosto auto jedzie bez zarzutu. Gdy wymontuje się wał napędowy tzn. pomiędzy środkowym a tylnym mostem auto jeździ normalnie (co oznacza że mechanizm różnicowy na tylnej i przedniej osi działają poprawnie). W związku z tym podejrzewam że sprzędło między osiowe wiskotyczne nie działa prawidłowo. Czy jest możliwe że się "zapiekło" czy coś w tym rodzaju? Dodam jeszcze że oczywiście napęd na tył jest przekazywany.

Dane techniczne Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi 125KM 92kW 2003-2005

Podstawowe parametry Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi 125KM 92kW
Produkowany od 2003 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1991 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 285 Nm przy 1950 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi 125KM 92kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Hyundai Santa Fe

Newsy o Hyundai Santa Fe