Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai Santa Fe I

Hyundai Santa Fe I
Lata produkcji: 2000 - 2006
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości crossover SUV (segment I) produkowany od 2000 roku. Pierwszy model produkcji Hyundaia w tej klasie, nie licząc wcześniejszego modelu Galloper, który de facto był przemianowaną wersją Mitsubishi Pajero. Nieoczekiwanie, Santa Fe, okazał się sukcesem rynkowym, szczególnie w USA, gdzie od debiutu jest jednym z najpopularniejszych SUV-ów. Na bazie Santa Fe powstał Hyundai ix55, a jego bliźniaczym modelem jest Kia Sorento. Od 2006 roku na rynku dostępna była druga generacja modelu, kilkakrotnie modernizowana w kolejnych latach. W roku 2012 zastąpił ją najnowszy, Santa Fe trzeciej generacji.
Powagosław
Santa Fe chce być konkurencją dla SUV-ów premium i choć na razie to raczej alternatywa, pragnienia Hyundaia nie są bezpodstawne. Santa Fe wygląda znakomicie. Model wyrósł na jednego z najładniejszych w klasie. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreański samochód, meksykańska nazwa, europejski styl – to się nazywa globalizacja. Dodajmy, że Santa Fe od początku istnienia najlepiej sprzedaje się w USA. Teraz Europejczycy też chyba zaczną kupować to auto, bo każdy chciałby mieć taką ładną zabawkę. ~Luzacjusz

Oceny Hyundai Santa Fe I

Ogólna ocena
4,29
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(90%) NIE(10%)
ZALETY + Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność
WADY - Skrzynia biegów - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Autodiagnoza Hyundai Santa Fe I

Liczba wpisów: 8
sporadyczne gaśnie na wolnych obrotach
dodał: ~floyd, 5 lat temu
sporadyczne gaśnie na wolnych obrotach brak możliwości ponownego odpalenia po około 10-15 minutach odpala bez problemów
Przekazania napędu.
dodał: mar_p, 3 lata temu
auto ma napęd 4WD i podczas jazdy po łuku zachowuje się jakby mechanizm różnicowy był zblokowany, tzn koła prubują się blokować cały napęd się pręży. Prosto auto jedzie bez zarzutu. Gdy wymontuje się wał napędowy tzn. pomiędzy środkowym a tylnym mostem auto jeździ normalnie (co oznacza że mechanizm różnicowy na tylnej i przedniej osi działają poprawnie). W związku z tym podejrzewam że sprzędło między osiowe wiskotyczne nie działa prawidłowo. Czy jest możliwe że się "zapiekło" czy coś w tym rodzaju? Dodam jeszcze że oczywiście napęd na tył jest przekazywany.
zablokowane tylne lewe drzwi
dodał: ~keraj175, 7 lat temu
jestem posiadaczem hyundai santa fe II zablokowaly sie tylne lewe drzwi nie mozna ich otworzyc od zewnatrz i od wewnatrz nie jest zalaczona blokada rodzicielska. czy istnieje jakais domowy sposob na otwarcie zablokowanyxh drzwi. pozdrawiam wszystkich idziekuje za ewen. porady
brak mocy i przyśpieszenia
dodał: ~POTER, 7 lat temu
Od pewnego czasu w samochodzie jest widoczny spadek mocy i przyspieszenia.samochud miał wykryte na badaniu komputerowym dwie przyczyny takie jak.zawór egr i czójnk temperatury paliwa.Obydwie rzeczy zostały wymienione lecz problem w zasadzie nie ustąpił ponieważ po dłuższym postoju ponownie jest zamulony i brak mu siły lecz coraz częściej po przejechaniu paru kilometrów i gazowaniu zaczyna jechać szybko i odzyskał siłę,ponowne uruchamianie i jazda odbywa się bez problemów lecz dłuższe postoje paro godzinne ponownie problem powraca.Pomiar wtryskiwaczy pokazał że wtrysk sterujący ma +2,60 i...
brak mocy i przyspieszenia
dodał: ~poter, 7 lat temu
# # brak mocy i przyśpieszenia Od pewnego czasu w samochodzie jest widoczny spadek mocy i przyspieszenia.samochud miał wykryte na badaniu komputerowym dwie przyczyny takie jak.zawór egr i czójnk temperatury paliwa.Obydwie rzeczy zostały wymienione lecz problem w zasadzie nie ustąpił ponieważ po dłuższym postoju ponownie jest zamulony i brak mu siły lecz coraz częściej po przejechaniu paru kilometrów i gazowaniu zaczyna jechać szybko i odzyskał siłę,ponowne uruchamianie i jazda odbywa się bez problemów lecz dłuższe postoje paro godzinne ponownie problem powraca.Pomiar wtryskiwaczy pokazał...

Dane techniczne Hyundai Santa Fe I

Moc silników 112–203 KM
Pojemność silników 2,0–3,5 l
Prędkość maksymalna 160–182 km/h
Przyspieszenie 0-100 11,4–18,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Hyundai Santa Fe I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2939
Koszt ogólny 22,43 PLN
LPG28.37 PLN
ON36.72 PLN
PB1.89 PLN
Wydatki serwisowe 10,39 PLN Pozostałe wydatki 6,49 PLN

Publikacje o Hyundai Santa Fe

Newsy o Hyundai Santa Fe