Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Hyundai Santa Fe I - Oceń swoje auto

Hyundai
Santa Fe
I
Wybierz
silnik
Mniej

Podsumowanie 123 ocen tego auta

Oceny Hyundai Santa Fe I

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,29
2 % lepiej niż w segmencie Crossovery/SUVy/Terenowe ( 4,19 )

Całokształt

Całokształt
4,40

Mechanika

Silnik
4,24
Skrzynia biegów
4,12
Układ jezdny
4,39

Komfort

Widoczność
4,59
Ergonomia
4,27
Wentylacja i ogrzewanie
4,41
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,66
Wyciszenie
3,89

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,92
Stosunek jakość/cena
4,51

Niezawodność

Drobne usterki
4,20
Poważne usterki
4,18

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
90%
10%
NIE
na podstawie 87 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Przeniesienie napędu

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Zawieszenie

Układ hamulcowy

Filtr

Lista 123 ocen

3,46
dodano 21.02.2013 przez

Silnik 2,7 niesamowicie cichy jak V6 mocny dynamiczny w połączeniem z automatem wiele potrafi i jednocześnie jest nieziemsko AWARYJNY Samochód miałem przez rok w tym czasie przejechałem 100tyś.km i dołożyłem ponad 30tyś.zł gdzie za samochód dałem 22tyś w tym czasie zajechały się trzy silniki. Moja skarbonka zaczęła się od uszkodzenia instalacji gazowej, samochód był wyposażony instalacje 4generacj to jest wtrysk ciekłego gazu do silnika co dawało bez tuningu prawie 200KM Lecz pompa która była zanurzona w zbiorniku gazu padła na skutek brudnego paliwa przypadłość polska W serwisie powiedzieli że taką instalacje widzą poraz pierwszy a przewody keblarowe z których było wszystko wykonane rozłożyły ich na łopatki. Po odwiedzeniu nastego serwisu okazało się że pompę można zamówić w Niemczech ale jest to bez sensu bo nasze paliwo zajedzie ją w niecałe 10tyś.km Tak więc zwykła sekwencja trafiła pod maskę a butla pod auto 4tyś.zł Potem zaczęły padać silniki każdy z nich to koszt 8tyś.+ koszty wymiany oczywiście silniki były kupowane używane przeważnie od Anglików Nadmienię iż nie uprawiałem jazdy terenowej a po szosie również spokojnie 2-2.5 tyś obr. W pierwszym zatarły się panewki na wale jak rozmawiałem z innymi właścicielami V6 które są montowane w sedanach jak w małych busach to standard, u mnie doszło to że samochód kupiłem we Włoszech gdzie nie bardzo przejmują się regularną wymianą płynów i mimo gruntownej odnowie i wymianie po zakupie latały jakieś gluty które uniemożliwiły smarowanie wału Ponieważ luz był na tyle znaczący że potrzeba było panewki na trzeci szlif których w Polsce nie było podobno do ściągnięcia ale czas 2-3 mieś (chyba je robić musieli) więc decyzja wymiana na nowy w którym po przejechaniu 40tyś. korbowód wyszedł dołem poprzez blok silnika i misę podobno noga któregoś tłoka była pęknięta? trzeci nie był lepszy zatarł się po 12tyś. Z powodu ostrej nerwicy sprzedałem samochód w takim stanie w jakim się znajdował za połowę wartości zakupu z 40tyś w plecy Ocena ogólna samochód przestronny wygodny aczkolwiek dziury w drodze czuć bardziej niż w osobówce widoczność super wyposażenie również przynajmniej u mnie była to wersja Amerykańska ze wszystkim nawet kolorowymi obrysówkami za które dostałem mandat. koszty wymiany rozrządu obsługi okresowej automatu i mostów też do najniższych nie należą Spalanie na poziomie 12 było rewelacyjne lecz rzadko się wachało trochę wzrastało podczas ciągnięcia przyczepy do 14 Tak więc warto wziąć pod uwagę większe zaplecze finansowe przy zakupie tego typu samochodów mnie skutecznie wyleczyło na jakiś czas z suv-ów

więcej »
4,77
dodano 15.09.2017 przez

Prawdziwy V6 mocny dynamiczny i przy tym bardzo cichy. Nie huczy jak w Jeepie. Klasyczny automat daje świetnie radę. Autko ma spore możliwości z racji mocy. Santafe mam już prawie rok kupiłem od pierwszego właściciela z Niemiec. Od Niemca który dał mi całą listę napraw od początku posiadania. Wszystko wymieniane na czas. Rozrząd, olej 5W30. Na dziś jestem MEGA ZADOWOLONY. Poza wymianą oleju nie miałem innych kosztów eksploatacji. Kupiłem pożądną instalację STAG300. Instalacja była dość droga w porównaniu do całości samochodu. Za Auto zapłaciłem w 2016 roku 14T.zł a za samą instalację ponad 3.T.zł. Dziwię się, że inni użytkownicy narzekają na jakość instalacji gazowych. Z oszczędności kupują najtańsze rozwiązania i potem się dziwią, że nie działa. Silnik V6 potrzebuje pożądnej instalacji. Na szczęście koszty części do tego Hyundaia są wyjątkowo niskie, wcześniej miałem Opla Fronterę to wszystko było prawie dwa razy droższe. Alegro jest dziś pełne tanich zamienników i jest w czym wybierać. Ktoś tam napisał, że wymieniał silnik za 8.000zł - dziwne, czyżby zapominał o wymianie oleju. Silnik mój pracuje cicho i bierze oleju. A tak na marginesie to kosztuje on 2.T.zł a nie 8. Eksploatuje auto normalnie, bez szaleństw. Czasami pociągnie przyczepę 1,5T. Podsumowując: mam wersję najbogatszą skóry, szyberdach, pełna elektryka. Jedzie się nim wygodnie. To zdecydowanie najfajniejszy SUV jakiego miałem. Cenię go za niskie koszty eksploatacji, niebanalną stylistykę nadwozia, brak korozji, i ogólnie fajne wrażenia z jazdy. Teraz go sprzedaję bo mam ochotę na zabawę innym.

więcej »
4,62
dodano 28.02.2010 przez

ZANIM "NIE KUPISZ" PRZECZYTAJ. Witam wszystkich tych co już posiadają ten niedoceniany samochód oraz tych co zastanawiają się nad zakupem. Postanowiłem ponownie wypowiedzieć się na temat mojego autka oraz, co może nie leży w naturze polaka, podzielić się swoją radością. Tegoroczna zima pozwoliła mi przetestować auto na różnych nawierzchniach i drogach, i co powiem to powiem :-), nie jeździłem innymi suv-ami ani terenówkami ale wiem już jedno to autko nie raz już mnie zaskoczyło - oczywiście pozytywnie, Zaspy, śnieg, lud czy woda to żaden problem. Często jeździłem leśnymi drogami i nie raz, nie dwa wpadłem w zaspę po pas, to z drogi udało mi się zjechać i po polu kroczyć bo zwalone drzewo drogę zagradzało, a i na asfalcie dziur u nas dostatek co nie jednemu sen z powiek spędza. Mógłbym jeszcze pisać ale kto to zechce czytać? Powiem jedno jeżeli jeszcze nie kupiłeś tego auta to nie zastanawiaj się dłużej, oczywiście można kupić merca lub innego suv-a ale nie za taką kasę.

więcej »
4,54
dodano 17.08.2015 przez

Mam samochód od roku czasu a w rodzinie jest już od 7 lat. Hyundai jest niezawodny, wygodny, duży i jak na swoją masę bardzo dynamiczny. 3.5 silnik nie należy do zbyt oszczędnych więc trzeba liczyć się z tymi 16 litrami na 100 przejechanych kilometrów w cyklu mieszanym. Ta wersja silnikowa była przeznaczona na Amerykę w związku z czym niejednokrotnie podczas serwisów czy napraw nie pozostaje mi nic innego niż chwycić się za głowę - bo ciężko cokolwiek znaleźć. Na szczęście dużo części od KIA Opirus czy Hyundaia Terracan z silnikami G6CU pasuje do mojego hultaja. Szukać części można też po ich indywidualnych numerach OEM - w taki sposób dopasowałem ostatnio kable zapłonowe z Mitsubishi. Mimo że samochód ma już 11 lat to spokojnie w najbliższych 2 nadchodzących nie mam zamiaru się z nim rozstawać. Jak dla mnie jest po prostu świetny.

więcej »
4,15
dodano 24.10.2014 przez

Polubiłem ten samochód, głównie dlatego, że mógłby być on moim kumplem. Jest duży, silny, niezawodny. Można na nim polegać i równocześnie nie robi wrażenia samochodu, którym żal wyjechać na śnieg, deszcz, dziury itp. O BMW ciągle się martwiłem, że skóry się wycierają, że zawieszenie obrywa na dziurach, że pojawi się korozja po zimie. W Hyundaiu tego nie mam. Samochód robi wrażenie i jest po prostu dobrze zbudowany. Jest jak osiołek, który wiernie pracuje przy swoim panu. Wykorzystuje Santa Fe zarówno jako woła roboczego (z hakiem do ciągnięcia przyczepy), samochód codzienny do jazdy po mieście (i portach, gdzie drogi są fatalne), a czasami także w trasie. Sprawdza się w każdej kategorii.

więcej »
3,77
dodano 15.06.2014 przez

Posiadam Hyundaia Santa fe już 7 lat i spisuje się bardzo dobrze.Wspaniały dla rodzinki która nie jeździ tylko po asfalcie ale również w terenie Autko jest silne,zimą wiele razy wyciągałem nim inne samochody z rowów a czasem zdarzało się,że wyciągałem nim nawet ciągniki.Po drodze jeździ się bardzo wygodnie.Ma świetne osiągi rozpędzić się 180,190 km/h to dla niego żaden problem,mało która osobówka dorówna mu na drodze a uwierzcie,że niejedna próbowała między innymi Audi a6 C6,Volkswagen Passat B6,Ford Mondeo IV i wiele wiele innych. Właśnie zmieniam go na Range rovera ciężko mi się z nim rozstać .Wszystkim Polecam ten samochód Jest Naprawdę Dobry.

więcej »
4,85
dodano 24.04.2012 przez

Bardzo dobry samochód. Silnik 2.7 V6 24V jest stworzony dla tego samochodu. Jak na swoje wymiary i masę to jest ekonomiczny. Komfortowy i bezpieczny. Nie straszne mu dziury w asfalcie oraz na polnej drodze pojedzie bez problemu (to nie jest autko w ciężki teren). Wygląd zewnętrzny bardzo mi przypadł do gustu. Nie podoba mi się ta jakaś dziwna moda na "okrągłe" SUV'y. Santek wygląda potężnie i taki właśnie jest. Jego rozmiar jest idealny do miasta i na wypad gdzieś dalej. Tucson za mały, Terracan za duży. Można powiedzieć, że jest to limuzyna na dużych kołach. Nic tylko brać rodzinę na wycieczkę:)

więcej »
4,62
dodano 01.02.2009 przez

auto kupiłem w pażdźierniku 2008 osobiście w niemczech od pierwszego i jedynego właściciela (polecam ten sposób zakupu auta dla siebie)i mam pewność że santa ma na pewno 135 tys.przebiegu co odrazu widać we wnętrzu auta,żadnych dziur,fotele sztywne i twarde.Auto bardzo fajnie się prezentuje(cimne szyby i alusy robią swoje)nietypowy kształt wzbudza zainteresowanie,czasami myśle że brakuje napędu na cztery koła ale ja w teren nie wjeżdżam.Polecam santa fe każdemu kto chce mieć auto wygodne,bezawaryjne,z ponad czasową sylwetką i z przyzwoitym "odejściem"( nie jedną osobówkę można zawstydzić!)

więcej »
3,92
dodano 20.04.2012 przez

Posiadam ten samochód bardzo krótko, dlatego moja ocena jest trochę "na gorąco". Jeśli w najbliższym czasie nie sprawi mi jakiegoś psikusa to będzie to naprawdę trafiony zakup.Szukałem przestronnego samochodu,nieskomplikowanego technicznie i w miarę ekonomicznego i właśnie te cechy i w tej konfiguracji posiada Santa Fe. Wygląd zewnętrzny może nie jest zbyt porywający, wewnątrz też plastikowo, ale nie aż tak źle jak wydawało mi się z początku na podstawie zdjęć.

więcej »
4,69
dodano 29.03.2010 przez

Bardzo dobry samochód! Nie mam sumienia go zmienić choć nie jeżdżę dłużej samochodem niż 1 rok.! Ostatnio maiłem propozycje sprzedaży go i to za cenę o 3 tyś. wyższą niż kupiłem, ale moja żona ( na całe szczęście ) nie chciała się zgodzić. Powiedziała że nigdy go nie sprzeda bo tak wygodnego i fajnego samochodu nie mieliśmy. :) Naprawdę nie ma się czego przyczepić... Życzę każdemu żeby był tak zadowolony z samochodu po zakupie i eksploatacji!

więcej »