Szukaj

Informacje o Jaguar XF II

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja modelu (oznaczenie wewnętrzne: X260). Stylistycznie Jaguar XF II jest rozwinięciem koncepcji swojego poprzednika, choć wygląd zewnętrzny przywołuje skojarzenia z mniejszym Jaguarem XE. Od technicznej strony auto jest całkowicie nową konstrukcją, będącą swoistym, ostatecznym zakończeniem koligacji marki z Fordem. Jaguar XF powstał na nowej platformie podłogowej iQ Modular Platform. Samochód zmniejszył też odrobinę swoje wymiary – od XF pierwszej generacji jest o 7 mm krótszy oraz 3 mm niższy.
czytaj więcej
Powagosław
Widać, że Jaguar dopiero pracuje nad swoim nowym stylem, który byłby godną kontynuacją złotej ery brytyjskiej marki. Te tradycje właśnie windują oczekiwania wobec kolejnych modeli Jaguara. Czy XF może im sprostać? Na pewno bardziej niż jego poprzednik. ~Powagosław
Luzacjusz
XF w końcu ma pazury, których brakowało pierwszej generacji tego modelu. Ale nigdy nie zrozumiem, dlaczego taka marka jak Jaguar musi kopiować własne pomysły. Podobieństwo do mniejszego XE zgrzyta jak, nomen omen, kocie pazury na szkle. ~Luzacjusz

Oceny Jaguar XF II

Liczba ocen: 22
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Kamil
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4P 250KM 184kW
Świetny samochód, który warto rozważyć jako alternatywę dla oklepanych A6 i "5". Łatwiej znaleźć zadbany egzemplarz. Jest to samochód dla prawdziwych petrolheadów, na pewno nie dla osób co traktują auta jako narzędzie do przemieszczania się z punktu A do B. Największe wady tego modelu to: - zacofany i beznadziejny infotaiment - delikatne zawieszenie, które nie nadaje się na dziurawe drogi. Zalety: - Łatwe wyłączenie start/stop na zawsze bez błędów (wystarczy odpiąć kostkę od modułu na klemie akumulatora) - Zapamiętywanie ostatniego wybranego trybu jazdy - Świetne prowadzenie - Niski koszt serwisu olejowego.
Dodane 6 miesięcy temu
4,5
~Tfusk
Jaguar XF II
Sedan 3.0 V6 340KM 250kW
Kupiłem, bo był jedną z najtańszych alternatyw (jako używany) auta z napędem na tył i silnikiem ponad 4 cylindrowym. Silnik V6 wymaga wymiany przewodów wodnych z plastikowych na aluminiowe i po takim zabiegu można zapuszczać się w dalekie trasy. Małe spalanie przy spokojnej jeździe. Cichutka i kulturalna praca bez obciążania, nadwozie aluminiowe. Jest trochę bardziej plastikowy w porównaniu do x250 czy starszych XJtów. Nie wiem po co kupować ten model z pierdzikiem 4 cylindrowym, to już lepiej jakiegoś passata z TSI.
Dodane ponad rok temu
4,6
~Daniel
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Auto wygląda świetnie i wyróżnia się na tle niemieckich konkurentów. Wnętrze nie jest na poziomie Audi, nie jest też tak barokowe, jak w Mercedesie klasy E. Jakość jest ok (razi jedynie twarda obudowa tunelu środkowego). Fotele przednie - średnie. Ilość miejsca - znakomita. Przyjemność z jazdy - duża. W tej konfiguracji (diesel 2.0 180KM) nie jest to pocisk, ale jest wystarczająco żwawy, by nie narzekać (0-100km/h w 8,1 s). Auto prowadzi się bardzo przyjemnie, jest wygodne i sprawia całkiem dużo frajdy na zakrętach.
Dodane 5 lat temu
Jaguar XF II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów