Szukaj

Informacje o Kia Ceed II

Lata produkcji: 2012 – 2018
Segment: Niższa klasa średnia
Dostępna na rynku od roku 2012 druga generacja Kii Cee'd dość mocni zmieniła się pod względem stylistycznym. Wizualnie przybliżyła się do innych nowych modeli koreańskiego producenta. Tak, jak w ich przypadku, wyróżniającym elementem Cee'da II jest jego przód, który zaprojektowano według koncepcji „tiger nose”. Samochód został zaprojektowany przez Petera Schreyera, szefa stylistów koreańskiej marki. Modelem bliźniaczym Cee’da jest Hyundai i30, który jest m.in. zbudowany na tej samej platformie podłogowej.
czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Oceny Kia Ceed II

Liczba ocen: 174
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Karoseria - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Radar93
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Auto użytkuję już 5 lat to co nie co o nim wiem. Szukałem nie dużego kombi z silnikiem diesla. Po obejrzeniu kilku filmów, przejściu kilku rozmów ze znajomymi padło na ceeda. Kupiłem XL z przebiegiem 180tys km. Jako że lubię dłubać to auto serwisuje sam. Ceny części eksploatacyjnych są niskie tj klocki hamulcowe, sprzęgło, paski rolki etc. Auto w trasie oszczędne. Wtryski turbo mają sie dobrze. Auto bez widocznej rdzy na karoserii chociaz chyba nie jest ocynkowane. Podsumowując auto nigdy nie zawiodło i zawsze dowoziło do celu. Psuły sie raczej pierdoły. Polecam komuś kto poszukuje golfa/astry w kombi. Dla mnie Ceed wygrywa.
Dodane 6 miesięcy temu
4,6
~Qmill
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Kia Cee'd JD Kombi 2012 rok 1.6 CRDI 128km DPF 335k potwierdzonego przebiegu, pełna historia Wersja M z pakietem Komfort Wóz bajecznie tani w utrzymaniu Wóz jeżdżący w 1 z trybów o wiele lepiej, niż obiecuje logo nad grillem Niskie spalanie przy świetnej elastyczności Świetnie wykonane wnętrze z dużą ilością miękkich powierzchni Wóz bezobsługowy z silnikiem trwalszym od 1.9TDI Szybszym od TDI Cichszym i bardziej kulturalnym Równie odpornym na jakość paliw Mając wtrysk Common Rail, a nie starożytny układ pompy wtryskowej Na dodatek z wiecznym łańcuchem Wóz o wiele lepszy, niż opinia o nim krążąca
Dodane ponad rok temu
4,5
~Daniel
Kia Ceed II
Kombi Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
jeżdżę samochodem od 4 lat, pokonałem nim 142 tyś km. używam go zarówno w mieście jak i trasie. Samochód zachwyca mnie świetnym, dynamicznym silnikiem ( choć od początku wspieranym power box'em) co jednak najważniejsze samochód ma bardzo umiarkowane podejście do zużycia paliwa. Choć raczej jest miękki to dzięki wielowahaczowemu zawieszeniu i po ustawieniu opcji kierownicy sport, naprawdę przyzwoicie się prowadzi. Pod względem użyteczności to bardzo wygodny samochód dla 4 osób, bagażnik mieści gigantyczne ilości bagaży. Generalnie samochód jest niezawodny poza usterką związaną z klimatyzacją ( opisane poniżej) Jeżeli szukasz samochodu który nie sprawia kłopotu, jest funkcjonalny i ekonomiczny i dobrze jeździ a nie zależy Ci by zrobić na sąsiadach wrażenie to jest to samochód godny polecenia.
Dodane 5 lat temu

Usterki Kia Ceed II

Liczba wpisów: 14
Głuche stuki z tyłu
  • Kia Ceed II Hatchback 5d 1.6 GDI 135KM 99kW 2012-2015
  • zawieszenie
  • 145 tys. km
Występuje u mnie dziwny problem który ciężko zidentyfikować. Od około miesiąca z tyłu po prawej stronie słyszę głuche stuki, jakby odbijała naprężona sprężyna. Ale ciekawe jest to, że ten głuchy dźwięk pojawia się tyko po zatrzymaniu. Czasami sekundę po zatrzymaniu a czasami auto stoi z 5 sekund lub dłużej i dopiero wtedy jest ten głuchy dźwięki. Jakby coś było naprężone i odbiło. Diagnosta nic nie stwierdził, wymieniłem amortyzator ale dźwięk nadal występuje. Nie wpływa to w żaden sposób na jazdę, ale wkurza. W internecie wszelkie stuki i tego typu podobne dźwięki występują u innych, ale zawsze podczas jazdy nigdy na postoju przez co nie mam pomysłu co to może być.
Dodane 3 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Drgania silnika na biegu jałowym
  • Kia Ceed II Kombi Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW 2015-2018
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 31
Nie 2
Silnik po rozgrzaniu do normalnej temperatury zaczyna wpadać w wibracje na biegu jałowym. Drgania są odczuwalne w kabinie zarówno przez kierowcę jak i pasażerów. Obroty osiągają poziom około 620 obrotów. Podniesienie obrotów (gaz, odbiorniki elektryczne, wciśniecie sprzęgła) powoduje ograniczenie drgań. Podczas jazdy nieodczuwalne. W poruszaniu się po mieście duży dyskomfort. Według serwisu oficjalnie wszystko jest sprawne, tak ma być, nieoficjalnie temat znany ale nieruszany (problem był w wersji I, II a także w III w silniku 1.4 t-gdi - sprawdzałem). Zasada jest taka - niepodobna się zmień samochód.
Dodane 5 lat temu
8 komentarzy
Kamera cofania
  • Kia Ceed II Kombi
  • inne
  • 193 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 27
Nie 2
Kamera już przy 173 000 km nie domagała, po awarii wymontowałem ją i okazało się, że fabrycznie jest nieszczelna. Jedna część z plastiku, druga z aluminium. Uszczelka między nimi traci szczelność (wiek, korozja aluminium) i woda leje się do środka kamery. Szczególnie, że jest umieszczona w tylnej blendzie, pod którą leci woda z tylnej szyby i wewnątrz jest mnóstwo syfu. Niewystarczające zabezpieczenie blendy przed dostaniem się wody pod nią, brak odpływu innego niż otwór kamery, powodują że gromadzi się tam kurz, woda, błoto i mnóstwo syfu, który źle wpływa na okablowanie oświetlenia tablicy (które nota bene bardzo ciężko się wymienia bo trzeba rozbierać pół klapy bagażnika) i właśnie na nieszczęsną kamerę, która nie jest szczelna i prędzej czy później zepsuje się każdemu. Po gwarancji ASO umywa ręce, wymiana ok. 2500zł lub kombinowanie z zamiennikami, które w moim przypadku nie współpracowały dobrze z systemem multi Kii.
Dodane 6 lat temu
2 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 8
4,5
Kia Ceed II
Hatchback 5d 1.4 DOHC 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Sequent 32 bardzo dobrze się sprawdza. Obecnie zrobione na niej ok 90 tys km i przez cały ten okres nie było problemów. Auto bardzo dobrze i równo pracuje. W ziemie nie było problemów z przełączaniem się na gaz. Dobra inwestycja w oszczędności.
Dodane 6 lat temu
5,0
Kia Ceed II
Hatchback 5d 1.4 DOHC 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja polecona mi przez instalatora, jak na razie sprawuje się bez zarzutu. Spalani niskie, szybko przechodzi na gaz, nie ma żadnych szarpnięć ani innych niepokojących znaków. Poza tym bardzo dobra współpraca z montażystą, który uwzględnił wszystkie moje uwagi np. wlew w klapce.
Dodane 9 lat temu
5,0
Kia Ceed II
Hatchback 5d 1.6 GDI 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
W ASO polecili że jak mam gdzieś gazować swoją Kijankę to tylko w Czakramie, bo oni montują BRC do nowych aut i mają to obcykane. Faktycznie wizyta przebiegła dobrze, autem zrobiłem już ponad 25 tys km na gazie tyle samo co na Pb i jest wszystko w porządku. Była jedna wizyta na wymianę filtrów, wcześniej standardowo na doregulowanie po 1000 km.
Dodane 10 lat temu
Kia Ceed II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów