Szukaj

Informacje o Kia XCeed PHEV

Lata produkcji: 2020 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

XCeed to czwarty model z rodziny Ceedów. Charakteryzuje siÄ™ powiÄ™kszonym przeÅ›witem, dodatkowymi osÅ‚onami nadwozia i charakterystycznymi elementami stylistycznymi. Model ten ma by bezpoÅ›rednim konkurentem dla modeli takich jak Ford Focus Active, czy Volkswagen Golf Alltrack.

Kia XCeed PHEV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4395 mm
Szerokość 1826 mm
Wysokość 1495 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1575 mm
Rozstaw kół - tył 1573 mm
Zwis przedni 905 mm
Zwis tylny 840 mm
Prześwit 172 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1243 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 291 l

Oceny Kia XCeed PHEV

Liczba ocen: 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~KioMio
Kia XCeed
PHEV 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Samochód idealny. Kompromis dla osób zwracających uwagę na ekologię, ale również podróżujących poza miasto. Na pewno jest alternatywą na czasy wschodzącej ery elektromobilności. Jest odpowiedzią na brak stacji ładowania i oszczędność. Niedługo się ładuje, bo tylko ok. 4 godziny, jest bardzo wygodny i bezpieczny. Czujnniki działają jak należy, uniknąłem kolicji dwa razy dzięki automatycznemu hamowaniu. Kamera cofania dobrej jakości jak na ten segment. Ogólne wrażenia jak dla mnie celujące. Jeśli ktoś oczekuje warunków pałacowych, to niech idzie do marek premium. Samochód prezentuje i tak wysoki poziom jak na tę klasę.
4,8
~Arckos
Kia XCeed
PHEV 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Samochód idealny na przełom ery spalinowo-elektrycznej. Odpowiedni dla osób, które mają wahania co do wschodzącej epoki samochodów elektrycznych. Jest kompromisem w strachu przed brakiem stacji ładowania dzięki temu, że ma właśnie silnik spalinowy i wówczas funkcjonuje jak zwykła hybryda. Cichy w środku, wykończenie wnętrza przekroczyło oczekiwania i komfort naprawdę jest na dobrym poziomie. Sądzę, że Kia będzie przodować wśród niedrogich Plug-in'ów. Nic z autem się nie dzieje (pomimo, że kupiony w salonie), a niejeden VW czy inne pospolite, w pierwszym półroczu użytkowania potrafi już mieć pierwszą wizytę w ASO za sobą i to nie z powodu przeglądu ... Tryb elektryczny jest bez zastrzeżeń i idealny na niedalekie dystanse po mieście, by bezszelestnie i ekologicznie udać się np. na zakupy. To bardzo dobre rozwiązanie dla obecnych i niepewnych czasów w sytuacji drożejącego paliwa, a i za niedługo zapewne jego ograniczenia w ilości. Superlatywy, bo nie mam złych wrażeń, jak dotąd. Polecam, pomimo że ja już w początku 2022 roku miałem problem z dostępnością tego pojazdu.
5,0
~gleam
Kia XCeed
PHEV 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Z czystym sumienie po ponad roku użytkowania polecam ten samochód. Można o nim pisać bardzo dużo i jeżeli o mnie chodzi to generalnie w samych superlatywach. Nie należy do tanich to jedyna wada, jednak jakość wykonania i dbałość o szczegóły, jestem pod wrażeniem. Obowiązkowo polecam wersję z pakietem bezpieczeństwa, która po prostu robi swoje. Asystent parkowania, martwe pole utrzymanie jazdy, hamowania, jazdy w korku wszystko to działa wręcz perfekcyjnie, automatyczne parkowanie też miłe zaskoczenie. Poważnie to od wersja L Business Line jaką mam to dostajemy tyle udogodnień, że znajdzie się coś dla każdego. Wersja XL ma więcej ciekawych rozwiązań jak np. elektryczna pokrywa bagażnika na sensor, ale cenowo poprzeczka już nie do przełknięcia więc można zrezygnować. Uważam, że ta hybryda to kompromis idealny. Na co dzień elektryczny tryb i spalanie 0 a w dalekie podróże hybrydowy tryb i tutaj na trasie spalanie 5,5 w trybie doładowywania baterii czyli sport dzięki czemu jesteśmy w stanie w trasie naładować sobie baterie i dojeżdżając do miasta przełączyć w tryb pełni elektryczny. Po półtora roku średnie spalanie na komputerze mam 1,6l/100 km i to tyle faktycznie jest. A były wyjazdy na Chorwację i po Polsce więc hybrydowo z wykorzystaniem spalinowego silnika też się jeździło.
Kia XCeed PHEV