Szukaj

Informacje o Lancia Delta III Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW od 2008

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Współczesny trend to: „duża moc, mała pojemność”. I Lancia o tym wie. Podstawowy silnik benzynowy ma 1.4l i dwie odmiany - 120KM oraz 140KM. Obie są doładowane, ciche, osiągają „setkę” poniżej 10 sekund i najlepiej czują się na wysokich prędkościach obrotowych – zadowolą zdecydowaną większość osób. Zużycie paliwa jak na taką moc wypada całkiem nieźle, bo nawet w tym mocniejszym motorze łatwo zmieścić się w 9-10l/100km. Jeśli chcecie jeździć naprawdę szybko, to jednym z dwóch wyjść jest wybór doładowanej jednostki 1.8l, która osiąga aż 200KM. Jeździ niesamowicie, ale za to cenę ma straszną. Do tego za podobne pieniądze można mieć diesla 1.9l, podwójnie doładowanego i tylko 10KM słabszego – to jest te drugie wyjście. Jeśli zależy wam na motorze wysokoprężnym i na zachowaniu choć części oszczędności w banku, to możecie się skusić na podstawowy silnik 1.6l Multijet o mocy 105KM. Nie jest może cenową okazją, ale w tym modelu to najtańsze rozwiązanie, które jeździ dość dobrze. Warto jednak nieco dopłacić do wersji 120-konnej. Jeździ lepiej.
czytaj więcej
Powagosław
Koniec z rajdowym nimbem. Delta wróciła jako luksusowy kompakt dla bogatych indywidualistów. Mało prawdopodobne, żeby podbiła rynek, choć z pewnością będzie jego ciekawym uzupełnieniem. ~Powagosław
Luzacjusz
Fiat Bravo pojechał do „Pimp My Ride” i wyjechała Lancia Delta, droższa dwukrotnie prawie. I to jest raz. Dwa - stylistyka nowych Lancii, choć niewątpliwie oryginalna, jakoś do mnie nie przemawia. Zbyt barokowe to auto jak na kompakt. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1500 obr/min
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 80,5 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów
Średnie spalanie dla Lancia Delta III Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW od 2008
5,6
l/100 km
5,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Dzisiaj wypożyczyłem te auto z wypożyczalni -według licznika 210tyś nalotu, klimatyzacja włączona cały czas plus 5 osób na pokładzie , po Albańskich Górach z agrafkami czyli bez szaleństw + kilka odcinków prostych 100 +, z powrotem jazda nawet na luzie :p, na stacji nie umiałem uwierzyć ,po przeliczeniu 4,1 l /100 km , pytałem Albańczyka i potwierdził spalanie że jeśli nie są piłowane to tyle właśnie palą , chyba kupie taką dla siebie.
6,0
Liczba komentarzy: 1
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Jak na swoją masę, automatyczną skrzynię i wiek spalanie super. Auto niestety nie dla oszczędnych kierowców, co prawda koszty utrzymania nie są wielkie, ale naprawy potrafią uderzyć po kieszeni. Auto na trasach spisuje się rewelacyjnie, silnik jest dynamiczny, a skrzynia spokojna i delikatna. Komfort foteli i tylnej kanapy niespotykany, auto w środku wydaje się o wiele większe niż z zewnątrz. Polecam wybierać z bezowymi skórami - za każdym razem powoduje uśmiech kiedy się do niej wsiada.
6,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Jak na swoją masę, automatyczną skrzynię i wiek spalanie super. Auto niestety nie dla oszczędnych kierowców, co prawda koszty utrzymania nie są wielkie, ale naprawy potrafią uderzyć po kieszeni. Auto na trasach spisuje się rewelacyjnie, silnik jest dynamiczny, a skrzynia spokojna i delikatna. Komfort foteli i tylnej kanapy niespotykany, auto w środku wydaje się o wiele większe niż z zewnątrz. Polecam wybierać z bezowymi skórami - za każdym razem powoduje uśmiech kiedy się do niej wsiada.
Lancia Delta III Hatchback