Szukaj

Informacje o Land Rover Range Rover Evoque II SUV 2.0 Si4 200KM 147kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Dostępna z czterocylindrowymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi serii Ingenium „miękka” hybryda zapewnia emisję CO2 od zaledwie 149 g/km i zużycie paliwa od 5,6 l/100 km. Wybierając 150-konny silnik wysokoprężny i napęd FWD, Evoque będzie emitował tylko 143 g/km.

Powagosław
Bez wątpienia można zaliczyć go do najpiękniejszych produkowanych dziś samochodów. W ogóle. Wśród SUV-ów też trudno wyobrazić mi sobie ładniejszy model. Brawo za wszystko, począwszy od prototypu, którego nie zniszczyła ekonomia produkcji. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli święty Krzysztof, patron kierowców, któregoś dnia przestanie czuwać nad ich losem, będzie to oznaczać, że zamyślił lub rozmarzył się, przyglądając się właśnie temu autu. Paru innych świętych też może nie wysłuchać modlitw, żałując, że w ich czasach na Ziemi jeździło się rydwanem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1300-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92,3 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 9
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
2,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 25% / przeciw: 75%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

2,4
~robert
SUV 2.0 Si4 200KM 147kW
Land Rover Range Rover Evoque II
Jestem posiadaczem nowiutkiego Range Rover Evoque i po 4 tysiącach kilometrów zaczęły mi bić przednie tarcze, serwis wymienił je stwierdzając, że były wadliwe. Po kolejnych 4 tysiącach km problem powraca, na nowych tarczach i serwis twierdzi, że to nie ich problem, ponieważ jest to cześć eksploatacyjna i nie interesuje ich fakt, że zrobiłem na nich tylko 4,000 km. Za wymianę dwóch tarcz żądają ode mnie kwoty rzędu 4 tysięcy złoty - auto ma niecałe 9 tysięcy przebiegu, około 4 miesiące od produkcji i już zaczynają się wady, których żadna gwarancja nie obejmuje... (totalny żart). Przy czym proponują ewentualne rozwiązanie tj. napisać do producenta auta. Oczywiście zrobiłem to i po ponad miesiącu oczekiwań dostałem taką samą odpowiedź jak z serwisu. W dodatku zaproponowano mi wymianę na sportowe tarcze , żeby problem się nie pojawiał w przyszłości. (Pragnę jedynie dodać, że mam silnik 2.0l - 200km, który raczej nie należy do sportowych jednostek). Oczywiście wymiana w 100% na mój koszt, który jak sami się możecie domyśleć, nie jest mały... Oczywiście jest to główny powód dla którego odradzam zakupu tego samochodu i korzystania z serwisu Land Rover'a. Po zakupie auta dla tej marki liczą się tylko pieniądze, dlatego właśnie następny zakup auta wykonałem gdzie indziej, jestem zadowolony obsługą i śmiało mogę stwierdzić, że dla zaoszczędzenia kwoty kilkuset £ marka "Land Rover" utraciła klienta. Oczywiście co za tym idzie, każdy inny zakup w przyszłości wykonam w innym salonie i na pewno nie spod szyldu Brytyjskiego producenta. Polecam producentów aut gdzie takie historie nie mają miejsca i wada znaczy wada, a nie "kombinowanie". Zastanówcie się, czy chcecie kupić nowe auto, żeby mieć problemy rzędu 10 letniego auta, zanim udacie się obejrzeć te jakże piękne i kuszące auto :) * Posiadacz "new Range Rover Evoque 2.0L" któremu wstyd zaprosić kogoś do samochodu, w którym bicie tarcz jest porównywalne z autem rzędu 91r.
2,5
~Janek P
SUV 2.0 Si4 200KM 147kW
Land Rover Range Rover Evoque II
Zdecydowanie omijajcie to auto z daleka, układ hamulcowy - dramat, zużywa się w 10000 km!!, zawieszenie głośne - pojawiły się luzy. Gwarant (serwis) twierdzi ze to kwestie eksploatacyjne :) więc kupiłem i to mój problem :) Nie będę już wspominał o całej reszcie problemów - klamki, elektronika, spasowanie elementów, trzeszczenie we wnętrzu never ever!!
3,9
~ILK
SUV 2.0 Si4 200KM 147kW
Land Rover Range Rover Evoque II
Samochód zachwyca, przesiadka z mercedesa. Teraz widzę różnicę między premium a luksusem. Niestety tzw. niemieckie premium to już trochę droższe auta popularne i po za najwyższymi modelami nie mają nic wspólnego ze stylem elegancją i luksusem. Nie interesuje mnie ile auto pali i czy zepsuje się częściej od BMW w co zresztą wątpię bo otacza mnie styl i nowoczesność. Ale aby nie było zbyt różowo ocena poniżej.
Land Rover Range Rover Evoque II SUV