Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW 2002-2008

Lata produkcji: 2002 - 2008
Segment: Klasa średnia

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2002 roku. Następca słynnej serii 626. Oba auta dzieliły wiele elementów, między innymi płytę podłogową G-platform stworzoną wspólnie z Fordem. Mazda 6 jest jednym z najpopularniejszych modeli marki w ostatnich: wyprodukowano już prawie 2,5 mln egzemplarzy; auto zdobyło wiele nagród w międzynarodowych plebiscytach. Powstały trzy generacje „Szóstki”, trzecia debiutowała w 2012 roku. Jej sportowa wersja to Mazda 6 MPS (w Europie) lub Mazdaspeed6 w USA. W Japonii model oferowany jako Mazda Atenza.

Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 362
Koszt ogólny 42,96 PLN
ON36.15 PLN
Wydatki serwisowe 6,41 PLN Pozostałe wydatki 18,00 PLN

Dane techniczne Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW 2002-2008

Podstawowe parametry Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Produkowany od 2002 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 121 KM (89 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbodoładowanie o zmiennej geometrii (Variable Geometry Turbo)
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje silnik wyposażony w pasek rozrządu i dwumasowe koło zamachowe
Przeniesienie napędu Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 I Hatchback