Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 - 2016
Segment: Klasa średnia

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Takeri Concept z 2010 roku, Mazda 6 III częściowo też bazuje na stylistyce wcześniejszego prototypu Shinari Concept. Wraz z debiutem modelu, Mazda porzuciła filozofię designu „Stylish, Insightful, and Spirited” na rzecz nowej koncepcji „Kodo Soul of Motion” (zastosowano ją wcześniej tylko w modelu CX-5). Model powstał na nowej płycie podłogowej CD3 2 platform, opracowanej wspólnie z Fordem.

Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Oceny Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165 KM 121 kW

Ogólna ocena
4,77
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Dane techniczne Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW 2015-2016

Podstawowe parametry Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM (121 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 14,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83,5 x 91,2 mm
Przeniesienie napędu Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 III Kombi Facelifting