Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 - 2015
Segment: Klasa średnia

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Takeri Concept z 2010 roku, Mazda 6 III częściowo też bazuje na stylistyce wcześniejszego prototypu Shinari Concept. Wraz z debiutem modelu, Mazda porzuciła filozofię designu „Stylish, Insightful, and Spirited” na rzecz nowej koncepcji „Kodo Soul of Motion” (zastosowano ją wcześniej tylko w modelu CX-5). Model powstał na nowej płycie podłogowej CD3 2 platform, opracowanej wspólnie z Fordem.

Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 3
Koszt ogólny 171,41 PLN
PB171 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2012-2015

Podstawowe parametry Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2488 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 192 KM (141 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 256 Nm przy 3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 100 mm
Przeniesienie napędu Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

1 pomiar
Dla Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192 KM 141 kW. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Mazda 6 III Sedan